Ja ik heb het licht nu aangehouden, maar ik ben zelf niet uitgeput genoeg om met het licht aan te slapen Mijn man wel, die ligt al een uur te knorren naast me, haha. (enige fijne is dat ik lekker in bed lig te laptoppen of te lezen, rust toch meer uit dan op de bank heb ik het idee) Ik ga nog een poging doen! Slaapzacht allemaal, dat onze spookjes maar goed door mogen pitten
Wij hebben volgens mij echt geluk Jesse slaap iedere keer meteen na de fles en meld zich pas weer voor de volgende fles. Soms moeten we hem zelfs wakker maken. Hoop niet dat het stilte voor de storm is en dat hij ook terror wordt over een paar weken haha....
Ik laat de lamp in de gang branden en de deur op een kier. Het is niet ideaal maar oke. Slaap lekker allemaal
Ik ga inderdaad naar de kerk, maar ook bij ons in de kerk zijn de jonge moeders ver te zoeken, de vrienden die ik daar had hebben me laten vallen (of hoor ik in ieder geval niks meer van). Optie nr 2 is naar de babyochtend te gaan met moeders boven de 35... niet dat ik daar wat tegen heb maar zou zo graag lekker met een andere mama de stad in gaan lekker winkelen ofzo Tygo ligt nu te slapen maar denk dat hij zodra wij in bed liggen komt om te drinken ofzo en dan hoop ik dat hij vannacht wel wil slapen...
Goedemorgen! @San, Leuk kado, precies trouwens de reden waarom ik hem niet boven het bedje zou hangen! @Noatje, vervelend inderdaad, dat je geen vrienden van je iegen leeftijd hebt met kinderen. Misschien toch maar 2 soorten vrienden, vrienden die geen kinderen heebben (das ook wel lekker hoef je het niet de hele tijd over kinderen te hebben, ben je ook wel eens zat) en dan de wat oudere moeders... @Schoonmoeders, ik hoef die van mij echt niet elke week te zien hoor, gek zou ik ervan worden! Wat betreft het leuke is ervan zelf af, dat valt tegen hoor! Nou ik ga zo naar mijn werk, brr zie er als een berg tegen op. Ben ook wat ziek maar dat zou ook door de spaning kunnen omen (doos die ik ben). Hoef niet te werken heb alleen een gesprek met mijn baas. Jooze
@Jooze: veel suc6! Hier een prima nacht gehad! Tygo heeft laatste voeding om 20.30 gehad, kwam toen om 2.30-3.30 en toen om 6.30... wat een lekker jong hé! Ik kom meer en meer op een roze wolkje... de angst en onzekerheid word steeds meer gewoon handelen, waardoor het ook gewoon beter gaat! In mijn album de foto van het eerste flesje (die hij wel leegdrinkt) waarop tevens wel te zien is dat mama een zeer korte nacht had
Succes Jooze! Je hebt wel iets verteld over een gesprek, maar ik weet niet meer precies hoe en wat (sorryyyy, geen desinteresse, echt niet, maar er wordt hier zoveel gekletst en verteld!). Anyway, ik ga voor je duimen dat het goed gaat. Noatje volgens mij hebben we allemaal van die donkere kringen onder onze ogen, dat scheelt Tygo krijgt een lekkere bolle toet zo te zien op de foto, of ligt dat gewoon aan de camerahoek? Lekker ventje hoor! Hier ook weer een topnacht, Luca bleef gisteren keurig slapen, kwam vanacht om 3 uur en daarna om 7 uur. Zou dit zijn ritme worden? Slapen rond 21.30 en dan zo rond een uur of 3-4 komen? Ik hoop het zo, dat is echt heel goed te doen, ook als ik weer moet werken!
Hihi jah de kleintjes komen onze nachtrust niet ten goede , Tygo krijgt inderdaad een dikke toet... heeft bijna geen kin meer vanmorgen woog hij 4070 gram... (handig zelf een weegschaal hebben ) dus hij smult heerlijk van mama's melk! Heeft Luca al zijn mobiel bewonderd? Tygo ligt hier 's morgens onder de babygym vind hij erg leuk!
Nee ik heb geen batterijen in huis dus die gaan we vanmiddag kopen. Kijkt Tygo al gericht? Ik heb bij Luca het idee dat de wereld nog grotendeels aan hem voorbij gaat... alleen naar onze gezichten kijkt hij soms wat helderder, verder niet. Hij geniet wel van zn trillende wipsyoel, dat dan weer wel Straks kraamvisite van mijn moeder en 1 van haar vriendinnen... zie er tegenop omdat ik haar sinds ons telefoontje niet meer gesproken heb. Nou ja, ze zal we doen alsof er niets gebeurd is
@San, ja balen hé woonde we maar bij elkaar in de straat.. gezellig! En hoe ging het met je terroristje vannacht? Pfff mijne was weer goed bezig.. laatste fles 12:00 en om 2 uur begon die alweer te knorren... tut in, tut uit, tut in, tut uit en dat maal 30! GRR! Toen maar de fles gemaakt om 3 uur en toen besloot meneer niet meer in zn eigen bed te willen.. naja dan maar bij mij op mn borst tot vanmorgen 7 @Noatje, ik ken dat gevoel al ben ik iets ouder dan jij.. maar ik ben dan ook nog alleenstaande mama.. sommige mensen kijken me aan en dan hoor ik ze haast denken "die is gek" trouwens wat heerlijk dat die het vannacht zo goed gedaan heeft @Wen, wat heerlijk dat Jesse het zo goed doet joh! Geniet ervan Hoe is t verder? En hoe voel jij jezelf? @Jooze, succes op je werk.. ik ken dat gevoel wel! Ik kreeg gister een brief van het UWV dat ik de 23e weer aan het werk moet.. Pff punt 1 wil ik daar niet eens aan denken en punt 2 ik vind het klote dat ik zoiets via een UWV brief moet horen en dat mijn leidinggevende zelf niet eens even gebeld heeft Ik weet niet eens welke dagen ik moet gaan werken na mn verlof.. lekker is dat! En San, have fun vanmiddag ben ik blij dat ik geen schoonloeder heb hihihi Hier dus een beetje rotte nacht gehad pff.. Kay kreeg de laatste fles om 12:00 en begon dus rond 2 uur al te spoken.. maarja! Ik kreeg overigens de tip om Nutriton aan zn eten toe te voegen, dan wordt zijn voeding wat dikker waardoor hij meer verzadigd zou raken? Maar Nutriton is toch voor spugende kindjes?
Ja, maar doordat het dikker is en nog nadikt in de maag heeft hij minder snel een nieuw hongergevoel lijkt me. Z´n maag voelt langer vol aan zeg maar.
Wisselend, Tygo kijkt sinds zijn geboorte wel heel alert rond. Naar lampjes (zoals gister in de intratuin) kijkt hij wel heel gericht zo erg dat wij in de woonkamer felle lampen hebben vervangen Laatst greep hij ook naar de beestjes van de gym, heb hem toen maar verteld dat hij dat nog niet hoort te doen Suc6 met je schoonmoeder; dat doen of dat er niks gebeurd is ken ik heel goed van me eigen moeder, heel frusterend! Zoveel schelen we ook weer niet hoor , tjah er word verschrikkelijk over geoordeeld... ik ben een attractie als ik met kinderwagen op straat loop... laatst reed er een auto voorbij en zat er iemand me met open mond aan te gapen... ik lag in een deuk... stommerds
´t Is mijn eigen moeder die langskomt Ik moet nog gaan opschieten ook, maar ik lig nog zo lekker in bed met Luca in mijn armen... hij ligt zo lekker tegen me aan te slapen, dat zijn van die momenten dat ik (heel hormonaal) kan huilen van geluk
@San, ja oke dat dan weer wel.. maar is dat niet zielig? Een vriendin van me deed met 5 weken al rijstebloem bij zijn laatste fles.. maar durf t niet zo goed ! @Noatje, herkenbaar! Pas liep ik in de stad en hoorde ik zelfs iemand zeggen "nou nou het moet niet gekker worden" Dan denk ik hallo.. dat ik geen 50 ben en aan kinderen begin! Haha @San sorry niet goed gelezen je eigen mama is danw el weer lekker toch? en dat huilmoment had ik gister.. Kay zat bij me op schoot en mn moeder zat naast me en hij moest dehele tijd zo hard lachen.. heerlijk!
Rijstebloem zijn loze calorieën dacht ik? Vult wel, voed niet, zoiets? Tja ik weet niet of het zulke fijne dingen zijn om te geven. Als hij honger heeft zou ik daar iets aan doen ipv het hongergevoel te stillen zonder voedingsstoffen. Maar dat is meer gevoelsmatig dan dat ik er echt iets zinnigs over kan zeggen. Wat zegt het CB er van, of heb je daar geen goed gevoel bij? Ik ga nu echt rennen, ze zijn hier over 10 minuten en Luca moet echt aangekleed en verschoont worden, hihi. Tot later!