November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

    Domino85 Bekend lid

    17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    haha, ik kijk ook nog altijd even, maar het is hier verdacht rustig!
     
  2. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Inderdaad 8)
     
  3. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jeetje het is hier ongeveer uitgestorven! Ben ook al zo lang niet geweest!

    Ik was even benieuwd naar ervaringen met jullie november kindjes maar zo te lezen schrijven jullie ergens anders!

    Misschien mag ik meekletsen daar?
     
  4. miepdoos

    miepdoos Lid

    24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    hallo,
    ik heb een tijd terug al meegekletst op dat andere forum maar ben hem even kwijt, kan iemand mij misschien ook een pb sturen?
     
  5. lieve sophie

    lieve sophie Actief lid

    3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Hallo,
    ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook een november mama mijn dochter is 18 november geboren het lijkt mij leuk om ervaringen met andere mama's te delen. Ik geef bijvoorbeeld nu bijna 6 maanden bv en wil gaan bijvoeding hoe doen jullie dat? maar ik begrijp dat er niet meer veel op dit forum gesproken wordt? Waar zijn alle november 2008 mama's heen gegaan?
    groetjes laila
     
  6. 078mama

    078mama Niet meer actief

    verzonden!
     
  7. lieve sophie

    lieve sophie Actief lid

    3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Jammer dat het zo besloten is ik wacht nog steeds op toestemming ik heb inmiddels al een mail gestuurd waarin ik over mijn zelf vertel maar ik hoor maar niks. Jammer :( Ik wil graag mee kletsen
     
  8. miepdoos

    miepdoos Lid

    24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    ik snap het ook niet helemaal. Het ging hier altijd zo leuk, in 6 maanden tijd meer dan 600 paginan's met berichten, en dan ineens is iedereen weg, waarom word iedereen dan wel geaccepteerd bij het andere forum, en 1 of 2 mensen niet.
    Dat vind ik een beetje jammer, we kunnen elkaar op deze manier goed helpen en onze verhalen aan elkaar kwijt.
     
  9. lieve sophie

    lieve sophie Actief lid

    3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Ja dat lijkt mij ook, ben jij wel door de screening gekomen? Ik heb nog steeds niks gehoord. Ik vind het echt jammer en wat je zegt we kunnen elkaar helpen en onze verhalen delen. Ik snap niet helelmaal waarom dit forum niet meer loopt. Ik denk dat dat andere forum gewoon een vaste kliek is die alleen nog met elkaar wil. Nou ik wacht wel af en ondertussen klets ik gewoon lekker mee op alle andere forums van deze pagina.
     
  10. miepdoos

    miepdoos Lid

    24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Ja inderdaad ik kijk ook mee bij de andere forums, ik heb wel een mail terug gehad, maar ze wilden me niet bij de groep hebben. nou ik vind dat besloten een beetje jammer hoor. waarom de een wel en de ander niet, iedereen wil toch graag zijn verhaal kwijt en reageren op de anderen. Maar snap het niet helemaal maar wij kletsten hier ook mee, en nu lijken wij wel de enige 2 die niet mee mogen naar het besloten clubje. Vind het echt heel jammer, maar ja moet ik maar op zoek naar een ander leuk forum. Vond dit wel de leukste maar helaas, denk dat niet iedereen goed genoeg is voor dit forum?
    ik weet het niet.
     
  11. lieve sophie

    lieve sophie Actief lid

    3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Nou dat is echt belachelijk!!! Ik heb overigens nog steeds niets gehoord. Ik ga eens kijken of ik misschien een nieuwe kan openen want wie weet zijn er nog wel meer november moeders die niet bij de club mogen. Hebben ze ook een reden gegeven waarom je er niet bij mocht? Echt super kinderachtig we zijn toch allemaal gelukkige en trotse moeders echt onzin kan er gewoon niet overuit.
    ik ga proberen een nieuwe topic te openen en zie wel wat ze er mee doen.
    groetjes laila
     
  12. miepdoos

    miepdoos Lid

    24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    oke doe dat maar, gezellig, hopen dat er nog meer moeders zich weer melden!!
    ze gaven als reden aan dat ze het echt besloten wilden houden, nou ja besloten, met iedereen behalve ons volgens mij, maar goed. vind het ook belachelijk.
    zal even kijken of je nieuwe topic al gelukt is!!
     
  13. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Ik snap niet dat jullie nog op toestemmng wachten :( come on!!!
     
  14. jeetje zeg, wat een gedoe! niet toegelaten worden :rolleyes:
     
  15. lieve sophie

    lieve sophie Actief lid

    3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Nou daar wacht ik ook niet op hoor :D Ik heb wel wat beters te doen en zo wanhopig ben ik niet :) Het is alleen raar dat als je je aanmeldt op een forum en ze vragen of je wat over je zelf wilt vertellen dat je daarna gewoon helemaal niks meer hoort.
     
  16. Marnick

    Marnick Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    raar gedoe inderdaad. Ik heb me aangemeld bij het nieuwe topic.
     
  17. Frieda

    Frieda Bekend lid

    24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Ik dacht ik ga nu maar eens kijken of er ook een topic is waarin moeders meeschrijven, die in dezelfde periode zijn bevallen als ik, maar ik begrijp dat de meeste november mama's in een besloten forum schrijven.

    Ik zag dat er nu dus met een aantal moeders een nieuw november 2008 topic is gemaakt. Dus dan ga ik me daar maar eens aanmelden.

    Zijn er dus ook nog meer moeders die niet bij het besloten clubje hier zitten, maar wel al eens hier hebben gereageerd? Hebben jullie dan misschien ook zin om je bij het nieuwe clubje aan te melden?

    Dat is dus de reden dat ik hier even reageer, want misschien kunnen we zo wat meer nieuwe november 2008 moeders bij elkaar krijgen.;)
     

Deel Deze Pagina