November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel voor jelmer ik hoop dat het snel weg is!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Daar heb ik vandaag ook nog aan gedacht meis :D

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse gaat sinds een week ook in een pyama slapen :D

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik haal Lotte om half 6 op en geef haar tussen 6 en 7 een fles. Meestal gaat ze dan eerst nog even met mij in bad maar dat hoeft niet elke avond. Ligt eraan of ik een beetje tijd heb ervoor. Na de fles gaat ze naar bed. Als ze al een boxpakje ofzo aanheeft doe ik geen pyjama aan maar anders wel. Ik verkleed haar ook vaak 's avonds voor de volgende dag. maar dat doe ik alleen als ze dan naar de creche moet.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

syb als jelmer zijn fistel niet weggaat moeten ze hem dan opereren? hoe kom je eigenlijk aan een fistel op die plek? (Ken alleen fistels van harige billen hihi)

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hmmm... ik merk wel dat jij een baby hebt die NIET geregeld in grote golven de boel onderspuugt! :)
    Ik wil haar in ieder geval niet-zuur-ruikend op het kdv afleveren, dus dan doe ik er goed aan pas 's ochtends schone kleertjes aan te trekken.

(Maar op zich wel een goed plan moet ik zeggen!)

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte spuugt geen druppel meer sinds we Friso Comfort gebruiken dus inderdaad haar kleding is na een dag dragen nog helemaal schoon. Ze kwijlt ook niet dus geen klagen!

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenavond!

@mamastuur op gewone fiets! Dattruukje kende ik niet, handig als dat werkt!
    @marleen, hoe bevalt het koper spiraaltje?! Ik heb best last van de hormonen an het hormoon spiraaltje dus ik twijvel heel erg... Leuke foto trouwens
    @Sybje, gemengde gevoelens, kan het me heel goed voorstellen! Doe rustig aan en wie weet is het zo weer raak!
    @Wendy en tip, al weer ee jaar geleden wat gaat het snel he ;)

Wij hebben een goed weekend gehad, maar ben bij dat de kids weer thuis zijn. Ze hebben het wel super naar hun zin gehad bij opa en oma. En wij ook alleen iedereen is moe. Ga zo heerlijk mijn bed in, ben zelf morgen ook nog vrij!

Jooze

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ow het gaat verschrikkelijk snel :confused:

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Oja over het piama aantrekken enzo, wij geven savonds de fles en als we verschonen laten we soms de broeg uit (als het bv een wat stevigere broek is) en we doen altijd een slaapzak aan. Piama gebruik ik als ze wat ouder is. Ze ligt nu overdag evenveel als snachts en behalve de temperatuur is er niks anders dus echt andere kleren aan vind ik niet echt nodig.

Weltrusten

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MMM, ja wat zal ik zeggen.....
    Ik bel morgen de dokter want ik kan de touwtjes van het spiraal niet meer vinden, en ik ben al anderhalve week over tijd :confused: Normaal gesproken zou ik een gewone cyclus moeten hebben.
    Verder ben ik er wel tevreden over, Ik heb geen extra hormonen in mn lijf en dat voelt veel beter. Ik ben veel vrolijker en voel me zoveel beter!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker bankhangen ;)

slaap lekker en tot morgen!
    xxx

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Welterusten voor straks!

Ik ga ook, tot morgen!

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik duik ook mn bed in... (lag ik al, maar leg de laptop weg ;))

Weltrusten

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Christine krijgt haar laatste voeding rond 2300. Dan krijgt ze ook haar pyjama aan. Er zit aan die voeding een heel slapengaanritueel...

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Marleen bedankt voor de antwoorden mijn twijfel wordt groter!

Ik ben nog een dag vrij zonder kids, dus hard aan de slag zo ledikantje nog schilderen ed.
    Prettige dag allemaal!

Jooze

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben al zeker een week of 10 het pyama ritueel.

Tegen 18 uur ga ik met haar naar boven, uitkleden pyama en slaapzak aan. Dan krijgt ze haar vitamines.

Nog even lekker drinken en dan leg ik haar wakker in haar bedje, vaak is het dan ongeveer 18.45 uur. Ze valt dan altijd heerlijk in slaap. Vaak wordt ze rond 19.30 uur nog 1x wakker en wil ze haar speentje.

Als ik zelf naar bed ga maak ik haar wakker, drinkt ze bij mij en leg ik haar weer weg. Ze valt dan altijd direct weer in slaap zonder speen.

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    pyama heeft zij nog niet en ik ga deze week nieuw pyama halen voor haar hihi.

jooze lekker dat je vrij ben en lekker bezig met schilderen... geniet ervan

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ok biecht op, wie heeft mijn meisje ontvoerd en verruild voor een ander? Ik wil graag mijn eigen meisje terug...

Deel Deze Pagina