November 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Mvj, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

Apr 23, 2008
    820
    0
    0
    @chebu: Ja, lastig is dat he. Je probeert er wat ritme en regelmaat in te krijgen, maar die kleintjes denken daar toch echt anders over!

@all: ik heb maar eens wat plaatjes geupload van Micky en ons ----> zie album :)

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    Hoi!

Hier ook af en toe een doorslapertje en anders 1 keertje wakker rond 4 uur ofso, echt heeerlijk!

Poepluiers niet zoveel, misschien 1 keer per dag of in de twee dagen.

@kersje, Esmee en Micky lijken inderdaad op elkaar, ook zo'n klein poppetje die van jou! Lief he! Ze heeft ook dezelfde kleertjes als Micky van de foto (die roze van de hema) alleen zijn nog te groot (62), jij hebt een maatje kleiner denk ik.

@jooze, hoe isie met je beebje? En met jou? Er stond: Het gaat redelijk... niet helemaal super?

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    En... hoe gaat het met jullie buiken?
    Alweer terug in model of zoiets?
    Hier is het vreselijk, de strechmarks maken het een lelijk stuk vel. Het hangt ook een beetje, er is een soort plooi gekomen door mn litteken van de keizersnee.
    Godver, voel me echt een ONAANTREKKELIJKE DWEIL ermee! :(

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Ik heb die kleine swing en jij? Alleen Jesse heeft er nog niet ingelegen. ;)

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    VIER nieuwe foto's in album
    Met papa, mama, alleen en in haar kerst-outfit!

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ienie : leuke vent heb jij zeg ...hihi (hihi dat moest ik even kwijt ! )

@poepluiers : hier 1 per dag en soms slaat hij een daagje over ....

zo we hebben net alle kerstpakketen uitgepakt ...zat er toch een lekker burberry luchtje bij voor mij ...nice ik is blij

@psp : tje ...maar goed dat ik die link heb gepbt hihi

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : mooie pics hoor !

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Zo ik ben weer terug van winkelen :D en mega voor kleren enzo geslaagd... (en broeken :D)

@Inie Graag gedaan; gun het je zo! ;) probeer haar van het weekend ens aan te leggen de pijn zal echt minder zijn ;) de melk die je kolft kan je wel dezelfde dag ofzo geven, je behandelt haar langer door waardoor ze stopt met besmetten ;)

Als ik lang bv geef alle 2 de borsten dan doet het wel behoorlijk zeer, vooral nu hij aan 2 borsten niet genoeg heeft.... maar goed het word minder...

9. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Ik mag hier helemaal niet klagen! Ben de zwangerschap zonder stretchmarks doorgekomen (dat is dan weer een voordeel van boven de 30 zwanger worden: kans op striae is minder groot!) en ben ook qua model weer bijna de oude. Heb goede hoop dat het helemaal goedkomt. Is weliswaar niet het belangrijkste, maar toch leuk...

10. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Mijn buik hangt, voelt blubberig en heeft striae.... Volgens mijn man is hij gewoon lekker zacht en maakt het me een echte milf :)

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Hi,

@Darmkrampjes, was bij de Ha geweest (ook homeopaat0 en die zei dat het wel wil helpen als je ze elke dag een lepeltje olie geeft (olijfolie ofzo). En een warme lap gedrenkt in kamille thee..

Met mij gaat het inderdaad redelijk, met mij zelf eigenlijk goed en met mijn gezinnetje ook, maar mijn omgeving stort in. Mijn moeder was zwaar depressief (heeft inmiddels antidepresiefa) maar ze wou naar haar ouders enz. Een van mijn beste vriendinnen heeft dus een baby die niet levend ter wereld gaat komen, en een andere vriendin is net getrouwd (aug) en is nu weg bij haar man. En was een vriendinnetje gepikeerd dat ik nog niet bij haar thuis was geweest (nieuw huis). Dat heeft ze al van Juli. Ze snapte niet dat ik voor de bevalling uberhaubt niet bij haar huis kon komen omdat het 3 trappen op is en ik nu dus ook heel druk ben...
    Dus dat is het wat mindere verhaal, maar eigenlijk moet ik alles van iedereen naast me neer leggen!

Jooze

12. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san : een milf ...moet je daar we blij mee zijn ? haha

@jooze dikke knuff meis , rustig aan doen he ?

13. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jooze, jeetje, vervelend. Snap dat je daardoor zelf ook niet zo lekker in je vel zit.

De nacht was hier VERSCHRIKKELIJK. Ik dacht: ik hou het principe box om te spelen bed om te slapen aan. Nou dat heeft dus totaal niet gewerkt. Meneer heeft overdag zoveel geslapen dat hij bijna de hele nacht heeft liggen spoken.
    De halve nacht heeft hij gekreund van ellende omdat hij in z'n wieg moest.

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu: ooh jeetje he wat vervelend .....hopelijk slaapt hij vannacht beter
    als jelmer in de box in slaap valt dan leggen we hem gelijk op bed , ook wanneer hij wakker is hij wrijft in zijn oogjes of geeuwt dan gaat hij gelijk naar bed

@al : jelmer heeft vannacht doorgeslapen ! wij zijn zo blij !
    gisteren om 21.00 de laatste fles en om 06.00 kwam hij pas weer ;)

15. Niet meer actief

Heb niet bijgelezen, sorry dames het was echt teveel!

Hier een heerlijke nacht.. 06:15 pas de fles en toen om 10:15 wakker gemaakt! Nu ligt die weer prinsheerlijk in zijn schommel te slapen!
    (Wen heb die grote schommel ;))

Heb gister fotootjes laten maken voor de kerstkaart en het resultaat mag er zijn...
    Zie album :D

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Mooie foto Jzstd! Wij gaan van het weekend aan de slag voor de foto's ;)

17. Niet meer actief

ja lief he :D ben verliefd hihi

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    gaaf jsztd !

gaan jullie ide kaartjes nog per post versturen ?

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Wat een HEERLIJKE foto's echt een knapperd :D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Haha hier precies hetzelfde en mijn man reageerde ook net zo ;)

Share This Page