November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : wat is operatie ed ?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihihihi... Operatie Ed is onze 2e ;)

Mijn schoonmoeder heeft voor christine een geboortebeker laten graveren met alledrie haar namen, en toen we die kregen zei ze:"kan het voor de volgende een kortere naam zijn, het graveren gaat per letter" Waarop wij antwoordden:"ja de volgende noemen we Ed"

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp hahah ! :)

ik ga morgen eens uitzoeken of wij uberhaupt nog wel moeten wachten op operatie ed .......misschien is de operatie al begonnen :oops:

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Meen je niet! Zou het kunnen dat je al zwanger bent? Dat zou echt super zijn! Dan ben je de eerste!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    deden we wedstrijdje dan? ;)

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb me niet opgegeven voor de wedstrijd maar het is toch wel een hele stap als 1 van de mamma's alweer zwanger zou zijn!

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja inderdaad dat hier lekker stil is haha.. maar ik merk dat andere meer dan hier:D haha...

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

kan iemand even een linkje geven naar t andere forum? krijg ineens geen mail meer :(

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb je een berichtje gestuurd!

Volgens mij schrijft Inie van Esmee nog niet mee op het andere forum. Die mis ik nog.

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    graag gedaan lovelydk 8)

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik sluit de mogelijkheid niet uit ....maar ik had/heb pcos dus mijn lichaam kan mij ook flink voor de gek houden .....we zullen het morgenochtend zien .......heb er nog een klein beetje gemengde gevoelens bij ....
    en door het proces van het zwanger raken van jelmer heb ik toch wat onzekerheid opgelopen ook al is pcos nog lang niet het einde van de wereld

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Oh syb spannend zeg!

Mijn hele cyclus is vreemd aan het doen, heb nu een maand overgeslagen en hoop dat ie nu dan weer goed op de rails is.

Laat je het morgen wel ff weten, hoelang ben je overtijd nu?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @domino : dat weet ik niet precies , ben nu langer dan 4 weken gestopt met de pil.

15. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Poe, ben heel benieuwd :D

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sybje, oooooh spannend zeg!

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    wat spannend zeg hihi.... ik ben ook benieuwd:D

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@2e, wow gaat snel mensen die nu al weer zwanger zouden kunnen zijn Spannend!
    @andere forum, heb me wel aangemeld maar schrijf daar niet is m ect te veel om bij te houden.
    @mama fiets, ik heb er een, behalve dat ik niet zo een goed model heb (hoor vaak klachten dat lange afstanden fietsen last geeft in de rug en het heeft niet met een ander zadel te maken ofzo maar de stand van het zadel richting stuur). Voor de rest echt perfect. Anders kom je echt je fiets moeilijk op met een kinderzitje!

Hier een weekendje geen kinderen, die zijn bij opa en oma. Het liefst zouden we alleen willen slapen maar dat zit er niet in. We hebben vanavond een feestje. Gister avond zijn we uiteten geweest. En nu cht even wat regel en oopruim dingen doen!

Prettig weekend allemaal.
    Jooze

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Jooze, dat is wel lekker ff voor jullie zelf...
    jij ook een fijne weekend:D

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nou ik heb in een ander topic gelezen dat je je normale fiets kan ombouwen met een moederstuur. Dat ga ik eerst proberen aangezien mijn normale fiets nog geen jaar oud is.

@ sybje, spannend hoor!

Deel Deze Pagina