hoi hier heerlijk geslapen. tim kwam om half 3 en om 7 uur. daarna pas rond 10 uur. heerlijk. helaas gisteravond de hele tijd bezig geweest van af 5 tot 10. of hij wilde alleen maar bij me liggen of hij was aan het huilen. werd een beetje gek ervan . manlief was niet thuis en zelfs wandelen hielp niet. vanavond naar de varjaardag van mijn schoonmoeder, hopelijk gedraagd hij zich. gr marielleb
Ja hier gaat het steeds beter he. Ik kan echt al veel meer als vorige week en Jesse doet het geweldig
Waarom slaapt Nikolai nog niet door *zucht* Ik begin echt aan mezelf te twijfelen als ik al jullie succesverhalen hoor. Wat gaat bij jullie anders dan bij mij?
Micky slaapt ook echt nog niet door hoor Chebu. Doorslapen is nu eigenlijk ook meer een mazzeltje dan dat het echt 'hoort'. Geen zorgen om maken. @marielle: dat soort avonden hebben wij ook weleens met Micky. Is erg vermoeiend in je eentje inderdaad, maar helaas niets aan te doen...gewoon een soort huiluurtje over 5 uur verspreid...
@Sybje; thnks ik vind het ook een hele leuke foto. Straaalende papa! @Wen, thnks! @Jooze, maak je niet te druk he? Omgeving is ALTIJD bijzaak, belangrijkste is jou thuis, je gezinnetje en jezelf! Niet vergeten! Knuffel!
Lotte heeft ook pas 1 keer doorgeslapen maar dat was meer een gelukje geloof ik. Ik wilde gisteren een beetje valsspelen en ik heb haar om 1 uur een fles gegeven in de hoop dat we dan pas weer rond 8 uur moesten. Nou madame wilde gewoon zoals altijd rond 4 uur een fles hoor... Jammer alleen dat ze tussen 1 en 4 bijna niet sliep! Dat was de eerste keer dat ik echt een nacht heb lopen spoken met Lotte. Voor de rest is het een goede slaper. Als ze niet wilt leg ik haar op haar zij tegen mij aan in bed en dan kan ik haar na 15 a 20 minuten in bed leggen aangezien ze dan helemaal in slaap is. Ideaal trucje die ik heeeeel veel gebruik. Enige nadeel is dat ik ook weleens in slaap val en dan 4 uur later wakker word met haar samen., Maar oke, het gaat altijd goed aangezien ik heel stil slaap en dus bijna nooit beweeg... Mijn figuur is ook niet niet echt terug hoor! Ik pas mijn kleding wel weer maar heb echt nog een buikje alsof ik 3 maanden zwanger ben. Ik word er gek van maar aan de andere kant kunnen we toch ook niet verwachten dat alles gelijk weer strak is... Ik kan niet wachten totdat ik weer mag sporten! Ik haat sporten maar ik haat een buikje nog meer! Voor de rest heb ik weinig bijzonders. Nog steeds geen ritme gevonden met voedingen maar heb wel het idee dat het steeds meer komt. Heeerlijk, het is weer zaterdagavond! Vind ik altijd zo lekker omdat we dan echt niets hoeven te doen.
@bea: tja, vroegah wilden we op zaterdagavond zo graag stappen en zo Hier ook nog een blubberbuikje hoor. Maar ik voel me verder eigenlijk al wel heel goed. Ik moet nog 6 kilo tot ik weer op mijn oude gewicht zit, daar begin ik in januari wel aan. Ik ben nu nog lekker aan het genieten!
Hoi dames, Hier vanuit het koude sneeuwerige oostenrijk. ik zag erg tegen de reis op met Tygo maar het is allemaal goed gegaan, goed geslapen en lekker rustig gestopt voor de voedingen, vond het best spannend met zo'n klein kereltje. We zijn hier bij mijn schoonouders die wonen hier.
Ik moet ook nog 6 kilo! Maar met deze dagen kom ik eerder aan dan dat ik afval... Inderdaad in januari maar weer!
Even zo algemeen: Mooie foto's en mooie kerstkaarten voorbij zien komen! Opa & Oma hebben gisteren heerlijk lopen tutten met Luca, dus ik had lekker "vrij". Alleen toen hij echt huilerig werd was ik de enige bij wie hij lekker zat, dat was wel fijn voor mijn moeder-ego, haha Leuk hoor zo'n avond showen (mijn vader was jarig dus er was visite) met je ventje. Even twee bv-vraagjes... ik zie geen witte plekjes maar na het drinken heb ik het gevoel alsof er gloeiend hete messen door m'n borsten gaan. Daarnaast drinkt Luca erg onrustig, telkens loslaten, naar achter zwiepen met z'n hoofd (soms met m'n tepel nog in z'n mond, auwwww) en af en toe huilen/gilletjes tussen het drinken door. Zou dat ook spruw kunnen zijn? Volgens mij wel, maar ik twijfel omdat ik geen wit in zijn mond zie. Verder lijkt het wel alsof ik niet genoeg voeding heb sinds ik menstrueer. Ik kan er weinig over vinden, iemand een idee?
dat was de same here..... uiteindelijk vond de dokter een piepklein plekje bij tygo..... je kasn hiermee nar de Ha post... niet te lang w8en... je kan er borstonsteking door krijgen
Hmm, Thijmen laat ook steeds los aan de borst en soms achterover zwiepen herken ik ook? Maar ik heb dus geen pijn aan mijn borsten tijdens of na het voeden, zou mijn kleine dan ook spruw kunnen hebben? Maar jee ben je alweer ongesteld? Ik dus volgens mij ook, dacht dat het meestal een tijdje wegbleef als je borstvoeding gaf?
En regelmaat? Haha nee hier ook echt niet, ben iedere nacht aan het spoken met de kleine, het is nu ook alweer kwart voor 3 bleh. Hij heeft ontzettend veel last van darmkrampjes, heb nu cinababy gekocht en dit werkt wel maar helaas maar een tijdje en dan begint et weer, zo zielig voor zo'n kleintje