November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag,

net maar even naar de ha geweest voor mezelf en Denise.
    Beide zijn we erg snotterig en ik had een vermoeden dat Denise spruw had.
    Mijn vermoeden klopte dus.... :(

ik krijg niks voor de bijholteontsteking die ik heb. Moet gaan stomen en neussprayen.
    Denise haar longetjes klonken gelukkig schoon!

zal nu even naar de apotheek.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He Jootje das balen. Heel veel betershap voor jullie samen. Dikke knuffel!

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    He jakkes jootje, jullie komen er dus maar niet vanaf. Hopelijk is het nu snel voorbij met dat gesnotter.
    En spruw is ook niet fijn, krijg je daar ook een middeltje voor dan nu? Hoe herkende je het?

@luiers en doekjes en zo: check www.koopjesannie.nl regelmatig he, daar kun je de aanbiedingen vinden.
    En ik zag trouwens dat de Pampers luiers en doekjes bij de Makro in de aanbieding zijn vanaf morgen!

Nou, hier vandaag een prima dagje met alleen wat familie van mij over de vloer, dat is lekker rustig zeg. T was gisteren voor die kleine toch allemaal teveel met een overenthousiaste oma. Vind het zo moeilijk om daar wat van te zeggen tegen mijn schoonmoeder. Ze bedoelt het zo goed en is gewoon zo superenthousiast... Maar ze heeft gewoon best een harde stem en dat schatert dan in Micky d'r oren...arme kind...
    Hebben jullie ook last van overenthousiaste opa's en/of oma's? En hoe gaan jullie daar dan mee om?

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Middag meiden,

Hier gaat het goed. Ben zelf erg snel moe maar dat komt wel goed. Jesse slaap nog steeds goed. Laatste fles om 00:00 uur en toen om 3:15 uur en om 9:00 uur :) heerlijk was dat!

A.s. woensdag is de trouwdag van mijn schoonouders. Lekker weer een avondje weg....heerlijk naar buiten. Nu blijven we veel binnen zodat ik op krachten kan komen, maar iedere dag doe ik meer en meer dus het gaat de goede kant op. Giteren zelfs eens was gedraaid en gevouwen en de vaatwasser uitgeruimd :D haha ben al blij met de kleine dingen...:)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat waren ze vorige week ook ;)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi... ik ken het... Ik was zo blij toen ik weer zelf kon douchen en ook inderdaad de vaatwasser in en uitruimen :D

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jootje, beterschap voor jullie beide, helemaal vervelend van de spruw!
    @Chebu, ach een keertje extra insmeren en dan is het opgelost toch! Vervelend maar het gebeurd wel eens!
    @Kersje, tja schoonmoe is over enthusiast maar ik ga daar zo min mogelijk heen dus die ene keer laat ik haar maar gaan.

Ik ga morgen even langs mijn werk, afspraak met mijn baas, zie er behoorlijk tegen op. Maar eigenlijk is het wel lekker dat het voor kerst en oud en nieuw is. Ben ik er van af en weet ik waar ik aan toe ben!
    (hoef pas de 15 jan weer te werken).

Jooze

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hmpf... over schoonmoe gesproken... Die van mij belde gisteren op. En ze nodigde zichzelf WEER uit. En daar heb ik zo'n hekel aan, ik vind dat zo onbeleefd... :( De strekking van het verhaal: Ze had haar kleinkind al 1,5 week niet gezien en ze wilde donderdag langskomen. Mijn antwoord:"ik vind dat te vermoeiend zo vlak voor de kerst, en ik moet donderdag naar de gyn voor controle. En als ik dan slecht nieuws krijg heb ik geen zin in bezoek :mad:" Mijn man dat doorgeven. Haar reactie "is ze nou nog moe, hoe lang gaat ze daar nog mee door?"(sorry?!?!?!?!?!?!, duidelijk geval van geen idee wat HELLP is :( ) Vraagt mijn man of het heel erg is om nog een weekje te wachten, we zien haar met de kerst toch... "Ik heb mijn kleindochter al 1,5 week niet gezien" was het antwoord... Grrrr... Volgens mij zou ze het liefst elke week minstens 1x langskomen :pale: Ze is zo opdringerig. Ze nodigt zichzelf altijd uit. Volgens mijn man omdat ik haar niet uitnodig. Ja mooi is dat, daar geeft ze me nogal de kans voor. Als ik niet elke week vraag of ze komt belt ze zelf beledigd op.
    Natuurlijk snap ik dat ze Christine wil zien, en dat vind ik ook niet erg, maar moet dat dan echt bijna elke week? Kan dat niet 1x per maand ofzo? (of bij voorkeur nog minder :oops: )

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wij zij er ook weer! Lekker gewinkeld bij de Intratuin, Tygo keek zijn ogen uit (slapen deed hij dus niet) ik had de kap van de wagen omlaag gedaan want hij is zo gek opkerstlampjes en die waren er genoeg!

Ook heb ik engelenvleugels geocht... ga er binnenkort foto's meemaken met Tygo ;) ook voor de kerstkaarten (wij hebben een Canon Selphy ES 1 die print zelf kaarten)

En nog een supertrots nieuwtje: Tygo heeft vandaag 40CC afgekolfde melk uit de fles gedronken! :D

Het was dacht ik al genoemd maar het kan op www.hallmark.nl

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja heerlijk he! :) Maar ik ben wel nog heeeel snel moe, maar dat herken jij ook wel denk ik.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    heerllijk zo'n dag Noa! :D

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @wendy afgezien dat hij de rest van de dag huilt en bijna niet wil slapen ;) nu maar hopen dat hij vanavond goed moe is :)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik duim voor je! :)

14. Ik kom me ook maar eens melden hier. Krijg eindelijk een beetje meer energie en begin te wennen aan ons nieuwe leven. Het gaat nu een stukje beter dan een paar weken terug, maar dat vertel ik later nog wel.

Ik kom snel weer om al jullie verhalen te volgen!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gezellig manon! :D

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga eten en dan lekker bank hangen. Fijne avond en tot morgen!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    fijne avond tipp!

18. Niet meer actief

Hellooo dames :D

Hoe is het hier?

Even een vraagje.. Kay laat erg veel scheten :oops: herkenbaar?

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ojee Jootje, dat is vervelend voor jullie!

JsztD, ja, onze kleine vent kan er ook wat van. Maar wat is veel? Die van ons laat gemiddeld 1 per voeding...

Wendy, hier nog een vermoeide mama. Waarschijnlijk komt dit nog van mijn te lage HB, in combi met de gebroken nachten...

Kersje, geen over-enthousiaste oma's hier, maar wel eentje die veel te hard praat en lacht... grrr... Walter wordt ook helemaal wild als zij er is... hihi.

Tipp, je zou ze soms...

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Had ik vanmorgen 60 ml gekolfd, rond een uur of 1 90 ml (helemaal blij!), net nauwelijks 50 ml. Ik dacht dat je alleen maar meer kon kolven? Kan het opeens terug vallen?

Deel Deze Pagina