Hoi! Zie hier het resultaat van ons bezoekje aan de orthopeed: Zoals jullie zien vind ze het nog niet erg geslaagd, vooral als ze haar beentjes wil bewegen. De komende 3 maanden moet ze m 23 uur per dag om hebben en als alles goed gaat daarna alleen 's nachts. De komende 6 maanden zit ze er dus aan vast. @ Tipp, vervelend zeg! Was het vandaag begonnen? Hopen dat het snel weer over is.
dat stond christine dus ook te wachten marleen, alleen ging het bij haar ineens toch goed genoeg... Als ik het zo zie ben ik daar erg blij om
@ Tipp, gelukkig doet het geen pijn en moet ze gewoon even wennen. En wij ook. Het is lastiger geworden om haar nu vast te houden en te knuffelen en zo. Ze is niet mee zo flexibel! Als ik jou was zou ik ook blij zijn dat christine het niet nodig heeft!
Komt zeker goed Marleen ff wennen maar het is voor t beste! Het ziet er wel zielig uit.. maar volgende week weet ze waarsch. al niet meer beter... knuff voor jara
Hi meiden! Ik wilde even laten weten dat ik heel soms wel even 1 of 2 pagina's lees en blij ben om te horen dat het allemaal (relatief hier en daar) goed gaat met jullie en de kiddo's. Top
aaach ik kan me voorstellen dat zij graag benen bewegende.. natuurlijk komt zeker goed en zij ziet zo lief meisje.. echt wel.. leuk kleding heeft zij aan knuffelen voor jullie en sterkte voor haar. ik hoop dat helemaal beter...
We missen je wel een beetje hoor! We hebben inmiddels een besloten forum dus als je interesse hebt... Het is er erg gezellig en persoonlijk! Ik stuur je wel even het adres zodat je zelf kunt kiezen!
Goedenmorgen, @Marleen, ziet er zielig uit he, maar het is voor heet goede doel! En ze zal er zker aan wennen! @oorontsteking, beterschap! Jooze
Ik denk dat de meeste mama's meer op het andere forum kletsen... @Lot: hoe is het nu met kleine Tygo? weer wat beter? @marleen: ahhhh maar het is voor haar eigen bestwil hé... ik heb zelf een soort van klompvoetjes gehad en toen ik een halfjaar oud was in het gips gezeten met beide benen en nog 3 jaar orthopedische schoentjes gehad...
gezellig Pffff... Ik heb het even helemaal gehad. Meiden, maak je borst maar nat voor de 26 weken sprong. Na 2 dagen ben ik haar al helemaal zat!
@lot ik ben ook nieuwsgierig hoe het met tygo is ...? Hopen dat het al wat beter is ... Ik hoop gauw wat van je te horen (ben een beetje bezorgd) omdat ik weet wat het is ...