November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
  2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ieni haha aahh wat een liefie !

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ienie: graag gedaan ;)

wat een schatje

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

ik had een pyama gekocht bij de prenatal voor jelmer ....het is een kerstpyama wat 1 pakje is zeg maar aan elkaar ...dus mijn man had hem gisteren aangetrokken ...komen de broekpijpjes net over zijn knieeen ......hihi dus geen hoog water in de polder maar Jelmer is volledig voorbereid op een overstroming ...haha
    of gaan jullie mij vertellen dat het zo hoort ?

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wat een schatje! Ziet er uit alsof ze het heeeeerlijk vind om te spetteren in bad :D

Sybje ik heb dat ook met prenatal slaappakjes uit 1 stuk, die pijpjes die zijn te kort. Terwijl mijn ventje geen lange benen maar juist korte pootjes heeft!

Ik ga slapen, de heren liggen al 2 uur te pitten, Luca zal wel weer 2x komen vanacht :(
    Trusten!

6. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @sybje: ik heb ook een pyama voor Micky van de Prenatal die bij de pijpjes zo kort is...zie mijn album. Geen idee waarom, tis niet echt winters in ieder geval. Moet je maar ff mooie kniekousen erbij kopen ;)

@ienie: je hebt je weg naar de mama's gevonden, gezellig hoor :)
    En ik zat net ff in jouw album te kijken, maar Esmee lijkt echt heel erg op Micky. Ik zal morgen ff wat meer foto's in mijn album zetten.

Goed, wij gaan ook weer de nacht in!
    Op dit moment ligt ze ontzettend te miepen in d'r bedje...hopelijk valt ze zo in slaap.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hier nog géén nacht in, Tygo ligt al te slapen... maa manlief heeft met klasgenoten een kettingbotsing gehad in antwerpen, gelukkig geen gewonden... ik wacht tot hij thuis is

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nu wel :) ;)

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Gisteren naar het cb geweest en Bart doet het uitstekend! Ik legde hem op de weegschaal en tot mijn verbazing kwam er 4310 gram op te staan. :confused:
    Na snel uitrekenen is hij 1136 gram gegroeid vanaf zijn geboorte. Nou, als je het laagste gewicht neemt dan is hij nog meer gegroeid.
    Hij is ook bijna 4 cm gegroeid. :D Ik ben helemaal happy met dit. Dat hij het zo goed doet had ik niet gedacht.

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Gaat ´t Noatje? Je zult wel flink geschrokken zijn, alles goed met jullie?

Schildje dat is lekker als hij zo goed groeit! Ik mag straks, ben benieuwd!

Chebu, een tijdje terug postte je dat je zo bang was voor wiegendood enzo, is die angst al wat minder of heb je het nog steeds? (als ´t me niet aangaat moet je het zeggen hoor, maar je had er toen iets over gezegd)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san en kersje : oke gelukkig ....nadat hij het pyamatje aan had heb ik eerst een half uur in een deuk gelegen ....mijn man had namelijk al kniekousen aangetrokken en nog zag je een stuk bloot been haha
    maar goed jelemr is al 60 cm lang en het pakje is maat 62 ....

@wen : ik ga eens even kijken :D

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedemorguhhh

Hier weer een heel aardige nacht. Ze slaapt steeds beter in :)

Jij hebt dat pakje bij de Prenatal gekocht sybje? En hoeveel kost zo'n pakje als ik vragen mag?
    Ik was namelijk bij het Kruidvat van de week en die rompertjes hebben ze niet meer. Werd ongeveer uitgelachen toen ik erom vroeg :)

@noa: is iedereen weer heelhuids thuis?

Sjow, ik ga ffkes douchen, hopelijk is mijn meisje daarna in slaap gevallen, ze ligt wat te murwen...

13. Niet meer actief

Nouhouu! Nu wil ik ook zo'n banner en psp-en! :cry:

Hier verder alles goed, de nachten gaan wel lekker. Wel blijft Liam gewoon om de 2 uur komen 's nachts maar dat vind ik geen probleem.
    Nu even snel mijn mannetje uit de box halen hij is namelijk NOT AMUSED :) omdat 'ie daarin ligt hihi.

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, ja nog steeds wel, ik word 's nachts meerdere keren uit mezelf wakker om even te voelen of Nikolai nog ademt.

@Sybje, ik vind dat Prenatalkleertjes wel klein vallen. Mijn moeder heeft trouwens het kerstrompertje van Kruidvat gekocht.

OK, wij gaan zondag as heel vroeg naar Nederland en tot die tijd moet ik nog zoveel doen dat ik geen tijd heb om te internetten. Ik ga eerst maar eens een enorme was wegstrijken.

O ja, als Nikolai wakker wordt dan moet hij altijd eerst even huilen. De meeste kindjes doen het voor het slapengaan, hij er na. Herkenbaar?

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hij is weer veilig thuis, om 1 uur, toen heb ik Tygo voedng gegeven en om half 2 gaan slapen... om half 5 werd de kleine wakker en na 2 borsten bleef hij huilen.... dus ik heb vanmorgen een kraamtranen bui gehad :oops: uiteindelijk om half 8 nog in slaap gevallen en pas net wakker...pfff

16. Niet meer actief

@noatje, gelukkig alles goed... en wat rot zeg :( nu wel een beetje bijgeslapen?

Trouwens ladies, ik ben echt een nerd waarschijnlijk maar ik snap dus echt geen bal van dat psp forum

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Psp' en is veel te vermoeiend voor mij ;)

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    shift+L (en er zijn maar 2 keuzes in de kleuren, of het origineel of de kleur die je met SHIFT+L krijgt) Leuke banner trouwens....

Die van jou ook noa!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Even google-en op paintshoppro, dan kom je op de site van Corel en daar kan je het downloaden

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja wordt gezellig daar ;)

Deel Deze Pagina