November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
  2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Corien: Als hij zich eerder meldt, leg ik hem ook eerder aan. Maar als hij langer doorslaapt, heb ik het advies van de kraamhulp om hem wakker te maken. Doe jij dat ook met Laura?
    Wat een prachtige foto! Ze is een echt meisje! En wat een lieve smelt-glimlach heeft ze...

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat een schitterend meisje corien :D

4. Niet meer actief

Jep, Liam heeft precies hetzelfde mopperhumeur sinds eergisteren. Vandaag gaat weer ietsjes beter. Ik denk ook inderdaad dat het de 3 weken regeldagen zijn. Merkte met 10 dagen ook al dat de term regeldag voor ons niet op gaat: hier zijn het 3 dagen! :)

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    dank jullie! :D

Mijn kraamhulp adviseerde ook haar wakker te maken, toen de VK echter voor controle kwam zei ze "wat een onzin!, lekker laten slapen!"

Dus sinds dat moment (ze was toen een dag of 10 denk ik) maak ik haar niet meer wakker voor een voeding, maar voed ik alleen als ze het aangeeft.

's avonds blijft ze soms gewoon heerlijk bij me liggen te drinken, valt in slaap en pakt de borst weer als ze wakker wordt, heerlijk intiem vind ik dat. Sinds ik haar 's avonds echt veel laat drinken slaapt ze 's nachts door.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou hier nog geen doorslaper hoor... Maar ach, is ook niet zo erg... We wisselen goed af, dus...

7. Niet meer actief

@Wen, heerlijk ventje jullie Jesse :D
    Hier ook nog geen doorslaper helaas, vannacht gebroken nacht en t breekt erg op zo in mn eentje!

Vandaag eerste afspraak bij het CB gehad... mannetje is alweer bijna 9 pond :confused: was in 1 week tijd 340 gram aangekomen!
    Ook is die alweer 5cm gegroeid (is nu alweer 57) een zn hoofdomtrek 4.5 (dat is alweer 40.5)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hoe krijg ik dat kind toch zover dat ze haar handen onder de dekens houdt. Ze heeft contant ijsvingers :( (ik weet het zover krijg ik haar niet, ik sliep (en slaap) ook altijd met mijn handen boven de dekens, maar ik vind het zo zielig :oops: )

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mmoie cijfertjes :D Wat groeien ze snel he? Christine is nu officieel uit maat 44 gegroeid \:D/
    Kan me voorstellen dat het je opbreekt... Knuffel!

10. Niet meer actief

Thnx voor de reacties op de foto's :D

@tipp, hier ook vaak ijsklomp handjes.. kan je volgens mij niks aandoen want ze doen automatisch die handjes omhoog... dat groeien gaat hard hé? tsjee t is echt al een ventje aan t worden :D en thnx voor de knuff, knuff terug daar! Hoe is t met je meisje?
    @Kersje wat heerlijk die nacht zeg!
    @Wendy en San ook een lekker nachtje zeg!
    @naveltje, bij Kay was het naveltje ook niet goed ingedroogd, deze hebben ze aangestipt en nu is die netjes droog
    @Noatje en Wen, knappek inderen :D

11. Niet meer actief

@Tipp tsjee maat 44 hihi klein poppetje! Mijn man is alweer bijna uit al zn 56 gegroeid :confused:

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik word gek. Nikolai is zo hangerig. Hij ligt maar te meuten. Alleen als ik m oppak is het goed. Ik heb een snotstroom die niet onder doet voor de Rijn. :rolleyes:

13. Niet meer actief

Chebu hier ook een klein mopperpotje.. is net in slaap gevallen en ligt in bed, maar ben benieuwd voor hoelang!
    Moet je een mondkapje op als je verkouden bent?

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @tipp, Nikolai slaapt met sokjes over zijn handjes. Werkt goed!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    snipverkouden, het arme kind. Soms echt eng als ze een vreselijke hoest-/niesbui krijgt... Ze slaapt nu ook beneden in de wagen. Ik durf haar niet boven te leggen ondanks de babyfoon :oops:

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja ik heb nu een monkapje voor. Verhinderen kan ik het niet, maar wel de schade beperken hopelijk

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd kan me voorstellen dat het opbreekt, hoop dat Kay je snel wat langer laat slapen. En fijn dat hij goed gegroeit is.

Tipp ken dat Tygo ligt ook met zijn handjes boven de dekens en heeft ook ijshandjes vind dit zo zielig maar als ik zijn handjes eronder wil leggen gaan ze snel weer terug dus hij heeft er vast geen last van.

Je bent zo leuk druk met je kleintje dat je helemaal niet overal aan denkt en ik dan vooral niet aan mijn verjaardag had niet het idee vorige week dat dit morgen als is, hou er ook niets van net een beetje rust met de kraamvisite. Moet zo voor de controle naar de vk.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee goed plan... Dan krabt ze misschien ook haar gezichtje niet meer open :(

19. Niet meer actief

@Chebu dat is een slimme tip, zal ik ook eens proberen...
    @tipp, aah wat onwisj zielig :( Kay had een ziekenhuisvirus bij zich en daardoor piepte die (dacht ik!) nu blijkt dat het komt door zijn kleine neusje dat die gewoon weinig lucht binnenkrijgt, vind het doodeng!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan me voorstellen dat je dat eng vindT, zou ik ook vinden. Ik smeer hier nu Luuf Baby en hou haar neusje open met Otrivin Baby... Dat verlicht iets. Maar ze heeft zo'n dorst nu ze veel met haar mond open ligt... Ik geef haar af en toe maar wat slokjes water...

Deel Deze Pagina