November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ow is dat zo? dan mag Tygo er ook al bijna niet meer op :confused:

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Op het andere forum staat een foto van Lotte in een soort stoeltje in bad. Dit gaat echt prima. Ik stap dan uit bad en laat haar zitten, ik droog me dan af en trek een ochtendjas aan en haal haar eruit. De handdoek ligt dan lekker op de verwarming en klaar is Lotte! Uiteraard houd ik mijn ogen constant op haar voor het geval dat!

Die zitjes zijn te koop bij Prenatal.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @noa : blub blub blub haha zakt hij zo naar beneden

@janney je kan ook de wipper in de douche bij je zetten en er handdoek in leggen hem er in wikkelen ...maar je kan ook zo'n zitje kopen ....ik ga er denk ik wel 1 halen je hebt ook beertje die zijn lekker groot !

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Graag gedaan :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    HEEL goed gedaan meid!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dit matje is heel fijn dat hebben wij ook :D

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    T zal je maar gebeuren, je zal je toch bijna doodschrikken :confused: ik ga denk ik maar voor zo'n zitje kijken wat bea heeft...

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden ook van mij even een vraag:

Jesse vind het echt verschrikkelijk in de bak van de kinderwagen. Maar voor een lekkere wandeling lijkt me maxicosi niet ideaal. Zijn er meiden die al met hun beebjes in een wandelwagen gaan wandelen? die van ons heeft wel 2 ligstanden.

9. Joveli

Joveli Niet meer actief

Misschien echt een hele domme vraag hoor maar:
    Wat doen jullie zoal overdag met jullie kindjes?

Ik voed Li meestal in bed, dan gaan we naar beneden en leg ik hem even in de box zodat ik kan ontbijten.
    Dit houdt hij meestal 45 minuten vol.
    Dan neem ik hem bij mij, samen knuffelen en lekker op de bank tv kijken. Vaak krijgt hij dan ook weer een voeding.
    Rond een uur of 10/11 leg ik hem dan vaak in de box en gaat hij slapen. (30 minuten) als hij dan wakker wordt kan hij soms nog wel een uur in de box liggen kletsen.
    Natuurlijk weer een voeding, en vaak zet ik hem dan (dit is meestal rond 13 uur) in zijn wipstoeltje. Hier vermaakt hij zich vaak (half tv kijkend) nog wel een uurtje in. Dan dommelt hij meestal even in slaap en leg ik hem in zijn bedje. Slaapt hij een half uurtje en rond 15 uur gaan we samen een lange wandeling maken in het bos/park met de hond. Hierna leg ik hem vaak in de box en ligt hij nog een uurtje of anderhalf te spelen.

Nu voel ik me soms zo schuldig dat ik hem in de box leg. Soms ligt hij gewoon wat voor zich uit te kijken alsof hij zich verveelt. :oops:
    Hij gaat echter nooit huilen (ja pas na een hele poos). Soms heb ik het gevoel dat ik hem de hele dag bij mij moet houden en vermaken maar ik zou echt niet weten wat ik nog meer met hem zou moeten doen :oops: :oops:

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Toch niet? ;)

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Nog geen echt lange wandelingen gemaakt maar al hij heeft er al wel in gezeten en dat ziet er hartstikke goed uit!
    Wij hebben echter wel 5 standen maar ik weet niet of dit verschil maakt. Ik weet wel dat hij helemaal plat moet kunnen liggen.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    GO LOVELY! Goeie actie! :)

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ze gaat naar een RK Dalton. En Dalton zat hier, en RK ook, maar de combi, daar is er maar 1 van een een straal van 10 km :(

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik wil wel wat maken hoor ;)

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @wendy: Verschrikkelijk hier die wandelwagenbak toestanden, kan om de 2 meter de speen erin stoppen, dus is geen doen meer... dit probleem heb ik niet met de Maclarenbuggy maar die wil ik liever niet al te vaak gebruiken. Dus vandaag wil ik de quinny gaan ombouwen tot wandelwagen...

@Joveli: waarom een domme vraag?

Hier ga ik lekker even knuffelen na het wakker worden, dan ga ik naar beneden ontbijten en dan zit hij in zijn wipstoel of hij ligt in zijn box... rond een uur of 9/10 heeft hij meestal weer honger, dasn krijgt hij nog een slokkie en gaat daarna naar zijn bedje... dan slaapt hij een uurtje of 1-2 en dan ga ik hem wassen & omkleden en weer lekker wat drinken...
    's middag gata hij ook een uur naar bed, en tussendoor ligt hij in debox te spelen en af en toe met mama of oma te knuffelen. ook ik trek er regelmatig 's middags op uit.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik zit dan op mijn knieen bij het grote bad, maar dat is inderdaad geen handige houding. Ik wil binnenkort een badring bij de prenatal kopen, dat is een soort stoeltje voor in bad, maar dan moet je nog steeds op je knieen bij het grote bad. Als ze in bad moet en ik ben alleen, maar het heeft geen haaast (geen poep tot in haar nek) dan wacht ik wel tot mijn man thuis is en dan gaat 1 van ons samen met haar in bad.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben ook de quinny. Die kan ik ook ombouwen. Laat ff weten wat je er van vind meis?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Christine slaapt nog veel, anders ligt ze lekker in de box te spelen of we gaan een stukje wandelen. Soms ligt ze op mijn arm te kijken wat ik achter mijn computer doe. Ik zit ook vaak met haar op de bank te spelen, met de rammelaar, geluidenspelletjes, beweginkjes maken, boekje lezen (plaatjes kijken dus...)

19. Joveli

Joveli Niet meer actief

Noatje: Aaah een beetje hetzelfde dus. Ik kreeg gisteren ineens kriebels dat ik misschien niet genoeg met hem doe ofzo :oops: echt heel dom.

Zoals nu ook. Hij ligt nu vanaf half 10 in de box te kletsen. Hij rammelt af en toe met zijn rammelaar, is wat met zijn voetjes bezig en heeft het volgens mij wel naar zijn zin. Alleen ík ben dan bang dat hij zich verveelt en ik niet genoeg met hem doe haha.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    christine kan zich makkelijk een uur zelf vermaken in de box, met haar voetjes, haar rammelaars, har babygym, slapen...

Deel Deze Pagina