Het mag zodra je niet meer vloeit, en daarvoor mag het ook maar dan met condoom. Enne... 3 maanden? Hier is het aantal keren sinds mei op 1 hand te tellen door mijn hernia en bekkenklachten
Sybje: Jeetje dat lijkt me eng zeg, knap dat je het durfde hoor! Hier is 'het' ook alweer gebeurd, maar ik heb niets geen knip/scheur of wat dan ook dus dat maakte het stukken minder eng. Snap dat je bang bent voor de prikjes is ook helemaal niet leuk! Veel succes morgen! Corien: Wat een mooie meid! Lieve foto hoor. Vandaag is Liam gewogen en hij weegt alweer 5100 gram! 1 week en 5 dagen geleden woog hij nog maar 4100 gram, dus hij groeit als kool! *Trots! haha*
Jij hebt geen melk maar slagroom? Fijn hoor, dat hij zo goed groeit! Ik moet vrijdag naar het cb, ben errug benieuwd. En die prikjes lijken mij ook niets Sybje! Hmm, ik ga met baby laptop en kabanossi worstjes richting bed! Tot straks
@kleinwoner : ik ehb eerst wel grondig geinspecteerd of alles wel dicht was hoor hihi .... er komt trouwens alleen nog wat wild vlees uit ...bah ...maar da tis niet open .... 5100 gram ? allemachtig de lucht uit het noorden doet hem goed ! hihi morgen jelmer wegen .....die woog 2 weken terug 4855 gram en was 57 cm lang ...ben benieuwd ! @all : hebben jullie iets van babyparacetamol in huis voor de kleine ....? ik nog niet ...morgen maar even scoren na de prikjes .... ooh ja mama's van de fv ...waarschijnlijk volgt nu de slechtste vraag ooit en ben ik de slechtste moeder van het jaar ... geven jullie je kleintje nog vitamine druppels naast de fv ...? ik las vandaag pas dat het eigenlijk moet ...maar de kraamhulp heeft dat dus nooit tegen mij gezegd ....of ik heb het niet opgevangen ...
De 3 maanden grens is niks officieels hoor! Heb van geen één deskundige gehoord dat je voor die tijd beter niks kan proberen. Ik dacht dat ik ooit een keer zoiets gelezen had? Het zal dan wel niet waar zijn...
@Syb heeeeeel veel succes met de prikjes.. brr als ik eraan denk dat ik met kay moet moet ik al bijna huilen haha @Janny, hier zeiden ze dat je gewoon in bad mocht.. ik zat er met 2 weken dus al in En syb ik heb daar ook niets over gehoord? Hoorde dat je dat alleen moet doen met bv Hmm morgen even navragen op het cb @Kleinwonder, wat heerlijk dat die het zo goed doet 5100 gram alweer.. tsjee gaat hard! Kay vorige week 4400, ben benieuwd morgen
Kan je trouwens flesvoeding met gekolfde melk combineren? Heb nog steeds echt het gevoel dat ik te weinig heb. Walter blijft hongerig nadat hij al mijn gekolfde melk opgedronken heeft. Ben bang dat ik hem flesvoeding ernaast moet geven. Als dit kan, mag hij dan nog onbeperkt bv drinken naast de fv?
Ik was ook al zijn site geweest jij word nog echt lactatiekundige hier Ik heb net Tygo 2 volgestuwde borsten leeg laten drinken! De gel tegen de spruw werkt ds nu al, het was meer de angst die me tegenhield. Achteraf gezien viel het dus mee! @Klein wonder; ook slagroom spuiten dus @Sybje: kan me voorstellen dat jeer tegen op ziet; Tygo krijgt de 1e pas in januari @Jzstd: loop leiver het risico niet met in bad gaan @"het": hier nog niet gebeurd... gister el samen gedouchet sinds tijden (toch wel hndig bj schoonouders wonen die ff op baby letten) ik moet er nu ook nog niet aan denken eerlijk gezegd
@noatje is ook zo.. als ik het advies had gekregen om het 6 weken niet te doen had ik het ook zeker niet gedaan! misschien is het bij mij ook wel anders door de keizersnee
Hm, als julle bv-maffia associaties bij mijn naam krijgen waarschuw dan Ik lees gewoon veel, meer niet. Wil niet zeggen dat ik er verstand van heb, verre van! Janny ik denk dat het er aan ligt hoeveel flesjes je geeft?
hahaha San we plagen maar Ben zo blij dat ik gister niet heb opgegeven met de BV! nu het weer gelukt is ben ik helemaal happy
ik geef niks bij... Er zit toch genoeg in de fv? (en anders ding ik mee naar de slechtste moeder van het jaar troffee )
Ook genoeg vitamine D? Ik dacht dat we die allemaal moesten bijgeven, 5 druppels per dag, en de vitamine K is alleen extra voor bv-kindjes (en ook daarover verschillen de meningen)
@ Kleinwonder: jeetje wat groeit Liam lekker, heerlijk gevoel he! @ All: wij vrijen weer sinds ik niet meer vloei (was na week of drie ofzo). Vond het eerst wel eng, het voelde ook anders. Maar nu is het alweer alsof ik nooit ben bevallen Laura slaapt bij ons op de slaapkamer in het wiegje, ik/we waren eerst bang dat dit ons tijdens het vrijen zou beinvloeden, maar dat is helemaal niet het geval.
Ik ga slapen, hopelijk doet Luca het vanacht weer net zo goed als de afgelopen nachten, dat ritme beviel me prima! Trusten dames!
Ben alleen thuis en moet met de honden wandelen. Doe dan even een korte wandeling met babyfoon. Nu wil Laura niet slapen Ze slaapt echt altijd en nu niet.....ze voelt gewoon dat ik het spannend vind voor het eerst alleen in ons nieuwe huis. Ik hoor allemaal dingen die ik niet ken...bah.
@Corien, wat een plaatje is Laura toch! Ik ken je man alleen van die hyves-foto, maar volgens mij lijkt ze op jou? En over het alleen thuis zijn, ik woon natuurlijk niet in een nieuw huis, dus het is niet te vergelijken. Maar mijn Eric is zondagnacht weg gegaan met de truck, en komt vrijdagavond weer thuis. Ben dus ook 's nachts alleen. Het valt mij op zich heel erg mee, maar nu moet ik zeggen dat Walter de laatste 3 nachten ontzettend goed heeft geslapen. Dat scheelt de helft. Maar ja, voor jou is het lastiger als je ook nog jullie hond moet uitlaten. Kan me voorstellen dat je het eng vindt om Laura eventjes alleen te laten. Slim van je om de babyfoon mee te nemen! San de maffiosi ( ), ik denk dat ik dan alleen maar fv ga geven als ik het gevoel heb dat hij te weinig bv krijgt. En fv als we weggaan, zodat ik een voorraadje mee kan nemen. Als ik hem daarnaast onbeperkt bv laat drinken, heeft hij dan ook kans op overvoeding? Vitamine D en K hoef je (naar mijn weten) alleen maar te geven als je bv geeft en enkel alleen in de eerste 3 maanden. Ik heb geen idee of je dit ook moet geven als je naast bv ook fv geeft. Volgens mij heb ik gehoord dat er voldoende in fv zit. Ik ga kolven, voeden en naar bed. Tot morgen!
Jawel, paar dagen terug voor het eerst weer. Was nog wel een beetje gevoelig, maar toch heel fijn! Gaan we zeker vaker doen!... Mijn knip is keurig genezen, heb er verder helemaal geen last meer van.
dank je! er zijn er inderdaad meer die zeggen dat ze op mij lijkt, haar mondje heeft ze wel van Sander. Ik ben ook gewend om elke week een nacht alleen te zijn dus was het ook met Laura al wel gewend. Vond het alleen zo eng in het nieuwe huis, rond om ons is nog niets en wordt alleen nog maar gebouwd. Daarbij was dit wel de eerste keer na de bevalling dat ik ook de honden moest doen, hiervoor kwam mijn vader altijd even met ze wandelen. Maar het is prima gegaan! Zo juist ook al weer een heerlijke frisse neus gehaald. Wij hebben een babyfoon gekocht met 3 km bereik (alle andere gaan maar 300m), speciaal zodat ik haar toch kan horen als ik met de honden loop. Het wandelt toch een stuk rustiger als je weet dat ze rustig slaapt. Kan trouwens wel altijd het huis zien.