November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel meid. Ruzie is nooit leuk maar over geld is helemaal klote!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee ben ook wel benieuwd :oops:

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed zo Liam :thumup:

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee, nog geen sex met knip

Fieuw, gelukkig, ik dacht al: ik ben ook een ontaarde moeder. Kind slaapt in de box

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Idd in fv zit alles. Dan hoef je niks bij te geven. Heb ik toevallig vanmorgen nagevraagd :)

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Laura ligt ook in de box te slapen, als ze daar in slaapt valt breng ik haar niet naar haar wiegje.

Heb wel vaste slaapmomenten en zo krijgen we al een heerlijk ritme.

's ochtends na de voeding van circa 7.30 uur leg ik haar terug in haar wiegje en slaapt ze tot circa 10.00 uur. Na die voeding gaat ze mee naar beneden in haar wipstoel of de box en gaat ze mee met de honden wandeling.

Na de voeding van 13.00 uur gaat ze in haar wiegje en slaapt ze tot circa 16.00 uur. Dan weer voeding en mee naar beneden. Na het badje om circa 19.00 uur krijgt ze voeding en gaat ze slapen in haar wiegje. Om 23.00 uur nog keer voeding en verder slapen tot 7.30 uur

(tijden zijn natuurlijk circa tijden) Slapen in haar wiegje doet ze graag en valt in slaap zonder te huilen.

De box vindt ze duidelijk minder leuk, ze verveelt zich er snel.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede middag!

Hier net CB op bezoek gehad en gisteravond trouwdag van mijn schoonouders was ook gezellig, weer lekker naar buiten :)

Jesse had om 23:30 uur laatste fles en kwam toen om 5:30 en om 9:00 heb ik hem wakkergemaakt heerlijk....:)

Jesse is erg wijs volgens de vrouw van het CB. Hij volgt haar met zijn ogen van links naar rechts. Dat doen de volgens haar pas bij 8 weken haha ze vond het geweldig :)........Tja ken wel meer baby's die dat doen hoor :D

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat is hier ook zo :) en mijnheer dreigt ook al om te gaan rollen :confused: :rolleyes: viel zelfs mijn schoonmoeder op!

ben trouwens erg blj, Tygo maakt waanzinnig veel oogcontact, niet zo heel bijzonder zou je denken... voor ons dus wel! Er is o'n 75% kans dat hij een autistische afwijking had. Omdat mijn broer en mijn man's broers dat hebben. Alleen omdat hij zoveel oogcontact maakt verkleint dit de kans :D

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wtf... ik kreeg net telefoon van het CB, over een project "Moeders informeren moeders". Dan koppelen ze een nieuwe moeder aan een ervaren moeder die dan als vraagbaak fungeert en ook voor de gezelligheid. Of ik er gebruik van wilde maken...
    Heb nee gezegd, maar hebben jullie hier wel eens van gehoord, of is t iets Haags?

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee nooit van gehoord.......wel ouderwets zeg, daarvoor hebben wij toch dit forum :D :D

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Bij de gyn was alles trouwens ok. Ik hoef niet meer terug te komen, en ik mag per direct stoppen met mijn medicijnen. Ze hoopte voor me dat ik snel weer zwanger zou zijn (maar niet eerder dan over 9 mnd) en ik moest van haar onthouden dat er geen enkele reden is om niet nog eens zwanger te worden ook al is er een kans van 20-25% dat ik weer HELLP krijg. (schijnt dat ik die kans heb omdat ik een hele zware HELLP heb gehad)

En ja san, herstel van HELLP kan wel een jaar (of langer nog) duren... :(

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ons 'oude' topic is nu gesloten...

13. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Dadelijk voor het eerst naar het cb, ben benieuwd wat ze daar doen.

voel me zelf niet lekker, hoofdpijn en keelpijn :(
    en dat terwijl het hier een puinzooi is beneden en we vanavond bezoek krijgen, dus ik moet iets doen.

gisteravond weer met Tim onder de douche geweest, vind hij heerlijk.
    en vanmorgen is hij nog in de tummytub geweest, zat zo onder de poep :confused: . ook dit vond hij weer lekker. ben benieuwd hoe hij het grote bad vind, maar ook hier het advies niet in bad te gaan zolang ik nog vloei.

gr marielleb

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    San; hier ook nog geen sex hoor, wel wat geprobeerd maar doet nog erge pijn. Mijn knip is ook pas sinds vorige week pas helemaal dicht!

HIer gaat het verder wel redelijk, mijn man wil iig wel proberen om er samen uit te komen, we hebben veel gepraat, en we moeten allebei dingen veranderen. Hij houd iig nog wel veel van mij.

Tygo slaapt sinds 2 nachten op zijn eigen kamer, veel rustiger! Ook heeft hij al 2 nachten doorgeslapen :) zo'n 7 uur achter elkaar!
    Ook overdag slaapt hij nu redelijk goed, alleen wel in de kinderwagen, maar dat maakt niet uit!

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Willy, gefeliciteerd!
    @Wieg en box, ik leg Sterre snachts in haar wiegje en daar is het donker en geen speelgoed. Overdag slaapt ze in de box. Over een paar weekjes ga ik haar ook overdag 2x in haar wiegje leggen onder dezelfde condities (donker geen speelgoed).
    @Tipp, fijn dat je niet meer terug hoeft. Wel vervelend dat het lang kan duren, beterschap!
    @San, ken het niet misschien zijn jullie een test regio!
    @Maxje, een kindje in je leven brengt verandering, hoop dat jullie er samen goed uit kunnen komen!

Jooze

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het lijkt me zo eng onder de douche? Die straal... vinden ze dat niet naar? :oops:

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Maxje fijn dat jullie toch een betje hebben kunnen praten

Voel me erg ontaarde moeder nu :oops: word gewoon gek van Tygo... hij blijft maar huilen, vrees dat hij een regeldag heeft maar door de spruw doet aanleggen toch nog pijn, vooral zo vaak :(

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel noatje... je bent echt geen onaarde moeder hoor...

Ik zit de administratie van de zaak af te ronden terwijl christine in de buikdrager aan me hangt :D Ik krijg haar met geen mogelijkheid in haar bedje... Ze is zo verkouden dat ze er hangerig van is...

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @de douche : jelmer houd meer van douchen dan badderen ...lache joh dan houd ik hem tegen me aan en zorg dat de straal op zijn ruggetje staat ....en dan doet hij zelf zijn hoofdje naar achteren zodat die onder de straal zit hihi .....

@cb : tje daar weten ze maar al te best hoe ze moeders onzeker moeten maken ....
    Ik deed Jelmer zijn romper uit en zag dat hij uit slag op zijn borst en buik heeft ...ja dat had hij gisteravond niet .....nou daar moest ik maar gelijk mee naar de ha ...ttssss oke ....en ik moest ook naar de ha voor zijn oogjes die nog steeds prutten ...vorige keer zeiden ze dat het geen kwaad kon ...
    en jelmer heeft op de een of andere manier op het cb geen zin om dingen te doen die hij thuis wel doet haha
    hij moest haar volgen ...nou dat deed hij echt niet ...hij lag wel vrolijk om zich heen te kijken maar hij had echt zoiets van ja daag jou niet ...dus op een gegeven moment had ze hem een beetje ingebakkerd ....en toen deed hij het wel ...ze vond hem ook onrustig ...want hij zwaaide/maaide wat met zijn handjes ...ja oke ...maar hij kon mij ook niet zien en was constant bezig om zijn hoofd naar achter te drukken om mij te ...
    heb verteld dat hij regelmatig spuugt ...dacht aan voedselallergie ....nou ik niet....hij heeft al hypoallergeen gehad voor deze voeding en dat werkt hij er net zo snel uit en met die voeding kan hij niet poepen ....ik hoef geen nutriton toe te voegen want dat zit al in omneo .....
    ze zou me volgende week weer even bellen ....
    ik moest een vast patroon volgen met Jelmer ...dat doe ik al maar laat maar ....wat een gezeik zeg

@de prikjes : die deden toch wel auwie ....hij was heel blij en gezellig en ineens propt zij die naald er in en hij ging me toch uit zijn stekker ...tot 2 keer toe ...hihi en ik had de tranen in mijn ogen staan ....

20. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi dames..

ik heb jullie gevonden hoor, bedankt voor het pb!

hier gaat alles goed, vandaag was de laatste dag van de kraamhulp... dus nu begint het pas echt. wel spannend hoor.
    met de kleine meid gaat ook alles goed, nog 35 gram en dan is ze weer op haar geboorte gewicht.
    met mij gaat het ook goed... heb nog wel af en toe last van 1 hechting maar is te doen. het vloeien is momenteel wat minder dus is ook wel lekker nu.

helaas is bv niet gelukt, we hebben het 5á6 dagen geprobeerd,ook met tepelhoedjes maar ze wil gewoon niet aan de borst. het drinken (wat ik afkolfde) dronk ze wel maar zodra ze me borst zag was het al huilen helaas.
    raakte er helemaal zelf depri van en kon alleen maar huilen, want ik wou het zo graag maar nu ben ik er helemaal mee gestopt, ook met het kolven. en heb daar nu geen stress meer van.het is helaas niet anders.

nou ik ga nu ff lekker een uurtje bankhangen en spreek jullie snel weer!

groetjes willy

Deel Deze Pagina