Oh mijn man heeft trouwens zijn enkel gebroken deze week, waardoor ik nu 2 moet gaan verzorgen en het huishouden ed natuurlijk. Jeetje das echt nie leuk gewoon, ben ook zo moe, kan voor mijn gevoel wel dagen slapen. En het duurt 6 weken voordat ie uit het gips is, en heeft geen loopgips, bah bah bah...
@domino : zo dan dat is best heavy 2 manne verzorgen ! @chebu : hier ook een ontstoken knip ....ik ga nu 1 keer per dag in een sodabadje ......en ik moet goed luchten ..(lees met de benen mega wijd dorgen aan de lucht ) alleen hier kom ik nooi aan toe aan dat luchten ..... mijn knip pust ook ...die van jou ook ? lekker praatje he .... Jelmer is meestal tussen 17.00 en 22.00 wakker ...niet echt huilerig ..soms wel ....hij kan zich zelf ook redelijk goed vermaken in de box ....
morgen.... even een vraagje..doen jullie de kleine na het voeden gelijk weer in bed, of.... en vanaf wanneer kunnen ze in de box?
domino. wat vervelend dat je man gebroken enkel heeft. ik hoop dat hij snel beter opknapt met zijn enkel pff.. esmay heeft nu minder last van heeft van krampjes. afgelopen weekend was zij zo verwend van kraamvistie veel gekregen. wat geweldig hihi.. maar ik heb wel iedereen gevraagd of wil iets groter maat nemen want zij kan straks wel weer wat groeien vandaar. zij gebruik nog wel maat vijftig van de kleiding alleen moest ik wel hard lachen en vind zooo schattig die zij een paars crocs heeft gekregen van haar grote nicht maar crocs kan zij pas als zij een jaar oud denk ik. of iets langer ach ik bewaar gewoon dat is ook leuk heb wel heerlijk weekend gehad en jullie?
Jootje, ja dat doe ik ook als zij slaapt jah... maar niet na voeding gelijk hoor maar wel tien minuten ff aandacht geven aan Esmay
@corien: jelmer ligt lekker in een wipper (die staat op stand helemaal plat ) of soms haal ik de wipper er uit en leg ik hem gewoon op het boxkleed ..... als hij erg wakker is leg ik hem gewoon in zijn kleertjes en als hij moe is doe ik hem lekker in een wikkeldeken/badcape
@jootje : jelemr gaat gelijk na de voedingen op bed ......want meestal slaapt hij al voordat de fles leeg is @jaki : ooh je meisje is verwend zeg ! morgen moet ik met Jelmer naar het bureau voor de gehoortest en donderdag naar de kinderarts op het bureau ....ben echt benieuwd hoe het daar is... je hoort best wel veel moeders er over dat het nog al zeikerig is op zo'n bureau ..... woensdag is Jelmer al weer 1 maand oud ......zucht wat gaat het snel
Laura heeft vannacht alweer doorgeslapen, ze heeft gehuild tot middernacht en daarna geslapen tot 7 uur. Heerlijk! Wel erg last van lekkende borsten hierdoor...
Nikolai gaat met een maand in de box en in de wippert. Nu ligt hij alleen nog bij ons of in zijn wiegje of op mijn arm.
vrouw van het cb is langs geweest vanmorgen. Denise is gewogen en weegt nu alweer 40 gr boven geboortegewicht. ze is vanaf donderdag 140 gr gegroeit! ze doet het dus heel goed zat er wat over in... verder met haar besproken wat ik met de voedingen moet. denise slaapt nl gewoon door en geeft niet op tijd aan dat ze honger heeft. Ik moet haar dus om de 4 uren wakker maken voor de borst. Vrouw van het cb gaf aan dat ik daar eerst zo mee door moet gaan, aangzien ze anders niet op het aantal voedingen per dag komt.
Laura ligt trouwens in de kinderwagenbak in de box of in haar wiegje (boven). Als ze wakker is dan lekker op de arm of zonder bak in de box. Net weer heerlijk met haar en onze honden gewandeld
@Sybje, nee hoor. Maar ik kan hem gewoon nergens anders neer leggen. Ik moet hem altijd bij me dragen. Zelfs 's avonds in de wieg leggen vind ik moeilijk. Mijn knip is ontstoken. Nu moet ik minimaal een uur per dag met de benen wijd op bed liggen. Zalf smeren etc. Lopen gaat echt nog zo moeilijk. En ik wil graag met mijn menneke naar buiten morgen. Mijn moeder bood aan te gaan, maar ik wil zelluf! Verder geen nieuws. Nikolai zit nu op 3480 gram. Dat is boven zijn geboortegewicht.
Megan gaat meestal ook na de voeding in dr bedje, omdat ze meestal wel in slaap valt na de voeding. Zo niet dan ff lekker knuffelen op de arm, heel soms in de box maar dat vind ze niets. Megan komt ook nog steeds om de 3 uur, ook 's nachts. En morgen komt het cb langs, voor gehoortest en ook om dr te wegen. Ben wel benieuwd hoeveel ze is aangekomen sinds de laatste keer dat ze gewogen is.
@chebu oke op die manier .... ik zou idd ook vaker de benen wijd moeten gooien ...maar heb er stomweg geen tijd voor ...weet dat dat geen excuus is maar goed ...
jeetje het is wat zeg met zo'n onstoken d**s... klinkt erg pijnlijk! *knufff* hoop dat het snel geneest, en je ook lekker kunt gaan wandelen etc. ik ben vandaag al minder emotioneel, heerlijk zeg! morgen komt mijn schoonmoeder weer langs om foto's te maken van de kleine. Tis net zo.n paparazzi oehhh en ik ben de eerste 13 kg al kwijt...nu de overige 11 nog