San! Hier ook de sensitive doekjes vind die inderdaad ook veel fijner als die andere! Een tip is ook die olie doekjes van zwitsal, die zijn niet zo koud.. ideaal voor snachts dan schrikken ze niet zo van een koud doekje daar beneden
Ik trek nu 3 doekjes uit de doos, leg die er bovenop en ga dan pas zijn broek & luier uitdoen. Dan is ´t al wat droger en voelt het minder koud aan. Die sensitive doekjes vind ik ook minder koud aanvoelen!
Ik vind de pamperdoekjes tegenvallen... zwistsal oliedoekjes? waar haal je die? ik ben er naar op zoek geweest!
Ik heb werkelijk geen idee, ik heb ze gekregen als kraamcadeau in een pakket.. hoop ze wel aan te kunnen komen straks
Wij gebruiken pampers luiers, binnenkort als deze op zijn wil ik eens een ander merk proberen. En zwitsal doekjes. Tygo had gisteravond om half 12 zijn flesje gehad en meestal komt hij snachts, niet van de honger maar dat hij niet meer wil slapen wel bij ons en vanmorgen kwam hij om kwart voor 6, had hem wel een keer horen pruttelen maar hij is weer gaan slapen, was echt heerlijk ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Mag je gek worden van je baby als hij pas 3 weken is? Of ben ik nu echt heel ontaard? Nadat donderdag en vrijdag door de regeldagen echt niet leuk waren, was gisteren een verademing. Maar nou is hij vanavond wéér de hele tijd aan ´t mopperen! Hij wil niet bij me zitten, hij wil niet drinken, hij wil niet in de box, niet in z´n wieg, hij wil niets. En ik wil alleen maar slapen, ik ben zooo moe! Mijn man is nu een fles aan ´t maken, kijken of hij dat dan wel wil. En misschien dat hij daarna dan even een paar uurtjes slaapt, dan kunnen wij ook onze ogen dicht doen.
@San, jij mag gek worden van je baby ook al is die nog maar 3 weken probeer wat rust te pakken, daarna zal het vast beter gaan *knuff* voor jou.. en kleine Luca, wees eens lief voor je mama !
Weltrusten Wen! Grrr, die fles wil hij wel! Waarom nou wel z´n fles en niet de borst, terwijl hij continu goed drinkt uit de borst? Lijkt wel alsof hij per sé eerst een fles met fv wil voor het slapen gaan, want een fles bv trapt hij dan weer niet in.
ohh san dat heb ik hier ook al *zucht* ik ga lekker douchen papa mag de mopperende baby (en de onze kan ik niet eens flessen )
Klopt, fv valt zwaarder op de maag en vult meer. Maar hij had echt al goed gedronken en hij kloekt nu nog even een fles er achteraan. Ik weet niet waar hij het laat, maar ´s avonds is ´t een hongerlap zeg!
hihi ja kay is ook een heel ander kind savonds.. overdag vrolijk, lachen en nauwelijks huilen maar savonds? brr.. om bang van te worden! MAAR! Vandaag een SUPER dag! Hele dag een vrolijk ventje gehad en ligt nu al vanaf 7 uur in zn bedje te slapen volgens mij slaat t aan dat ik m nu meer te eten geef
Oh lekker zeg! Geniet er van! Luca ligt nu ook naast me in z´n wieg, papa´s flesje was een succes. Tenminste, tot nu... ik kijk het nog even 10 minuten aan voor ik ga slapen, als hij wakker wordt is dat nl altijd na 10 minuten
Ik ga lekker slapen... (of een pogig doen tot) eerst proberen Tygo in slaap te drinken Voor vannacht hebben we Najib Amaili op DVD voor tijdens t voeden
Meiden slaap lekker, ik duik ook mn bedje in! Hebben jullie snachts dan de tv aan met voeden? Ik doe dat nooit, laat ook de lampen uit en praat niet tegen Kay zodat die minimaal geprikkeld word en snel in slaap valt..
Ik doe m´n nachtlampje aan, probeer m´n ogen open te wrikken, pluk Luca uit z´n wieg en leg aan. Een luier verschonen doe ik half op de tast omdat m´n ogen dan alweer dichtzitten, en meestal geef ik nog even de eerder vergeten vitaminedruppels die ik nu maar gewoon op m´n nachtkastje heb gezet. Meer valt er ´s nachts niet van me te verwachten hoor Geen tv in elk geval! Er is toch ook niets op tv ´s nachts, en die 0900 dames kijkt hij maar later als hij groot is zonder mij, haha.
Hier ook een doorslapertje, vannacht van 12 tot een uur of 7 WAUW HEEEEERLIJK! Is iets te lang zegt mn moeder eigenlijk had ik haar tussendoor moeten voeder maja, als ze er nou niet wakker voor wordt? En 's avonds is ze ook zo hongerig, ik voed haar nu met 1 borst, de ander ligt compleet in kreukels (bloeden!) en die kolf ik maar komt niet veel meer dan 20cc uit.. Daarna moet ze dus nog een flesje want heeft ze nog honger, maarja het is een oplossing, hopelijk gaat mn borst straks weer beter. En trekt de melkproductie een beetje bij. 's Nachts als ze wakker word praat ik heel zachtjes tegen dr en doe ik dr een schone luier om en leg ik haar aan en daarna maakt papa nog een flesje. Ik ga echt niet zitten kolven 's nachts. Ze valt ook altijd gelijk weer in slaap, hup in de wieg en doorslapen! Nou weinig tijd voor jullie nog, deze week zeker met de feestdagen, kraambezoek en mn moeder die hier nu 2 weken op 'vakantie' is. Heerlijk, ze helpt me met zoveel!