Jootje, wij hebben hier hetzelfde probleem. Als het begin april niet verbeterd is, willen ze Walter naar fysio sturen. Maar hij kan heel goed de andere kant op kijken en liggen, alleen heeft hij gewoon een voorkeur voor rechts. Geen idee wat zo'n fysio dan zou willen doen, aangezien hij alles goed kan.
Ik neem zijn wipstoeltje mee de douche in, veel handdoeken erbij zodat hij het niet koud krijgt, kleed ik hem uit, in het wippertje in de badkamer, ga ik douchen en wassen ensow, pak ik Thijmen erbij, douche ik Thijmen en flink ingepakt in het wippertje terug zetten. Zo kan ik eerst mezelf ff snel aankleden en dan hem. Meestal droog ik mezelf af en schiet ff mijn duster aan.
dat gaat hier niet werken... Ten eerste heeft christine een hekel aan haar wipper. Ten tweede heb ik een bad met een badrand van zeker 70 cm hoog waar ik echt niet in en uit durf te stappen met haar in mijn armen...
hallo iedereen, wat zoveel bladzijde maar heb lekker kop thee en koekje om alles van afgelopen dinsdagochtend tot nu lezen haha. ik wou gisteren wel wat vertellen maar mijn moeder was er ook dus geen tijd om achter pc. ik moest ook vistie ff denken he. pff nu heb ik tijd om lezen en antwoord geven haha... met schrijfblok erbij en pen haha.. op schrijven ik hoef niet elke keer terug lezen Schildje, mels nee noot van gehoord wel apart naam. Joveli- wat is hij lekker vroeg met draaien en kan me voorstellen dat je eng vindt. maar wel goed dat hij nu al begint met draaien want Esmay moet nog... wel bezig denk ik merk ik het ook. Whabbit, wat een handig van de luvion met camera Marlleen wat gaaf dat jara ook draaid hihi dat is ook snel. Beatrice, jah maat 74 is altijd handig om te nemen voor dat zij straks groot wordt met voorbereiden in de kast en de verstandig kan je goed gebruiken lovelydk wat een leuk banner heb jij dat hoor. ik moet ook wat breed maar ik weet het ook niet hoe werkt. dat was wel van photobucket:S wat goed van jou dat betreft van je ex bah. wat is hij gewoon jaloers dat je mag l ekker L verwennen en gezellig van maken en echt moederkind wordt dat hoor. let maar op... daar krijgt hij vast heel grote spijt van. hij had ook niet moeten zeggen met uitslover dat hij een vriendin heb bah wat een klootzak vent ((sorry dat ik zei) je hebt verdiend dat je goede moeder ben! echt wel dat vind ik wel. Janey hoe maak je dan moet ik dan laten afkoelen zoals ik thee maak? Sybje, lekker gewinkeld? Janey, jaa over de bad dat heeft Esmay precies hetzelfde pff ik moet speciale lig voor haar om zelf mee spelen of zo maar ik kan niet wacahten voordat zij kan zitten dan is handig. vind ik hihi. joveli ach je hoeft toch niet schuld voelen dat lees ik dat jij niet enige ben dat heb ik ook . overdag laat ik esmay ook lekker ff alleen daar kan zij zelf ontdekken wat het helemaal is. dan is ook belangrijk. op wipstoel zit zij ook graag en tv kijken en spelen met mama of papa en noem maar wat. dat is niet zo erg.. zij kan toch niet lopen vandaar dat is anders... Tipp haha die babygym dat is heel goede woord maar ik zeg altijd zij is aan het turnen of sporten haha. wat grappig van christine dat zij huilt terwijl jij weer boven ging dan kijkt met dr ogen wat doe jij hier nog mama! wat schattig zeg. Janey wat leuk dat walter papa bellen hihi Marbo, ik wil wel laten dopen m aar jan wil niet. want hij wil laten als esmay groot wordt zelf bepalen wat zij wil of niet. Wendy Leuk! dat zij in april gedoopt wordt Tipp tsja ik ben zelf ook katholiek en Jan niks. ben ook zelf nog nooit naar de kerk daar heb ik ook eigenlijk niks aan als ik daar zit waar moet ik beginnen dat is ook even lastig maar tolk kost me veel geld. ik krijg maar 40 uren per jaar vergoed van het ziekenfonds als ik een tolk neem daar neem ik wel zuinig voor heel belangrijke zaken of zo. maar heb nog nooit gebruikt hihi.. maar je kan wel laten dopen waar jullie zelf ook in de ker getrouwd waren. dus kan je daar informeren wie weet of het lukt is. over school ik wil dat Esmay naar openbare basisschool gaat. Wendy, wat gaaf nagels! hihi Chebu daar heb ik geen last van met lange nagels want heb zelfs ook lange nagels wel echte eigen hihi.. maar wel ik let altijd op wat ik doe met mijn lieve dochtertje. Jootje, ja ik geef vier flesvoeding per dag om acht uur morgens, daarna twaalf uur en daarna vier u ur in de middag en laaste voeding acht uur tussen elf uur . ik hoop dat ik alles heb beantwoorden Esmay heeft gisteravond genoten met puree met brocolli. zij heeft wel zes hapjes gehad maar toch nog steeds liever fles! haha.. en vandaag vind ziij niks aan.... spericiebonen uit pot van olvarit haha.. arme morgen probeer ik wel zelf maken. want vandaag kan ik niet helaas geven omdat we späghetti gingen eten! anders zou ik wel willen maar te vroeg he. verder gaat het goed en heb ook lekker buiten gewandeld gisteren ook met mooi weer heerlijk genieten.
Esmay kijkt ook een kant uit daarom fysiotherapie.. dat helpt wel.. ik moet ook vaak elke keer twee kanten haar roepen of zij andere kant kijken en ook links bijvoorbeeld. probeer het maar of bij jou ook lukt
@tipp: Hier ook zo'n feest als 2 dagen... schijnt bij het sprongetje te horen @JaneyJ: door je beschrijving moest ik direct aan deze denken, bij prenatal heb ik ze nog nooit gezien dus denk het niet. Bij een speciale babyzaak wel... op i-net ook genoeg @Jootje, Jaki & JaneyJ: Ok, nou ik duim voor jullie mee dat de afplatting minimaal blijft...
@Jaki: hihi, je hebt er een dagtaak aan om iedereen te beantwoorden! @JaneyJ: Valerie ligt ook altijd op een kant, de rest gaat prima, ze kijkt ook makkelijk de andere kant op, maar zodra ik haar in bed leg op de andere zijde-ook als ze al slaapt-dan is het huilen! Dan maar niet, denk ik dan, ze zit overdag ook genoeg rechtop.. @Tipp:lief maar wel vermoeiend hoor! Ik heb hier ook sinds vandaag een baby die alleen maar bij mama wil zijn, liefst op de arm gedragen, hoofdje tegen mijn borst en duimpje in haar mond! Het is voor het eerst dat ze zo aan mij "plakt" Deden jullie baby's dat altijd al en heb ik dat gemist omdat ze vanaf week 7 pas echt bij mij was of deden jullie baby's dit bij de 12 weken-spong, want zij is nu ongeveer die leeftijd.. Ik vind het trouwens heerlijk hoe ze tegen mij aan kruipt Haha, tot nu, dan..
Eeeh...ik weet het niet meer haha! 19 weken sprong?! Daar was ik nog niet met lezen, haha! Ik heb van de 12 weken sprong eigenlijk niets gemerkt, behalve dat ze dit nu doet.. ?!?
Volgens oei-ik-groei is dit gedrag dus typisch voor de 19 weken sprong... en de sprong kan 5 weken duren hé
OEI! Ik zal weer eens het boek erbij pakken Ik ga een flesje geven, ben wat laat, maar ze lag zo lekker.. Ze kon vanmiddag niet slapen door de buren..eigenlijk buurhond! Een schatje, maar hij zit de hele dag buiten en blaft op alles..en als hij begint, loeien mijn honden mee (3 stuks).. Oja, en 's nachts snurkoverlast van mijn kleinste hondje ! De 2 grote exemplaren liggen sinds haar geboorte voornamelijk in de serre..de kleine gewoon binnen. Ik las net dat er nog een paar meiden met grote honden waren, hoe doen jullie dat? Van mij mogen ze best naar binnen, maar dan wordt het helemaal een bende met bijhouden en ik mag niet stofzuigen ed..
ik weet het echt niet wanneer bij mij gebeurt met eisprong ach zie wel.. oja ff ierland. mijn moeder was gisteren mij verteld dat helemaal niet doorgaat omdat mijn tante ernstig ziek iets met haar hart pff dus we gaan wel volgende jaar of zo komt nog wel...dan sleep ik Jan ook mee haha..