Zo zeg, dat is ook niet niks! Is alles weer netjes geheeld? En durf je nog een keer? Gek genoeg heb ik nu het idee dat het allemaal wel meeviel met de pijn. Maar ja, heb niet voor niks die ruggenprik gekregen. Daar heb ik niet om gevraagd maar die werd me aangeboden. Ik had er niet eens over nagedacht Zou het de volgende keer wel zo weer doen hoor!
Noatje, ja dat vind ik het ook geweldig. Janey, ja ik lach ook me rot achter pc! zelfs mijn ventje vraagt wrom jah. moet je zelf zien.. hij keek dat ook mee dat vind hij ook grappig moest ook lachen..
Volgens mij is alles uiteindelijk wel weer goed genezen. De kraamverzorgster stond wel te kijken van de enorme kneuzingen die ik van onderen had opgelopen. Het was helemaal dik en blauw/paars/geel. Ik weet wel dat het toen behoorlijk pijnlijk was allemaal (alleen van het inknippen heb ik gek genoeg niks gevoeld), maar nu achteraf kan ik me niks meer van die pijn voorstellen. En de volgende keer? Ja, ik wil nog wel 3 kinderen erbij! Haha.
Jara heeft het ook nog niet weer gedaan hoor. dat was 1 x en niet weer. Misschien is ze wel geschrokken van mijn reactie
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ze lag op haar buik en volgens mij heeft ze een knie onder zich getrokken en heeft zich toen afgezet of zo. Normaal gesproken trekt ze beide knietjes omhoog, dus dan kan ze niet rollen Heb net bijna 20 pagina's doorgelezen. Heb echt niet alles onthouden @ Mamafiets, ik heb er 1 van montego, een paarse! Hij fietst super! @ Tandarts, ik moet eigenlijk ook........ ale: @ Fietsen met de draagzak, Nooit! en zou het mijn man ook verbieden. Goh, zou ik boos zijn als ik er achter kwam! Maar (wie zei het ook weer? Dan ben ik dus ook vergeten!?) mn man zal ook wel eens iets wat minder vinden zoals ik het doe. Toch lijkt het me wel erg gevaarlijk hoor. Gister bij de osteopaat geweest, en boos dat mevrouw was! Ik moest haar beentje vasthouden en de osteopaat ging in haar nekje wat rechtzetten. Zijn uitleg was: op die manier ontneem je haar de vrijheid om te bewegen en daarom is ze zo boos. Op die manier bouwt ze spanning op in haar hoofd, vergelijkbaar met een bevalling. Daardoor zet alles wat uit en zitten de zenuwbanen minder in de knel. Klinkt wel logisch. Gisteravond was ze nogal van de rel maar vandaag ging het verder prima volgens manlief en mn moeder.
haha, lach me rot om dat filmpje! zometeen 6e zintuig kijken. Komt de zaak van marianne vaatstra aan het licht. Is vlak bij gebeurd, ongeveer 5 km bij ons vandaan.
Ik kijk ook de zesde zintuig. @ marleen, ik wil ook die Montego halen. Is een fijne fiets, gelukkig want die is ook goed betaalbaar.
Ja, ik kijk ook. Mijn zus had in de tijd dat dit gebeurde een vriendje uit Zwaagwesteinde. Toen droomde ze in die week na dat Marianne vermoord was dat haar vriend het gedaan had. Ze is toen heel bang geweest omdat ze toch wel een klein beetje spiritueel is ingesteld. Ze kwam er alleen later achter dat hij het niet gedaan kon hebben, hij had namelijk een alibi haha.