Laura ligt ook sinds dat ze een week is ongeveer in een slaapzakje, daarover nog wel een lakentje en een dekentje om haar lekker in te stoppen. Ze is veel rustiger als ze haar slaapzakje aan heeft. Anders schopt ze heel wild en schopt alle dekens af.
Micky is ook helemaal APK goedgekeurd bij het CB. Ook hier geen klachten, was een aardige dame die onze vragen prima beantwoord heeft. Indien nodig/gewenst kunnen we ook overgaan op volledige Comfort voeding, dat is fijn om te weten! @slaapzakje: ik had hem van de week ff aan geprobeerd, maar hij is nog wat te groot. Vraagje: wat doen jullie ukkies aan in zo'n slaapzakje? Alleen een rompertje? En doen jullie dan allemaal ook nog het dekentje + lakentje over ze heen?
Ik ben ook maar aan het (photo)shoppen geweest Ben nog niet helemaal tevreden over resultaat, maar zet er van de week toch een kerstbanner op dus ik doe het ff met deze
Wauw hoe maken jullie die banners? Nu wil ik ooooook! Hahaha @Sybje, gebruik je naast die slaapzak dan ook nog een dekentje/lakentje of?
@jsztd : ja normaal zonder slaapzak slaapt jelmer onder een dubbelgevouwen velux dekentje en nu onder een enkel velux dekentje ....meneer is een koukleum ... @wendy ook gezellig op het pspforum bezig zie ik ? zag je nog niet bij het voorstellen ....
Hihi, doe mij die link ook eens? Enne... kun je psp ergens gratis downloaden? Willen jullie met me meedenken? Mijn broer was gisteren jarig (hij viert het morgen samen met m´n vader) en hij wist helemaal niets. Nou heb ik een bioscoopbon van 15 euro en een mooie doos gekocht, die wil ik dus vullen met weet-ik-veel zodat het wat meer aankleed dan alleen een bon. Ik dacht zelf aan 2 flesjes cola, 2 blikjes redbull, een zak M&M´s, een zak popcorn, doosje celebrations. Is dat wat? Of is het een stom cadeau? En ik heb vandaag zo´n schattig setje voor Luca gekocht om morgen aan te doen: een blauwe broek met een wit krijtstreepje, en een grijs shirtje erboven. Van... nijntje! Maar dan niet het normale kinderlijke nijntje, nee nijntje-goes-stoer beetje dat idee. Zo schattig! Ik wil wel even goed showen met m´n ventje morgen op de verjaardag natuurlijk
Hoi meiden! Topic is gesloten zag ik, dat is gek hihi! Noatje nog bedankt voor je pbtje, ik heb net de dokter gebelt, ze zijn nu al dicht (hier 4.30 nu) dus ik bel morgenochtend vroeg voor een afspraak. Ik hoop gewoon dat het spruw is dan is er tenminste een oplossing voor deze borstvoeding-hel! Ik dacht dat het beter ging met de bv maar ging nu weer helemaal kl*te dus hopelijk morgen een oplossing. Met Esmee alles goed, ze is bijna op geboortegewicht weer, na 3 weken werd dat wel tijd. Maar ze doet het heel goed en volgens het cb is ze al heel sterk, houd haar hoofd al omhoog als ze op haar buik ligt. Ze is ook echt een buik slapertje, zo leg ik haar niet in haar wiegje maar wel naast me in bed als ik wakker ben enzo, dan valt ze gelijk in slaap. Echt, ze is een hele lieve baby, ben zo blij!
@san, Ik vind het leuk idee van je, altijd moeilijk he, mannen-kadootjes, je komt al snel uit bij nieuwe sokken enzo haha! Bonnen en een gezellig doosje lekkere rotzooitjes erbij zijn altijd leuk!