November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@mijn ex... vind het achteraf ook wel grappig! Haha denk niet dat hij zoiets verwacht had.. de debiel!
    @in bad doen, ik doe K. altijd alleen in bad.. maar dan wel in het grote bad (ons bad) en heb zo'n drijfkussen gekocht.. issie niet zo zwaar hihi.. zo'n badzitje heb ik overigens ook en ik vond het eigenlijk niks ! Oh ik zie nu dat Noatje die easybath ook heeft :D
    @Wen, K. ligt ook altijd in zijn wandelwagen :) al een tijdje zelfs.. ik heb de quinny, hierin ligt die platter als in zijn maxicosi..
    @joveli, dat heb ik dus ook.. terwijl K. helemaal niet zovaak in de box ligt... maar vind t ook zo zielig als die daar ligt te staren haha
    @Dopen, ik wil K. ook laten dopen.. maar weet iemand of dit wel ''mag'' als alleenstaande moeder? :oops: Als ik K. mag laten dopen wil ik het op mijn verjaardag, midden in de zomer doen.. maar hoe het werkt? geen idee?
    @nutrix, K. krijgt het altijd inz ijn laatste fles.. maar nooit klonten. Overigens met nutriton wel :( dus dat gebruik ik niet meer! Trouwens .. als ik Nutrix erbij doe (2 schepjes) en dan de 1-2-3- speen erop, gaat het veel te snel! Alles loopt langs K. zn mondje
    @Wen, supergaaf zeg! Jammer dat patricia geen art doet :) waar heb je het laten doen? Helmond teovallig...?
    @Jaki thnx :) lief berichtje! Had je aardappelpuree met brocolli voor esmay gemaakt?

Hier nog steeds in de 19 weken sprong.. ook een erg aanhankelijke K. (wat ik wel lief vind :oops:) alleen de nachten zijn minder grappig! Vandaar dat mijn moeder zometeen de laatste fles gaat geven en ik nu zo naast mijn zoontje in bed ga slapen...

2. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Lovelydk, ja dat heb ik gemaakt dat vind zij heerlijk... hihi..

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    oke het is definitief jullie schrijven te veel!

Nog even over BI, daar beneden in je kruis is je bekken! Veel mensen verwarren bekken met je heup. Vandaar ook dat mensen zeggen dat r vroeger geen BI bestond. We wisten gewoon niet wat het was!1

Ik ga zo slapen morgen vroege dienst.
    Dikke knuffel

Jooze

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    had ik al gezegd dat ik vind dat je een onwijs gave banner hebt lovely

Aardappel mag toch pas vanaf 6 mnd?

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Lovely wat een mooie banner zeg.
    Dopen, hier moet je je aangeven bij de kerk dat je je kindje wil laten dopen en krijg je te horen wanneer het word. En bij ons was er een moeder die alleen haar kindje heeft laten dopen, ze heeft wel een partner maar die stond er niet achter dus deed ze het alleen.

Janey, Je kan ook het aankleedkussen neerleggen met een badcape en handdoeken dan blijft Walter warm en kan jij je afdrogen en heb ook al eens van iemand gehoord die handdoeken in het badje legt en de kleine hier in legt en dan zichzelf eerst afdroogt en aankleed.

Zo nog even wat bijlezen, het is wel aardig wat na 1 dag!

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Wendy, gafe nagels (zou het bij mij nooit langer dan een dag overleven ben janloers).
    @Baby's overdag, gewoon veel in de bx enzo hoor, moet er niet aan denken dat ik mijn leven lang de hele dag moet vermaken. nu al beginnen met voor je zelf spelen!
    @Foto's dat vergeten we dus gewoon steeds, daar voel ik me schuldig over echt veeeel minder foto's als bij Tycho.

Jooze

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee ik heb het in Valkenswaard laten doen :)

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ok, even nadenken... wat heb ik allemaal voorbij zien komen...

Pijn bij het vrijen: met voldoende glijmiddel gaat het goed, maar denk dus wel dat ik nog wat droger ben door de bv. Absoluut geen last meer van mijn knip.

19-weken sprong: hier nog geen last van... maar da's natuurlijk heel gevaarlijk om te zeggen! Zal je zien dat morgen het feest losbreekt!

Dopen: ik ben joods, dus hier da's hier niet van toepassing.

Marbo: wat rot dat je nou toch nog een keer geopereerd moet worden! Hopen dat het allemaal goed gaat en dat je daarna weer goed verder kunt herstellen.

Janey: spannend, spannend, spannend! Ben benieuwd naar jou test volgende week... ;)

Jovely: kan me voorstellen dat je die tentamens laat schieten. Jammer, maar die 3 maanden kunnen d'r dan ook nog wel bij toch? Nu even andere prioriteiten.

Foto's: hier ook meer dan 1000! Ook een hoop slechte natuurlijk, maar weggooien kan altijd nog!

Wendy: mooie nagels hoor! Daar kan ik echt op mijn werk niet mee aankomen (remember: dierenarts...). Heb, omdat ik sinds ik zwanger was niet meer opereer, wel voor het eerst in jaren weer langere nagels. Vind het toch altijd wel mooi en vrouwelijk moet ik zeggen.

Baylee: ik hoop zo dat Jayden morgen weer een mooi stukje is aangekomen. Toen Ediah in het begin niet goed groeide heb ik me ook best veel zorgen gemaakt... achteraf voor niets! Hoop dat het bij jou ook snel weer lekker loopt!

Over alle manieren van badderen: ik zal wel een heel groot babybadje hebben... maar Ediah past er nog prima in?!? Terwijl ze ook echt heel flink haar borst- en rugcrawl aan het oefenen is...

Weet verder echt niet meer wat ik allemaal vergeten ben... dus hier blijft het even bij.

Oh ja: vandaag op het cb geweest, alles prima! Kruimeltje is nu 6120 gram en 62 cm lang. Ze was reuze dapper bij de prikjes: alleen bij de 2e even brullen, maar na een seconde of 10 was het alweer over en lachen! Mijn kleine held... :thumup:

9. LovelyDK

gave banner he tipp :D wen heeft m gemaakt :D

ik dacht dat aardappel ook pas met 6mnd mocht.. vnadaar dat ik vroeg aardappelpuree :D

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja wen kan dat wel :D

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Sybje en iedereen: Het is gelukt! Walter vond de Aquasit helemaal geweldig! Kijk maar eens op het andere forum, daar heb ik een foto in het plakboek gezet van ons badavondje.

En Walter heeft op het aankleedkussen net voor het eerst van buik naar rug gedraaid! Geweldig, haha! Ook daar staan foto's van in het plakboek.

@Jaki: Je vroeg hoe ik iets maakte, met afkoelen enzo. Weet even niet meer waarover dat gaat? Wat heerlijk dat Esmay zo kan genieten van het eten. En wat zonde dat Ierland niet doorgaat. Maar dat je tante zo ziek is, is natuurlijk ook niet leuk. Nu ga jij je broer dus binnenkort niet zien? Jammer.

@Noatje: Dan kan ik dus wel iets goed omschrijven, hihi. Ik denk dat ik ze dan maar via internet moet bestellen. Nou ja, is ook makkelijk...

@Lovely: De meeste kerken doen tegenwoordig echt niet zo moeilijk meer. Ga maar gewoon vragen hoe ze er tegenaan kijken.

@Whabbit: Ssssst, dat is een onderwerp voor het andere forum ;)

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    met al die rollende kindjes heb ik ineens het idee dat christine vreselijk achter loopt :oops:

13. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maar puree is toch geen kwaad. maar gewone aardappelen moet ik inderdaad mee wachten;)

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janey.

ja jij maakt theerooibos voor je zoon toch?

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse rolt ook nog niet Tipp

16. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik ben van het weekend met Thijmen echt in bad geweest en idd, wat een crime is het uitstappen met een kleine zeg. Heb me omgedraaid zodat ik op mijn knieen zat en toen omhoog, pff alleen in bad met de kleine is niet handig

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oh ja, dat was het. Ja, gewoon thee maken en dat laten afkoelen totdat ie een beetje lauw is. Zo doe ik het.

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Is dat vroeg dan, dat Walter vanavond voor het eerst van de buik naar de rug rolt? Ik dacht juist dat hij op dat gebied wat achter liep, maar dat is dus blijkbaar niet zo?

19. LovelyDK

puree is toch ook gewoon aardappels maar dan nog met melk?
    Misschien kan het wel gewoon hoor, geen idee eigenlijk..

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee puree is inderdaad aardappels met melk...

en rooibosthee: christine vindt het heerlijk...

Deel Deze Pagina