nou... Mijn man is me een klein half uur na dat rotsmsje toch maar komen redden. Hij was nog geen 5min thuis en ik sliep en ik ben net pas wakker. Heerlijk! Morgenmiddag komt mijn moeder, zodat ik hoe dan ook kan slapen!
@ klein wonder: wat een lekker mannetje @janny klinkt er heftig, doe het maar rustig aan... @tipp: dat slapen schiet er hier dus bij in, pfff ben kapot! Tygo heeft echt huiluurtjes zo tegen de avond, 2 borsten leeg, boertje gelaten, schone luier en nog KRIJSEN... speentje helpt niet... nu in mijn draagzak gedaan (net zoiets als de lodger alleen dan katoen, en hij slaapt in foetushouding! (nu mama nog)
Noatje, heeeel herkenbaar, Kay heeft 's avonds rond een uur of 9 zijn huil ''uurtje'' alleen duurt het meestal wat vaker dan een uurtje Hier schiet het 's middags slapen er helaas ook bij in ben ook zó onwijs moe
mijn moeder heeft voor de bevalling ooit gezegd dat ik haar dag en nacht mocht bellen als er wat was. Daar hou ik haar aan. Morgenmiddag komt zij oppassen terwijl ik slaap (zal je zien, slaapt christine ook ineens )
heerlijk zeg tipp ik denk dat ik ga vragen of mijn moeder vanavond de laatste voeding wil doen, kan ik lekker vroeg mijn bed in..
Tygo heeft afgelopen nacht zijn laatste fles om half 12 gehad, ik hoorde hem om 3 uur iets pruttelen maar toen ging hij weer slapen om 4.15 uur was hij wakker en toen heeft hij tot half 6 nog even bij mij geslapen dus 6 uur ertussen. Hij heeft voor het eerst vannacht in zijn eigen kamer geslapen, ik had er meer moeite mee dan Tygo Vanmiddag heel even met mijn schoonzusje mee geweest naar de stad en Tygo was even bij oma jeetje en ik had er moeite mee voor die 2 uurtjes om hem achter te laten dat word nog wat, was blij toen we terug gingen. Morgen moeten we naar het cb ben benieuwd.
vandaag naar het cb geweest. Denise is in een week 180 gr gegroeit. Netjes aldus de dame daar. ze mocht vandaag voor het eerst naar de arts. Ze vond denise te bewegelijk.....te helder...naja zeg! nu moet ik gaan observeren hoeveel ze slaapt, of ze druk is met haar handjes en haar daardoor zelf wakker houd en anders moet ze worden ingebakert. Denise is gewoon heel helder en veel wakker, maar niet vervelend ofzo.
Mooi zeg tipp! Hoe doen jullie dat? Want ik kan ook wel zoiets maken in paintshop maar hoe krijg ik m dan weer als banner hierop?
ik maak hem in paintshop pro en sla het plaatje dan op. Dat plaatje upload ik in mijn account www.photobucket.com en die genereert dan een code die ik in mijn profiel plak. plaatje mag niet groter zijn dan 491x150 pixels (in paintshop kun je dat aanpassen bij 'afbeelding' --->'formaat wijzigen'
hoi net bezoek gehad van een lactatiedeskundige. wilde weer heel graag tim aan de borst. hij hapt goed. en met haar hulp lag hij ook goed. nu blijkt zijn tongriempje te kort te zijn. dit word morgen geknipt. dan moet het ook gelijk goed gaan met drinken. nu kan hij zijn tong niet goed omhoog krijgen en dus niet goed drinken. heb nu eindelijk het gevoel dat het misschien goed komt met de borstvoeding. gr marielleb
Pffff, dit was een lange, lange, héél lange avond! Ik ben gesloopt, maar meneer slaapt eindelijk..... Snel m'n bed in! Trusten meiden. Edit: waar ik nog even voor langskwam... Chebu moet je nou morgen naar de arts of woensdag? Als het morgen is: heel veel succes en sterkte en een dikke knuffel! (sorry kan er even niets beters van maken, te moe, maar ik leef met je mee!)
goeden morgen, Vandaag de ultime weg ga test. Mijn vader is vandaag 40 jaar in dienst bij zijn baas. en om 1uur begint het officiele gedeelte met daarna receptie en als laatste gaan we uit eten. Gelukkig kunnen we eventueel weg om bij mijn zusje thuis even te rusten. Hoop dat het goed gaat en dat we niets vergeten . Maar eerst word om 11 uur het tong riempje van Tin geknipt. Zodat hij weer aan de borst kan gaan drinken zonder dat het bij mij pijn zou moeten doen. Dames een fijne dag. Cebu: als je vandaag naar het ziekenhuis moet, sterkte, ik denk aan je. Marbo en Willy: hopelijk komen vandaag jullie baby's gr MarielleB