Zo even aardig wat bijgelezen en hoop wat onthoude. Mama fiets hier niet heb nog een andere wie weet komt er nog eens een. Stuk groente in zijn hand, zie hem al zitten hier zei het cb wacht nog maar even met bijvoeden... Dames wij gaan een weekendje weg morgen dus ben er maandag/ dinsdag weer niet teveel kletsen want dan word het bijlezen lastig.
Wat een geschijf weer! Was iets te veel voor mij. Vandaag ga ik mij bezig houden met Rick. Dit heb ik ook op het andere forum geschreven. @Tandarts, ik moet ook weer binnenkort ale: na jaren eigenlijk weer. Ik ben heel erg benauwd voor de tandarts. Maar nu met het inschijfformulier van Rick moest ik ook een tandarts invullen. Nu heb ik mij hier bij een tandarts ingeschreven samen met Rick. Ik moet mij er nu overheen zetten vind ik. Ik wil niet dan Rick ook bang wordt voor de tandarts...... Nu heb ik de eerste afspraak staan op 16 april. Na al die jaren vind ik het knap dat ik de knop hebt omgezet voor Rick. (spreek mij a.u.b. tegen die tijd even moed in)
kom uit Buitenpost...zegt je vast niks, maar Harlingen weet ik wel te vinden ligt zo'n 5 km van Kollum. (ons buurdorp zeg maar) Door dat tunneltje waar ze het over hadden fietsen wij ook altijd als we op stap gingen (weliswaar wel met een hele groep, want alleen mocht en durfde ik niet)
oehh jeetje, kan me voorstellen dat ze in die tijd bang was... toch knap dat die paragnosten hetzelfde wat in beeld hadden. (wat je ervan kan geloven natuurlijk, ik geloof er wel een beetje in...) Ik werk in Zwaagwesteinde.
@schildje: knap van je hoor, dat je toch naar de tandarts gaat. De stap word vaak alleen maar groter als je al een tijd niet bent geweest. Helaas kan ik erover mee praten. Ik heb ook een tijd gehad dat ik gewoon echt niet durfde, toen ik eindelijk weer heen ging werd ik al redelijk snel weer zwanger en gind toen niet meer. Nu moet ik dus ook echt wel een afspraak maken, omdat ik gewoon echt een gat heb in mijn kies....maar ben zo bang voor alleen al de reactie van de tandarts. Ik weet zelf ook wel dat het dom is, had eerder heen moeten gaan. de stap word steeds maar groter, naarmate ik langer wacht.
Tip voor de tandarts: Neem een onwijs lekker ding zoals ik! Ik ga met een hele grote smile naar binnen hoor haha. En probeer je angst niet over te brengen op je kind, anders wordt het dadelijk echt een drama. Jij bang en kind bang
goeiemorgen, Even vrolijk beginnen: Als je nu eens niet weet waar je over moet klagen, hier een paar ideetjes! De Britse krant The Telegraph heeft eens rondgevraagd aan reisbureaus wat de meest belachelijke klachten waren die ze de afgelopen jaren binnen hebben gekregen. Uit de resultaten is een top twintig samengesteld. Veel Britten blijken teleurgesteld te raken op vakantie omdat ze te weinig weten over hun bestemming. Een klacht vanuit Spanje: "er zijn hier te veel Spanjaarden. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Er zijn te veel buitenlanders." Of een klacht uit India: "Wat vies dat bijna elke restaurant in Goa curry op het menu heeft staan. Ik hou helemaal niet van scherp eten." "We deden negen uur over onze vlucht van Jamaica naar Groot-Brittannië, terwijl de Amerikanen al na drie uur thuis waren", klaagde een reiziger. Strand te zanderig Het strand is een veelvuldige bron van ergernis. Niet alleen het strand zelf, zoals de klacht dat het te zanderig was of te wit ("in de brochure was het geel"), maar ook de badgasten: "Topless zonnen zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te kijken." Zelfs wie het strand dan maar links laat liggen, is nog niet altijd verzekerd van een onbekommerd dagje uit: "We hadden een uitstapje naar een waterpark geboekt, maar niemand heeft ons verteld dat we onze zwempakken en handdoeken mee moesten nemen." Of: "Niemand heeft ons verteld dat er vissen in de zee zouden zijn. De kinderen schrokken ervan." Seks Het artikel in The Telegraph vermeldt dat de Britten tegenwoordig sneller klagen: in 2007 werden ruim 19.000 klachten ontvangen, vorig jaar waren dat 22.000. En een Brits onderzoek zou niet werkelijk Brits zijn als er niet een vleugje seks inzat. Een safari naar Afrika pakte iets te confronterend uit voor twee pasgetrouwden: "We zagen een overduidelijk opgewonden olifant bij de waterplaats. Omdat ik me nu misdeeld voel, is mijn honeymoon verpest." Ook anderen klaagden over een teveel aan erotiek op reis: "Mijn vriendin en ik vroegen gescheiden bedden, maar we kregen een tweepersoonsbed. We houden u verantwoordelijk voor het feit dat ik nu zwanger ben." De top 20: 1: "We zagen een overduidelijk opgewonden olifant bij de waterplaats. Omdat ik me nu misdeeld voel, is mijn honeymoon verpest." 2: "Ik ben door het personeel opgesloten in mijn kamer." (De vrouw bleek het Niet storen-bordje als een waarschuwing te hebben opgevat) 3: "Het strand was te zanderig." 4: "De soep is te dik en te machtig." (De man bleek per ongeluk de jus te hebben gedronken) 5: "Topless zonnen zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te kijken." 6: "De Ray-Ban zonnebril die we voor vijf euro kochten, bleek namaak te zijn." 7: "Niemand heeft ons verteld dat er vissen in de zee zouden zijn. De kinderen schrokken ervan." 8: "We deden negen uur over onze vlucht van Jamaica naar Groot-Brittannië, terwijl de Amerikanen al na drie uur thuis waren." 9: "Mijn vriendin en ik vroegen gescheiden bedden, maar we kregen een tweepersoonsbed. We houden u verantwoordelijk voor het feit dat ik nu zwanger ben." 10:"Ik heb de grootte van mijn eenkamer-appartement vergeleken met het driekamerappartement van mijn vriend. Dat van ons was significant kleiner." 11: "De brochure beloofde 'geen kapper op het terrein'. Wij zijn kappers in opleiding, mag dat wel?" 12: "Er zijn hier te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Er zijn te veel buitenlanders." 13: "Het zand op het strand was niet zoals in uw brochure. U laat geel zand zien, maar het was wit." 14: "We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning." 15: "U moet ons als touroperator voortijdig waarschuwen voor luidruchtige gasten." 16: "Ik ben gebeten door een muskiet. Niemand heeft me verteld dat ze prikken." 17: "Ik ben van mening dat uw brochure moet vermelden dat er nergens fatsoenlijke koekjes te koop zijn." 18: "Wat lui van de winkeliers dat ze tussen de middag dicht gaan. Ik had tijdens die siësta juist vaak dingen nodig. Het zou verboden moeten worden." 19: "Wat vies dat bijna elke restaurant tijdens mijn vakantie in Goa, India, curry op het menu had staan. Ik hou helemaal niet van scherp eten." 20: "We hadden een uitstapje naar een waterpark geboekt, maar niemand heeft ons verteld dat we onze zwempakken en handdoeken mee moesten nemen."
Mijn tandarts is ook ontzettend jummie jummie! Maar ik verdenk hem er van dat hij op mannen valt. Er hangt wel altijd een heel lekker sfeertje, gewoon gezellig. Hij heeft ook gewoon leuke muziek op en als je behandeld wordt dan mag je kiezen wat je op tv wilt zien. Heb je tenminste een beetje afleiding.
Dat herb ik precies het zelfde! Als je gewwest bent laat ff weten. Ik durf ook niet zo goed, ik wil ook bloemen met krullen en de naam van jesse
meiden ik ben druk mijn spullen aan het inpakken voor ons weekend weg. Dus heb niet heel veel tijd. We veerterekken om 14:00 uur en dan ben ik hier Zondag avond waarschijnlijk weer
@Tipp, hahahaha. Ik herken het wel. Ik heb op de klachtenafhandeling bij een vliegmaatschappij gewerkt. Wat je daar allemaal tegen komt....
Heb me wel aangemeld, maar vind 2 forums genoeg om bij te houden Als jullie besluiten naar die kant te gaan verhuis ik mee hoor!
hey meiden @ de marianne vaatstra zaak : ik kende haar via via en niet binnenste buiten ...maar goed het hakte er goed in bij mij toen het gebeurt was ...jakkes @all :vanmorgen zijn we naar de huisarts geweest . jelmer heeft al een paar maanden een pukkeltje/plekje wat iedere keer onstoken raakt en gaat pussen. Gisteren ging het spontaan bloeden dus toen had ik zoeits van de maat is vol ...... Volgens de ha is het een fistel ........ik heb nu een zalfje mee gekregen. met het zalfje moet ik 1week smeren en dan moet het over zijn....zo niet dan worden we naar de kinderhcirurg gestuurd ....zucht . De ha had er zelf een hard hoofd in dat het met de zalf over gaat .... volgens mij houd het echt nooit op hier .....