Nou idd! Er zat wel een gaatje in het tussenschot, maar volgens de arts hebben heel veel kindjes dat en groeit het dicht. Ruisje werd veroorzaakt door het bloed dat door de aderen stroomt. Nikolai vond het allemaal wel interessant! En gaf zijn eerste LACHJE........tegen de dokter Bedankt voor jullie steun!
Oooh meid wat fijn dat alles goed was! Wat zul je opgelucht zijn zeg! Hier iets heel anders... afgelopen zondag zijn mijn 2 ooms geweest (ik heb een extreem kleine familie, mijn moeder heeft 2 ongetrouwde broers en ehm, dat is het een beetje van moeders kant) en we hadden het over filmpjes maken etc. Waarop ik aangaf dat ik alleen foto's heb, ik heb geen camera en Luca kost al genoeg, dus ik heb geen camera-geld over. Gaat net de deurbel: bezorger van TNT met een pakje van Bol.com. Maar ik heb niets besteld... Maak ik hem open: zit er een camera in! Zo'n waanzinnig mooie kleine handycam van Sony! WHAAAAA Ik ga zometeen maar eens even rondbellen wie er voor Sinterklaas gespeeld heeft.
Haha! Trouwens, hoe weet je dat een lachje écht een écht lachje is? Vanochtend deed ik namelijk iets grappigs (tenminste, ik dacht dat het wel grappig was ) en Liam kreeg echt een bigsmile op zijn gezicht. Toen ik het 3 minuten later weer deed kreeg ik weer dezelfde bigsmile. Was dit dan toeval en een reflex of was dit echt een lachje!?
@Chebu, fijn om te horen dat er niks aan de hand is. Een hele opluchting zal dat wel zijn! Jullie hadden het over dat ze je zo kunnen laten schikken die kleintjes. Nou, dat had ik de alle eerste nacht al. Ad (mijn man) was hem aan het verschonen en ik kwam terug van de w.c. Met dat ik weer in eindelijk in bed lag begon Bart helemaal te spartelen en helemaal naar lucht te happen. Ik schok mij eigen kapot. Ad hield hem gelijk op zijn kop en begon te vrijven over zijn rug. Van de billen naar zijn hoofd. Er kwam wat slijm en vruchtwater uit zijn mond en ik heb het gelijk weg gehaald met een doekje. Het leek wel uren te duren voor hij weer normaal adem haalde. Ad heeft op een gegeven moment in zijn gezicht geblazen dit omdat dit dan een reactie geeft bij die kleintjes en dan gaan ze weer adem halen. Eindelijk kwam er weer wat geluid uit zijn keel en hij begon heel erg hard te huilen. Wat was ik toen blij om dat geluid te horen zeg We hebben toen 's nachts nog de vk gebeld en die vertelde ons dat wij het goed gedaan hadden en dat wij hem toen de komende paar dagen op de zij moesten leggen voor e.v.t. meer slijm/vruchtwater. Ik heb naderhand gehuild als een klein kind. Hem helemaal plat geknuffeld enz. maar het was gelukkig maar eenmalig van Bart.
Luca verslikte zich eergisteren in de melk (ik voelde zelf hoe sterk de toeschietreflex was, hihi) ik bleef er zowat in... Eng hoor!
@Kleinwonder, Nikolai had hiervoor alleen maar reflexen. Als ie slaap viel bijvoorbeeld. Dan kreeg je zo'n schattig lachje. Nu was het echt een vette schaterlach. En vanmiddag deed ie het weer. @San, dat is lief!
Chebu: wat fijn dat allesg oed was San: dat is eeh hééle lieve sint, laat hem hier ook komen Meiden die Avent flessen gebruiken: Die 1mnd+ speen gaan jullie die ook echt bij de maand gebruiken? Want gaat de melk sneller of minder snel? Volgns mij sneller omdat er 2 gaatjes inzitten of? Verder vandaag op mn werk langsgeweest was wel heel apart! En een mopperende Kay vandaag.. hij blijft maar honger houden! Toen straks heeft die zelfs 150cc op...
Ik ga binnenkort over op speen 2 van Avent. Volgens mij gaat het idd sneller. Er zitten meer gaatjes in.
OOOOH wat een geruststelling Chebu! Wat kunnen die kleintjes ons vreselijk laten schrikken he schildje? Brrrrr
Hee meissie! Ik kan me voorstellen dat je nachten dan wat minder zijn nu...pfff even balen dan zeg. Heb je wel tijd om overdag even te rusten?
Hee meiden! Vandaag gelukkig een betere dan gisteren. Ik voel me veel beter. We hebben een redelijke nacht gehad en de groene badedas helpt goed! Vandaag hebben ze weer twee hechtingen verwijderd. Dat loopt alweer iets prettiger Verder natuurlijk veel rust houden en knufelen met ons mannetje
Chebu fijn dat alles goed was in het ziekenhuis! Een geruststelling of niet. Sybje dat is even schrikken met Jelmer. Tygo is van naar het cb geweest, hij weegt nu 4100 gram en is 52 cm. Alles zag er goed uit hij heeft een klein ruisje bij zijn hartje maar volgens de arts niet zorgwekkend en is dit snel weg het was al niet heel duidelijk te horen zei ze. Naar mijn idee heeft hij wat last van zuur hij slikt veel dus als dat zo blijft moet ik zijn voeding mengen met comfort voeding, hou het even in de gaten. De ene nacht red Tygo het 6 uur tot zijn fles en de andere nacht maar 4 uur dus echt ritme is er nog niet te vinden zo. maar overdag drinkt hij ongeveer om de 4 uur.
Nou Tygo wil de 2e borst niet pakken en deze ploft uit elkaar... tsr is nu zo erg dat het er uit spoot... en mijn BH raakt doorweekt....*zucht* Heb hem teveel achtermelk laten drinken voor hem aan deze borst aan te leggen vrees ik....
ooohh hier weer een onzekere moeder..... ik heb Jelmer vanmiddag een klein beetje venkelthee gegeven voor zijn darmkrampjes ....en daarna een flesje voeding .... ik heb hem daarna in bed gelegd en ik was even aan rommelen in zijn kamertje ...prompt begint hij weer naar lucht te happen ...en daarna ging hij zo godsgruwelijk erg over zijn nek ...het braaksel zat op de muren ..... en tijden het overgeven weer zo naar lucht happen he ...ooh ik word er zo bang van