Goede morgen! Hier een redelijke nacht geha. Jesse sliep wel op mijn borst maar gelukkig steeds 3 uur aan een stuk dat was even heerlijk! Verder weer veel spoelen voor mijn ontsteking en er zijn weer twee hechtingen verwijderd.
Moet zo naar de cardioloog. brrrrr, ben wel een beetje zenuwachtig. Heb trouwens nu een ritme met Nikolai: flessen om 07.00 om 11.00 om 15.00 om 19.00 en om 23.00.
Aahh heerlijk meid zo'n lekker nachtje met je ventje op je borst. Hier zijn de nachten even wat minder: meneer wil om het uur drinken ben nu helemaal doodop haha. Chebu: Logisch dat je wat zenuwachtig bent, maar gewoon positief blijven he! Wel een lekker ritme met de flessen, goed hoor!
succes straks chebu... Ik heb hier een dame die alleen maar bij mij wil zijn... Zodra ik haar wegleg zet ze het hele huis op stelten
Hier viel het vanacht mee, hij sliep om half 1, kwam toen om 5 uur/half 6, toen om half 9 en net om half 12. En ik ben dus mooi elke keer verder gaan slapen als hij weer sliep, want ik was gesloopt na gisteren. Typ dit dus uit bed 8) Ga hem nu snel in de tummy tubb doen, z´n papa had lekker olie gekocht voor z´n droge huidje
hey meiden @janny : ai dat klinkt niet echt prettig je bevalling ....hopelijk heb je snel minder last van de hechtingen @chebu : veel succes ......denk aan je hoor hopelijk valt het mee @all : Jelmer heeft een regeldaagje of zo ....pppfff hij wil maar niet slapen ... vanmorgen om 05.30 begon het feest al ...hihi ik had jelmer vanmorgen op mijn arm en in eens verslikte hij zich of zo maar het leek wel of hij er in bleef ..hij lag helemaal naar lucht te happen en werd helemaal wit ....zo ik schrok me een ongeluk ....uit angst begon ik hem een beetje door elkaar te schudden en toen kwam hij weer gelukkig ,.....vond het niet grappig .....het scheelde op 1 haar na of ik had heel de straat bij elkaar geschreeuwd
ooh ja slapen jullie s'middags nog ? dat heb ik de eerste 2 weken gedaan en daarna niet meer ....het zou wel lukken denk ik ....hihi maar ik geloof nooit dat het vandaag mag van Jelmer
he jakkes engerds zijn ook he ....pppff kan niet wachten tot hij wat groter is en zelf wat beter uit het verslikken komt ...... ik gebruik nu de 1-2-3 speen ....maar de ene keer gaat het beter als de andere keer .....ben er niet helemaal tevreden over
eehhm ik zeg wel regeldag maar ik bedoel dat hij een sprongetje maakt hihi regeldag heb je alleen als je bv geeft
ja weet ik, maar ik vind het wel makkelijk om het regeldag te noemen En de 1-2-3speen heb ik ook gebruikt, ik was er ook niet blij mee. Ze heeft nu speen 2 van avent en dat gaat goed. Verslikt zich veel minder. De omneo kreeg ze moeilijk door speen 1... maar nu heb ik een blij meisje met voeden...
ik ga eerst eens even het cb bellen over die spenen ik word er gek van...Jelmer wil geen avent speen meer
ja ik gebruik de difrax fles en speen .... heb net het cb gebeld en hun zeiden eens een voeding op stand 2 proberen ....... ik dacht dat niet mcoht omdat hij dan te snel de voeding binnen krijgt ...maar het blijkt dat het wel mag ben benieuwd .....alles is best zolang hij zich maar niet verslikt ....
ik moest met de 1-2-3 speen wisselen tussen 1 en 2 af en toe... 3 mocht ik niet gebruiken omdat dat standje 'slikken of stikken' is... Succes...