Hi, @Tipp, heel vervelend ik denk echt dat je het zo ook moet vertellen aan je schoonmoeder anders blijft het drama. Dan wordt ze maar boos, dat is haar probleem, nu heb jij er last van. En misschien is het een idee haar elke keer uit te nodigen maar dan over 2 a 3 weken. Dan heb je haar uitgenodigd en didelijk een termijn waarop je haar wil zien aan gegeven. @Jstdz, ja hier ook hoor, maar als ie er geen last van heeft! Jooze
Jsztd: hier nog eentje die scheten laat... geregeld worden er hele salvo's afgevuurd! Heb al geprobeerd uit te leggen dat nu alles nog schattig is, maar over 15 jaar niet meer... [-X
Hier ook scheten. Echte knetters af en toe. En vervolgens een voldaan gezichtje Hij laat ze ook altijd net onder m'n neus
Vammiddag trouwens heel leuk afgesproken met de dames van onze puf-club. Zo leuk om nu iedereen met hun babietje te zien en zo gezellig! Absurd veel "abnormale" bevallingen (keizersnedes, niet vorderende ontsluitingen, op een 2 na iedereen in het ziekenhuis geeindigd!), maar gelukkig wel allemaal gezonde babies!
@kersje : mijn schoonouders schreeuwen allebei als haagse annie's ......en ik zeg gewoon dat ze hun sm..... mond moeten houden .. @scheten : hele harde ...en wie krijgt dan de schuld als er iemand anders bij is als onzelf ? wij ...ja ja zulke harde ! @tipp : mooie banner !
Schoonmoeders, tja de mijne komt sinds Luca er is ook wel 1x per week langs, soms vaker. Ben vorige week zelf nog bij haar langsgeweest en denk dat ik vrijdag na het CB ook even bij haar langs ga dat zit bij haar in de straat. Maar ik heb een leuke schoonmoeder, dat scheelt. Anyway, ik vind 1x per week niet gek, zeker met een nieuw kleinkind. Het `nieuwe´ gaat er vast vanaf, en dan komt ze minder. Even doorbijten nog Tipp Of blijft ze echt uuuuren plakken? Want dan kun je ook dat aan banden leggen toch, dat ze nog wel 1x per week wil komen, maar dan een uurtje en niet langer. Minder erg dan om de week een halve dag misschien? Scheten laat Luca enorm! Lijkt wel een volwassen kerel zo kan hij knetteren. Mijn man en ik kijken elkaar af en toe echt aan van "deed jij dat? nee?! was dat die kleine?!"
Ooh, en we hebben vandaag een kraamcadeau gekregen van de collega´s van mijn man... de rainforest mobiel! Voor boven het bedje of de box. Ze zijn niet op kraamvisite geweest maar hadden wel geld ingezameld en mijn man kwam vandaag met een megacadeau thuis. Echt zo´n leuk ding, ik had er al naar gekeken in de winkel maar vond hem te duur
Jsztd: Tygo laat ook veel windjes en dan denk je broek vol maar dat is niet zo. Tygo heeft al 2 nachten redelijk goed geslapen hoop dat hij dit vol blijft houden Vandaag op visite en hier waren 4 babys van gym de 4 jongens erg leuk nu binnenkort met zijn allen dan zijn er nog 4 meisjes bij.
Ik twijfel, ik wil hem eigenlijk geen speelgoed aanbieden in z´n bedje, want daar hoor je te slapen en niet te spelen... of klinkt dit nou echt übertruttig? Denk dat het de box gaat worden, en als hij echt slaapproblemen krijgt en gericht er naar kan kijken dan kan ik hem altijd nog boven z´n bed hangen. Voorlopig kijkt hij er toch nog niet gericht naar, ik heb nog even om te beslissen Hij ligt nu trouwens al 20 minuten keurig in z´n wiegje \/ (hij ligt wel te kermen en te `eheheheh-en´ maar hij is in elk geval geen terrorbeeb op ´t moment!) En ik blijk 3 huizen verder een buurvrouw te hebben die hartstikke leuk is! Ze is 27, krijgt in januari haar 1e kindje (zijn 3e) en dat is ook een jongen. Zo leuk, ze kwam vandaag onverwachts op de thee, en ik ga vd week bij haar een bakkie doen. Altijd leuk om wat meer mensen te leren kennen, helemaal als ze in dezelfde fase zitten
Ja zeker! Jammer dat jij letterlijk aan de andere kant van ´t land woont, anders had ik Kay zeker ook in ´t echt komen bewonderen!
jah ik vind het ook jammer dat er niemand in de buurt woont , ik voel me soms wel een beetje verloren, zo jong en mama... leeftijdsgenoten snappen mij opeens veel minder goed ach jah wie weet kom ik hier nog iemand tegen
Note to self: pas juichen NADAT de nacht is goed gegaan, niet al na 20 minuten... Het spook floept zodra ik het licht uit doe zijn speen er uit en gaat dan steeds harder kermen tot ik hem terugstop. Leuk hoor, de eerste 20 keer. Daarna word het echt minder grappig... (is dat erg slecht voor je lampen trouwens, aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan etc?)
Noatje ik kan me voorstellen dat jij het nog veel meer hebt, de meeste meiden van jouw leeftijd zijn met andere dingen bezig. Heb je via de kerk niet wat meer aansluiting met jongere moeders? Tenminste, mijn vriendin (vrijgem. geref.) was in haar gemeente geen uitzondering toen ze jong moeder werd (zij heeft er inmiddels 4, en ook grote gezinnen is bij haar kerk en familie normaler dan daarbuiten) Ehm, je was toch kerkelijk? Omdat je vorige keer iets schreef van een bijeenkomst waar jullie heengingen?
San kan je de lichten niet aanlaten? In ieder geval een uur ofzo? Ik hou ook een lampje aan om te voorkomen dat ze los gaat...