November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @JaneyJ: heb nog een baby B'jörn draagzak in de aanbieding :p

@Foto bij de tandarts: ik heb deze gehad begin oktober... was zo'n 30 weken zwanger toen...

@Mamafiets: die heb ik gekregen van mijn man vorig jaar met mijn verjaardag!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    syb: plastificeren! ;)

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Lovelydk,

stukje van groente? of bedoel je zeker puree van maken?

maar puree maken is geen kwaad dat he bik ook gedaan. maar stuk groente geef ik zeker niet aan dat weet je het maar nooit he..

ik ben aan het sparen voor mamafiets en daarna ga ik lekker mijn omafiets verkopen:D hihi maar nu nog niet.. want heb ik nog hem ff nodig he voor snellere boodschappen doen als ik iets vergeet ben of zo.. :D

maar ik durf zelfs ook nog niet draagzak met esmay op de fiets.
    ik wacht nog mee af tot negen maanden oud of zo dan kan zij lekker op de fietsstoel zitten terwijl ik gaan fietsen als het goede weer blijft in september ongeveer:D

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm tandjes hier ook nog niet!
    wel een hoop spul wat mevrouw in haar mondje propt, met de nodige speekselvloed....
    en dus ook nog niet draaien.
    ach ja komt vast wel eens ;)

5. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Jootje, natuurlijk komt nog wel..

Esmay heeft nog geen tandjes hoor maar komt wel eraan.... zij heeft ook veel spullen om tandenbijten zij heeft bijtring maar gebruikt nog niet toen ik haar gaf. dat vind zij niks aan.. zij wil andere dingen graag in haar mond om bijten haha wel gek..

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

ooohh kwijlt denise ook zo ? jelmer wel word er gek van ......hij draagt continue een slabbetje behalve als hij in zijn bed ligt , en dan minstens 3 a 4 slabbetjes per dag ! en soms verkleed ik hem dan ook nog een keer haha

@all : ik ga me eens orienteren op een mooie tattoo met jelmer zijn naam .....
    heb al wat ideetjes ....en wil hem op mijn voet enkel ...maar weet niet waar ,....

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Sybje,

wat gaaf dat je tattoo van je Jelmar opzetten...dat is echt super leuk....

mijn vriend wil wel tattoo van de dochters. maar hij mag helaas niet omdat hij medicijnen slikt dan kan niet goed zijn voor bloed :( dat baalde hij wel. maar komt nog ooit wel ...

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Jaki, nee ze bedoelen echt een stuk groente.. niet pureren! Zo bizar.. vind het eng.. haha maar misschien toch maar een keer proberen dan...

Grappig dat heel veel meiden hier een naamtattoo willen en zie ook veel meiden voorbij komen die dit op de voet willen.... ben toevallig 1.5 week geleden bij een tattoo shop geweest en 1tje laten ontwerpen.. heel gaaf met krullen en bloemen en dan zijn naam... alleen durf ik ook niet zo goed :oops:

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ach voor ze 18 zijn kunnen die meiden van ons van buik naar rug draaien en dan zouden we willen dat ze het nooit geleerd hadden ;) :)

10. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Sybje: Thijmen kwijlt ook ontzettend veel, denk dat het een periode is

Tattoo: Mijn man heeft er wel 1 op zijn arm laten zetten met Thijmens naam erin, ikzelf zou het niet doen, beetje gevoelskwestie

11. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    :confused: :)

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    :confused: :)

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Oeps, dubbel geplaatst..

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben ook niet van de tatoo's... (ik vraag me af hoe christine het vindt dat ik met haar naam op mijn arm loop als ik 70 ben :) )

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

:D

lovelydk.. dan is cb helemaal ](*,) ja toch.... grote stuk geven kan toch niet.. kan toch kind stikte krijgt :(

16. Joveli

Joveli Niet meer actief

Tja, ik zou zelf ook nooit voor een tattoo kiezen. Past niet bij mij. (Hoewel ik wel piercings heb, maar dat is voor mijn gevoel anders)

Mijn zus heeft de naam van haar dochtertje op haar voet laten tattoeeren. Heel mooi, alleen ze heeft er inmiddels bijna 4 en ze heeft geen flauw idee waar ze de andere 3 neer moet zetten!
    Ze houdt namelijk helemaal niet van veel tattoo's maarja je kunt moeilijk het ene kindje wel en het andere niet.
    Ben erg benieuwd wat ze gaat doen :)

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

ja ik ook benieuwd :)

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb een mamafiets! Echt super is dat maar het fiets wel even anders in het begin. Dat stuur is natuurlijk groter. Maar als je even gewend bent gaat het erg relax.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja fietst lekker he bea?

Ben benieuwd joveli... :)

20. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008