Wat raar dat je trouwens voor tentamens moet betalen. Heb ik nou nog nooit gehoord. Ook niet als je te laat bent ingeschreven. Maar goed, ik heb in Belgie gestudeerd. Daar hoef je voor tentamens niet te betalen hihi.
Tja.. alsof het collegegeld nog niet hoog genoeg is. Ik heb nog het geluk dat mijn ouders alle studiekosten op zich nemen maar ken een hoop studenten die écht torenhoge schulden hebben.
Ik zou ze ook niet maken hoor! Veel te duur... Mooie nagels! Ik had ook altijd super lange nagels van mezelf maar met Lotte vind ik het niet echt handig. En ze sabbelt weleens om mijn vinger en dan vind ik het niet echt fris of lekker voor haar.
@wendy : jelmer ligt nu sinds 1 week in de wandelwagen ik heb een quinny en die kan helemaal plat ! @ joveli : heeft L. ook een babygym in zijn box , vinden ze vaak ook leuk en jelmer heeft ook een activetycentre in zijn box . Ik leg vaak ook een paid op de grond en ga bij hem zitten of liggen spelen. verder vind jelmer het ook erg leuk om naar andere kindjes te kijken.
Jep, wij hebben dus net zo'n hond. Li ligt af en toe op zijn tiny love speelkleed op de grond maar dan zit ik er constant bij. Hij is erg snel flauw van zijn babygym in zijn box, hij ligt volgens mij liever gewoon rond te kijken.
eeehhmmm hond opsluiten in een andere kamer ? het is zo goed voor hun beweging , in een box liggen is toch beperkter ...
Alles went behalve een vent ...en nou heb ik er nog 2 ook ik zou het kunnen hoor zulke lange nagels .....ik bijt ook nagels en met mijn trouwen had ik acrylnagels ...en ja die kun je er afknagen
@tipp gewoon proberen , wedden dat ze het te gek vind , kan ze ook lekker ollen doet ze dat al ? zo niet dan is dat de kans om het te leren !
nee ze rolt nog niet, maar oefent er wel mee in de box (daar is voor haar ruimte zat, het is en blijft een kleintje )
@Syb: welke quinny heb je? @wendymbouwen geslaagd en hij heeft heerlijk liggen slapen terwijl ik naar de AH ging
@noa de quinny buzz 4 en hij kan helemaal plat de wandelwagen heerlijk ....maar plat vind jelmer soms nog te plat haha jelmer wil zo nu en dan graag de wijde wereld in kijken en dan effe snel met 2 handen de knoppen indrukken en de kant opdraaien die jij wilt
@Syb: ik heb de Quinny Millenium Y2K een oudere versie dus Laat jij Jelmer dan weleens wat rechterop zitten? en hoelang dan?