November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jooze, ik zou zoooo nijdig op mijn man worden als ie dat deed! :evil:

2. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    @domino; voor ieder kind een tand gaat voor jou letterlijk op!
    @fietsen; ik doe het niet maar ik heb ook een auto, kan me voorstellen dat als je die niet hebt dat het dan wat anders is. Ik heb het niet over een kinderzitje hoor, dat vind ik ook echt niet kunnen!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he jakkes :pale:

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he jakkes domino...

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Domino dat is wel stom, fotootje kan geen kwaad, zeker niet na de 12 weken.. hier ook foot's van mn tanden gehad, verdoving bij de tandarts, zelfs een buikoperatie (blinde darm eruit) met als complicatie een longontsteking en een CT scan! Ik ben zo blij dat K. hier niks van gemerkt heeft :)

Maar vind niet dat je met een draagzak moet gaan fietsen... maar dat is mijn mening, als jij jezelf er goed bij voelt egwoon doen..

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind het ook niet kunnen hoor, nu al fietsen!
    Mijn moeder zei vandaag nog: nog even en dan kan ze lekker fietsen. Ik deed het nu al met je broertje, die lag helemaal scheef in het zitje :confused: :confused: Ben binnenkort jarig en krijg wel alvast een voor en achterzitje voor mn verjaardag, maar ga het pas gebruiken als Megan 9 maand ofzo is en goed kan zitten. Ik ga dan ook een moederfiets halen denk ik. Heeft 1 van jullie al zon fiets of gebruiken jullie een normale fiets?

Oja dit kwam ik tegen in mijn boekje van vroeger van het CB. Met 3 maanden kreeg ik: Sinasappelsap, geraspte appel en tomaat :(

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

haha yep deze tijd wordt er heel anders over bijvoeding gedacht ;)

Het cb zei vandaag tegen me dat ik een stuk bloemkool, aardappel, brocolli o.i.d. kon koken maar niet zolang zodat het goed hard blijft en dan K. in zn handje kan geven... vind dit wel erg vroeg :(

8. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Bij mij wilden ze echt geen foto maken. In april al een wortelbehandeling gehad, maar deze was niet helemaal goed gegaan omdat ze dus niet wisten hoever mijn wortel doorliep. Iedere keer als er een noodvulling in werd gezet, verging ik weer van de pijn, dus tot na de zwangerschap met een open kies gelopen. Na de bevalling was het al te laat, kies kon niet meer gered worden...

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik had dus ook 4 gaatjes en een behoorlijk onstoken tandvlees... in april worden ze gevuld...

Met draagzak/draagdoek zou ik persoonlijk niet fietsen... ik lees net in het groene boekje dat zij aanraden vanaf 9 maanden te fietsenn met kindje in zitje

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Ja ben ook goed uit mijn dak gegaan en ik heb kunnen bereiken dat hij het alleen doet naar het kdv (nog geen kilometer verderop). en tja dit is iets van mijn man andere hebben weer wat anders. met een kinderzitje is het kijken. Sterre zit nu veel beter als dat Tycho deed rond deze leeftijd. Voor maanden en verhalen koop ik niet zo veel. Ik zie wel wat alles brengt....

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Oh geen idee, kan best. Heb alleen nog nooit een gaatje gehad dus ik zou het niet weten.

12. Joveli

Joveli Niet meer actief

Als het nog geen km ver is, waarom zou je dan in vredesnaam een gevaar voor lief nemen en gaan fietsen?
    Op de afstand van een km kun je net zo hard vallen/een ongeluk krijgen als wanneer je een afstand van 40 km fietst.
    Als mijn vriend het zou doen zou ik zo ontzettend kwaad worden, en deed hij het toch terwijl hij weet dat ik het niet wil hebben dan heeft hij écht een enorm probleem.

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Tja ieder zijn mening, ik was heel boos (heb dezelfde argumenten gebruikt). Maar wat is echt een probleem... Na een paa dagen ruzie ben ik er klaar mee en andersom is er ook wel eens wat...

Ben nu echt weg prettige avond

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    foto bij de tandarts: wilden ze bij mij ook niet doen toen ik zwanger was en dat was in augustus!

@mamafiets: ik heb er al op 1 gereden, en het rijdt heerlijk. Ik kan waarschijnlijk die van mijn schoonzusje overnemen

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik moet eigenlijk ook nog naar de tandarts, maar ik durf niet. Ik weet het er nu nog iedere keer op te gooien dat het onhandig is met christine :D

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    euhm hier hetzelfde!
    ik MOET heen, want mijn vulling is eruit geknalt, maar durf niet!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    een kilometer is te lopen toch? Ik ben het met je eens hoor joveli..

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb een heel sterk gebit en tijdens mijn zwangerschap konden ze niks vinden dus ik vind dat ik niet hoef ;)

eigenlijk bizar hoeveel mensen er in meer of mindere mate bang zijn voor de tandarts...

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hallo! Even na een drukke werkdag hier om het hoekie kijken!

Ja, was ook helemaal verbaasd toen Walter zich uit zichzelf (zonder hulp!) om rolde. Maar hier bijv. nog geen tandje te ontdekken, terwijl sommige nov. baby's daar weer vroeg mee zijn. Elke baby ontwikkeld zich weer in een andere volgorde. (edit: lees net dat Joveli dat ook al schreef)

Fietsen: Ik was hoogzwanger midden in Den Haag met fiets en al omgevallen... :oops: Verder zou ik nu nog niet gaan fietsen met Walter. Maar ja, heb geen draagzak en fietspaden en andere gezellige stukjes om te fietsen ontbreken hier in dit gehucht nogal.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi dan zou ik in ieder geval wel als in zijn buurt plasticfiseren ( huh hoe schrijf je dat ?) en al zijn kleren uit doen ...en dan kan hij lekker eten !

@fietsen het verhaal wat beatrice vertelde ken ik ook ....bbbrrrr
    maar vraag me toch af hoe het dan zit als je kindje al een sterk nekje heeft ....

Deel Deze Pagina