November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm... ik begreep van het cb dat de gemeente anders boos wordt op het cb als ik het niet instuur... :(

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik kolf nu ook en bied Tygo nu de fles... bij mij doen beide borsten zeer vandaar ;)

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Meiden ik ga afsluiten... Knuffels, tot morgen :D

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Slaaplekker tipp

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : slaap lekker

@kleinwonder : ja en wat willen ze er aan doen als liam te snel groeit ? willen ze hem dan inbinden of zo ? tjonge jonge .....

op het cb moet je altijd politiek correcte antwoorden geven........

ik moet donderdag voor de 2 keer .......en ik zit nog te twijfelen of ik eerlijk zal opbiechten dat Jelmer flesjes van 150 cc krijgt ....want de vorige keer zei ze dat ik niet mocht ophogen ...nou op het pak staat 4-5 kg 150cc per fles ....

6. Niet meer actief

Jaa syb hier hetzelfde ''probleem'' weet ok nog niet of ik het ga opbiechten hoor haha

Trouwens... ik heb een foto van die grote lachebek in mn album ! :D Hiervan word ik zooo blij en zo ontroerd :oops:

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ahh wat een smiley !

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    word hier een klein beetje gek van ons kleintje, hij is al vanaf 3 uur bezig. zelf even wandelen hielp maar even. Word er een beetje moe van. :(
    zou hij een regeldag hebben? kan dat met 3 weken?
    Hopelijk is hij morgen minder huilerig.
    Ik hoop dat hij zometeen toch gaat slapen, kunnen wij dat ook doen.
    slaap lekker allemaal, ga nog even bankhangen.

gr MarielleB

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Marielle B: Ja er is een regeldag omstreeks de 3 weken ;) grote kans dat hij daar last van heeft!

@Jzstd: wat een lekker ding zeg ;)

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd wat een schattige foto,
    En over dat opbiechten zou het gewoon zeggen en als ze commentaar hebben ene oor in andere uit weet dat dat moeilijk is hoor dat was de tip van mijn kraamhulp.

Tygo is vandaag wat onrustig, wil veel bij je zitten en dan zelfs soms wat onrustig hij ligt nu in bed ben benieuwd hoelang dat duurt. Je begint dan gelijk te denken wat zal er zijn maar misschien heeft hij gewoon zijn dag niet.
    Wij gaan vrijdag op vakantie dus ben een beetje begonnen met spullen inkopen en klaarleggen.

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Er staat me wat te wachten qua CB als ik dat zo hoor? Opbiechten dat je je kind gewoon te eten geeft... het klinkt echt dramatisch hoor, ik hoop dat hier niet van die krengen zitten!

JzstD wat een lekker ventje is het toch!

Marielle rond 3 weken heb je regeldagen inderdaad, hier was het vorige week 2 dagen flink bal, en daarna was het weer een schatje.
    Op Borstvoeding.com staat "Regeldagen komen voor rond de leeftijd van tien dagen, drie weken, drie maanden en zes maanden. Maar ook op andere momenten kunnen regeldagen voorkomen. Bijvoorbeeld als het kind een virus onder de leden heeft."
    Dus nog even doorbijten en dan pas over 2 maanden weer ;)

Hier hebben we er net nog een flesje ingegoten (papa dan) als toetje na de borst (links, rechts, links, rechts, toen ging ik in staking) omdat meneer bleef "mekkeren". Het hielp, hij ligt nu lief in z'n wieg te dommelen, blijkbaar had hij beretrek ofzo ;)

12. Niet meer actief

Die regeldag ken ik inderdaad... Kay was savonds niet stil te krijgen! Nu is het gelukkig wat minder aan het worden... (het was hier niet 1 dagje ;))

Meiden, rotdag gehad vandaag... zit helemaal niet lekker in mn vel :( constant een zenuwachtig rotgevoel! Dus mijn moeder gaat de laatste fles geven en ik ga tot een uurtje of 3 slapen :)

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zag je sms net pas, m´n telefoon zat in m´n tas. Hele dikke knuffel!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een heerlijk foto!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel meissie! Lief dat je moeder je zo helpt...:) Denk idd maar even aan jezelf knuffel!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd : dikke knuffel meis !

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hier een edelijk goede dag wat betreft mezelf haha.....:) We zijn heerlijk met z'n 3en kerstballen wezen kopen in het centrum. Heerlijk als gezinnetje heb echt genoten.

Wat betreft CB hier komen ze donderdag ochtend ben benieuwd :(

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wendy ik heb me rotgelachen toen ze op huisbezoek kwamen. Leek wel alsof ze op zendelingenmissie was zo zeverig zat ze te praten/preken.
    Nou bij dat "echt waar" kon je me opvegen :) Dat toontje, echt schitterend!

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hm, Luca ligt naast me in zijn wieg te slapen, maar hij klinkt behoorlijk benauwd :(
    Eigenlijk vind ik het een beetje eng om nu zelf te gaan slapen, het zal toch wel gewoon goed gaan? Zo´n kleintje doet z´n mond toch wel open als hij door z´n neus niet genoeg lucht krijgt hoop ik?
    Morgen maar even de huisarts bellen of hij even naar hem wil kijken, dit vind ik niet lekker klinken. :(

Oh en ik heb vandaag de kinderfysio gebeld, ze komt donderdag al voor het eerst! Ben benieuwd, ik vind zelf dat het echt heel goed gaat, hij doet elke dag meer met z´n armpje en hoofd! :D

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heeft iemand een GROOT mes?

Dan kan ik m'n been er af snijden.

Kan geen stap meer verzetten. Heb de wagenbak + kind 3 trappen op-en afgesleept en nu heb ik dus weer onwijs last van mijn heup.
    En manlief komt pas morgenavond weer thuis.

Gelukkig hier ook nu lachjes!
    *ik dacht al, heb ik een chagrijnie ofzo, maar gelukkig niet*

Deel Deze Pagina