Ik heb Jara in de tub. Ze kan dan geen kant op eigenlijk. Ik doe dat ik de douche. Als ze klaar is til ik haar eruit, laat haar een beetje 'afdruppen' en dan loop ik snel naar haar kamertje, naar het aankleedkussen. Maar zou je het beneden willen doen, dan zou ik je spulletjes daar klaarleggen! Lastig he om dat soort dingen alleen te doen.
Ik zal inderdaad iets meer water proberen! thanks Zielig dat ze hem moesten prikken! al weet hij het nu al niet meer maar toch.
Volgens mij hoef je je nietschuldig te voelen hoor! Naar mijn idee leert hij zo zichzelf vermaken. Ik zit ook niet hele dagen met Jara op schoot. Onze dagen gaan ongeveer als die van jou: -voeden op bed (ongeveer 8 uur) -als we niks hebben blijven we nog lekker even een uurtje liggen en Jara slaapt dan nog een half uurtje of zo. -aankleden enz. -Jara in de box, ik eten - als het kan naar buiten -fles, en daarna op bed -na het bedje weer de fles - spelen in de box - paar hapjes fruit of klein flesje water - huiluurtje, erg leuk als ik moet eten koken en eten - fles en weer op bed. Om 23.00 wakkker maken voor de laatste fles. Ook zit ik wel eens even met Jara op schoot, dan kletsen we gezellig en zing ik liedjes. Wel eens gedacht aan babymassage? Jara vind het heerlijk!
Inderdaad, en dat is nog zonder RAW bestanden hier trouwens niet alleen een fotoverslaafde papa, ik kan er ook wat van hoor
Wij hebben er denk ik een stuk of 600... Maar dat komt ook omdat je gewoon een paar foto's nodig hebt voor 1 hele leuke! Jullie hebben op het andere forum gezien waarom dat bij mij zo is haha
Gek genoeg pak ik nu minder vaak de Nikon en meer ff een compactje, zonde eigenlijk want de DSLR foto's zijn veel mooier!
Wij zitten nu ook op ongeveer 1000 foto's geloof ik. Ik blijf maar klikken. Heb ook van 1 bepaald moment wel 20 foto's haha. Ik denk trouwens dat ik net (vanochtend) heb besloten om mijn tentamens niet te gaan maken deze periode. Ik ga mij rustig voorbereiden op de verhuizing en daarna op 20 april beginnen in Groningen. Ik heb er geen zin in 175 te betalen voor tentamens die ik hoogstwaarschijnlijk toch niet haal en ze hebben ook weinig toegevoegde waarde. Dan in Groningen maar 3 maandjes langer studeren, ik kan het op dit moment gewoon even niet opbrengen.
Meiden ik wil ff mijn nagels showen. Ik ben zelf ook styliste maar ik had geen zin en ben naar een styliste toegegaan...ik ben er zoooo blij me
@joveli: ik denk dat het eignlijk een hele goede beslissing is, zonde om je tijd en geld erin te steken als je dan alsnog 3 maanden langer over zou moeten doen omdat je ze niet haalde... @wendy: mooi hoor! Gaat dat een beetje met jesse verzorgen je nagels? ik vind lange nagels een ramp met Tygo dus knip ze steeds maar weer heel kort...
@Joveli, huh? Zijn tentamens zo duur? Wat een afzetters! Groot gelijk dat je je op de verhuizing gaat voorbereiden. Da's ook een grote stap (met waarschijnlijk veel spullen hihi). @Wendy, mooi hoor! Kun je daarmee wel 'gewone dingen' doen zoals verschonen etc? Is dat niet lastig? Wij hebben een nieuw fototoestel. Een Canon powershot. Moooooie foto's! Veel beter dan die Kodak. Nu kan ik er ook weer lustig op los knipsen.
Ja belachelijk he! Ze zijn zo duur omdat ik mij ben vergeten in te schrijven afgelopen week. Stom van me, maar ik vind de bedragen wel belachelijk hoog.