November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik leg Maud s'middags en s'avonds na de voeding in haar eigen bedje, tenzij ze zo wakker is dan ligt ze bij ons of in de box.

@ Chebu, au vervelend zeg dat je knip ontstoken is. Hoop dat het gauw over is.

Vraagje.... hebben hier nog meer dames last van aambeien...?
    Ik heb sinds vorige week bloed bij mn ontlasting en had hiervoor naar de verloskundige gebeld, dacht dat het door mn knip of hechting kwam. Maar sinds vanmorgen doet het echt zeer, ik dus weer gebeld en toen zei ze dat het best wel eens aambeien kunnen zijn. Als het goed is krijg ik er morgen zalf voor.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : hier ook aambeien , heb er ook zalf voor , helpt alleen niet echt , ik neem wel 3 keer op een dag lijnzaad dat houd de spoeling dun ;)

@all : ik weet niet of het kan maar volgens mij ben ik ongesteld :( echt heel vaag snap er niks van

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb net weet de verloskundige aan de telefoon gehad, ik ga nu met een apotheek ergens in nl bellen voor zalf en tabletten, volgens haar helpt dit echt het beste... Dat hoop ik echt want het doet behoorlijk zeer.

Nu al ongesteld... lijkt mij een beetje vroeg maar het zou kunnen.. anders moet je even bellen met de gyn.. die zal toch wel weten of dat al kan.

Ik ga vanavond trouwens weer beginnen met de pil.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : wat voor tabletten heb je ? wil het graag weten wat ik heb curanol zalf en dat is niet voldoende helaas ....
    tja volgens mij ben ik echt ongesteld ...ben dit nog nooit echt heel goed geweest zonder hormonen en toestanden djus ben er wat onzeker onder ...snap er ook geen hout van ....heb het hier aan de vk gevraagd

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik krijg ook de tabletten en zalf van Curenal.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heb het eerste uitstapje naar buiten maar verschoven naar zaterdag of zondag. Kan nog geen 20 meter lopen grrr.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : ik weet dat je baalt maar hier was dat ook zo ...als je naar buiten gaat nu dan zak je toch als een plomppudding in elkaar ....ik vond het echt niet grappig de eerste keer naar buiten ...ben gelijk doorgerend naar de delifrance ...haha kon ik weer gaan zitten ...

@ukkepuk oke dankje wel ik ga toch maar even bellen of ik dat ook kan krijgen ...

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het is trouwens wel heel erg koud hier. Ik ga denk ik toch maar even met 'm. Al is het maar naar het einde van de straat.
    *moet wel nog kinderwagen in elkaar monteren...*

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bel ik naar ha toe ....weten ze van niks over tabletjes ....volgens hun bestaan die niet ...dus hup weer een andere zalf ...

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sybje, dat is irritant! Ik smeer nu met een verdovende zalf en calendula. Helpt wel een beetje.

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Sybje, ik heb deze niet via de ha maar via de verloskundige... Ik heb gebeld met een apotheek in almere, die maken die tabletten en zalf en die sturen het op naar mn huis adres. Die zalf kon ik gewoon aanvragen maar voor die tabletten heb ik een recept van de verloskundige gekregen.

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wat doen jullie jullie kindje aan als je naar buiten gaat?

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jootje, een wagenpak met lakentje en dekentje. En dan het dekje van de bak. En voorverwarmd met een kruik.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi Dames,

Ga proberen hier een beetje mee te lezen.
    Met Tygo gaat het goed, vannacht voor het eerst aardig goed geslapen en minder last van krampjes, ik hoop voor hem dat het zo blijft het is zo zielig. Zo'n huiltje gaat me dan echt door merg en been. Kan wel meehuilen als hij krampjes heeft hij huilt dan helemaal overstuur, hier ook wel last van tranen echt het gevoel soms vol te zitten en kan weinig hebben even hoop dat dat snel wat beter gaat.....Gelukkig is mijn man ook lekker vrij moet er niet aan denken even dat hij weer moet werken erg he al die gevoelens. Verder genieten we echt volop van ons wondertje, nog 2 halve dagen kraamzorg en dan zijn we met zijn drietjes word wel even wennen denk ik. Heb zondag erg last gehad van de knip en de hechting maar dat voelt nu al weer een stuk beter dus hoop dat dat langzaam zo opknapt.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : oke luxe hoor....ik heb heb nu therme nog wat zalf .....nou ja probeer het wel ...

Jelmer heeft een winterjasje of een dik vestje aan in de kinderwagen en ligt onder een dekbedje

@all : ik moet morgen naar de behandelunit in het zh voor mijn knip ....vk vond dat de gyn zelf maar eens moest kijken wat ze hebben aangericht ...
    ben wel opgelucht dat ze er naar kijken in het zh ....hoop alleen wel dat ze alleen de buitenkant bekijken en niet de binnenkant ...want dan kunje het in duitsland horen volgens mij chebu haha

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Als ik met de kinderwagen ga heeft ze een jasje aan dan in de wrapper en het dekje van de kinderwagen.

Als ik met de maxicosi ga een jasje en dan in de voetenzak van de maxicosi. Warm zat.

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Sybje, Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het zh.
    Vervelend dat ze het niet goed hebben gedaan.

Maud heeft vannacht doorgeslapen..... Ze heeft de laatste fles op 23:30 gehad en kwam pas weer om 5:30.. hebben toch even lang door kunnen slapen...

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    ik kom mij hier ook aanmelden. Bart is geboren op 9-11-2008 en doet het heel erg goed.

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Als we met de kinderwagen naar buiten gaan leg ik Laura in Lodger deken met daarover nog een extra deken.

In de maxicosi een dekentje en in de voetenzak. Ze heeft het altijd snel warm.

Jasje aan/uit vind ze vreselijk en is dan helemaal in tranen als we weg gaan en thuis komen. Dat doen we dus niet meer.

Verder gaat het hier prima, ze slaapt al 4 nachten door! (van 23.30 tot 7.00 uur). Heeft overdag wel af en toe een huilmomentje, maar dat hoort erbij!

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai heeft nu al last van verstopping. Ga nu over op voeding met minder lactose. Waarschijnlijk heeft ie toch een intolerantie tegen lactose. Afijn, moet op 5 december naar de dokter. Eens zien.

Heb verder last van mijn linkerschouder van het tillen ofzo. Doet ook echt pijn.
    Wel een lichtpuntje: ik heb geen last meer van de knip.

Ga zo nog ff van mijn menneke genieten!

Deel Deze Pagina