November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier ook al ongesteld alleen al toen ik nog de pil aan het slikken was. Maar dit kon gebeuren had de dokter gezegd. Nu heb ik gisteren de laatste geslikt dus ik hoop dat het van de week over is want ik ben nu al 1 1/2 week bezig. Niet veel maar wel elke keer wat. Niet fijn want ik wil zo graag in bad liggen. Als troost ben ik gisteravond maar met Bart onder de douche gegaan. De kleine man vond het heerlijk. Hij viel bijna in slaap was wel grappig om te zien.

Doorslapen, nou ik zou wel willen maar dat zit er voorlopig nog niet in. Hij meld zich zelf elke keer dus ja dan laat je hem niet huilen.
    Alleen hebben wij nu een probleem met de andere jongeman. Hij is nu al een paar nachten om 1 uur wakker en roept dat dan ook lekker door het huis. Voor dat hij weer op zijn bed ligt......... :( :(
    Dan denk je dat hij dan lekker doorslaapt tot 7 uur....nou vergeet het maar. Hij kwam gewoon weer om 5:15 met:"Ik ben wakker mama"
    Aaaaccchhhhh om gek van te worden. :x

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooh jelmer heeft vannacht voor de 2e keer doorgeslapen ! ben zo blij

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Kan ook... maar het doet toch behoorlijk pijn met voeden? word alleen maar erger (bij mij in ieder geval) en met de zalf gaat het direct al beter!

Ik heb Daktaringel voor oraal gebruik voor Tygo gekregen die ik ook op mijn tepels moest smeren. Maar deze plakte steeds vast aan mijn zoogkompressen vast en werden zacht waardoor ik bijna kloven kreeg.
    Op borstvoedingsite stond de tip Daktarincreme bij de drogist te halen, die heb ik bij de Etos gehaald en nu merk ik veel verbetering in mijn tepels en ze plakken niet meer :D

Hier de URL die ik op borstvoedingsforum kreeg met info:
    http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/Up ... 2_IB_1.pdf

Hier heerlijke nacht gehad: 11.00-16.00-8.00 :D
    Mijn ouders komen zo, en mijn collega's vanavond en vanmiddag de stad in, heb er zo'n zin in!

@Sybje wat fijn zeg! lekker beetje bijkomen nou voor je?

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Domino dat dacht ik ook, had me er ook op verheugd, maar helaas... Ik had altijd een cyclus van 24 dagen en ik werd exact 24 dagen na de bevalling ongesteld. :rolleyes:
    Hier trouwens dusdanig veel dat ik het maandverband heb opgeruimd en weer aan de kraamverbanden zit. :(

Noatje het doet idd goed zeer, maar ik heb geloof ik een vrij hoge pijngrens. Nou dronk hij vandaag wel weer goed, dus misschien had hij gisteren toch gewoon last van krampjes.
    Maar die pijnlijke tieten blijven, dus ik ga in elk geval morgenochtend om 8 uur de huisarts bellen!

Schildje wat een slaapellende! Wil hij dan na die tijd ook niet meer slapen?! Pfff, 5.15 is wel heel vroeg zeg.

Hier slaapt Luca nu al bijna een week van 21.30 tot 3/4 uur en dan weer tot 7 uur. Heerlijk ritme, want hij laat zich na de ochtendvoeding ook nog terugleggen dus ik kom nu wel aan m´n uurtjes (als ik niet ´s avonds iets leuks wil doen... nu al 2 avonden te laat naar bed, grrr).

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Kotex, zwarte verpakking vangen ontzettend veel op en zitten lekkerder dan kraamverbanden, hier nog geen menstruatie wel vloeien :(

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nee, dat is het vervelende nou juist. Als Rick wakker is is hij echt wakker. Je kunt hem terug leggen, wat ik gedaan heb, maar dat wordt alleen maar drama, zoals vanmorgen. :evil:
    Mijn man had hem naar beneden gebracht omdat hij dat wilde. Maar mijn man was weer terug gegaan naar bed maar dat was ook weer niet de bedoeling dus Rick kwam voor wel 5 minuten bij ons in bed. Ondertussen was het al 6 uur en de andere man was aan het wakker worden voor zijn flesje. Dus dan moet je er toch uit. Maar leuk is het niet nu met Rick.

7. Niet meer actief

Hier al gewoon weer mn menstruatie! :(
    Precies 1 maand na de bevalling: verdorie..

Vandaag begonnen met kolven. Liam gaat straks naar een gastouder en zal dan bv uit een flesje krijgen dus we gaan nu een beetje oefenen. Na 5 minuten kolven had ik al 140 CC, was helemaal blij! Nu vanmiddag even kijken of hij het 'accepteert' om uit een flesje te drinken hihi.

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

hier gisteravond een gezellige avond gehad. Tim had zich voorbeeldig gedragen. is zelfs bij oma op schoot geweest (95 jaar).

even een vraagje: Tim krijgt nu voeding voor de hongerige baby, maar hij krijgt nu steeds krampjes na het eten. herkennen julie dit? is zo zielig.
    verder blijft hij veel eten, hij had gister 800cc op. mag maar maximaal 750. maar ik kan hem niet laten huilen als hij honger heeft.

gr marielleb

9. Niet meer actief

Marielle, hoeveel flessen met hoeveel cc geef je hem op een dag?

Kay krijgt ook voeding voor hongerige baby's, en dan 5x 150 en nog een flesje van 120 snachts (890cc zelfs :() maarja... honger is honger toch?

Hij kreeg er in t begin ook krampjes van, maar dit wende snel.. nu af en toe nog wel eens krampjes natuurlijk maar niet extreem ofzo

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Schildje vervelend die nachten zo.

Kleinwonder fijn dat het kolven zo goed gaat hopelijk wil Liam het flesje.Dus al aan het menstrueren. Hier lijkt het ook of ik ga menstrueren maar dat zou bij mij wel apart zijn met de pco maar we wachten af misschien vals alarm.

Tygo heeft het vannacht goed gedaan, half 1 fles en toen half 7 erg lekker.

Jsztd gaat het goed met Kay?

11. Niet meer actief

Ja met Kay erg goed.. vannacht weer tot 04:45 geslapen, bij mij in bed gelegen tot 06:30 en toen zijn flesje.. en toen pas weer om 10:15
    :)
    Nu ligt hij naast me in zn schommel te slapen... lijkt wel alsof die overdag alleen daarin wil :(

Hoe is het met Tygo?

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@San, ik zou naar ee huisartsenpost gaan, niet te lang wachten!
    @Kleinwonder, hoop dat het flesje lkt!
    @Kilo's inmiddels 4 kilo afgevallen, maar moet nog minstens 6, kan broeken nog niet aan.
    @menstruatie, op de dag dat ze mijn spiraaltje zouden zetten had ik sochens krampen en sinds spiraaltje bloedverlies, ds of aan het menstrueren of het komt door het spiraaltje.

Voor de rest hier alles goe, helaas geen eigen lapie meer... In mijn omgeving blijft he heftig, maar thuis gaat alles prima. hier ook geen doorslaper hoor!

jooze

13. Niet meer actief

Ik moet nog bijna 8kg afvallen.. grr... nouja, goed voornemen voor 2009! Ik pas ook nog lang niet in mijn spijkerbroeken en heb ook een hangbuikje met striemen... UBERSEXY! Haha

Trouwens.. ik ben alweer ruim 2 weken met de pil bezig, mag je hier eigenlijk pasm ee beginnen wanneer je je eerste menstruatie gehad hebt? Dat heb ik namelijk niet gedaan...

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik mocht ook gewoon weer beginnen met slikken van de dokter maar de kans was dus wel op een tussentijdse bloeding en dat is ook gebeurt en ik ben nu al weer 1 1/2 week bezig daarmee. Hopelijk is dat afgelopen als ik volgende week maandag weer begin met strip nr.2 :) :)

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd dus Kay slaapt de nachten ook aardig, lekker! Hoe is het verder met je en dat gedoe met je ex?

Met Tygo gaat het goed, begint ook aardig te slapen snachts en vannacht de hele nacht in zijn bedje(campingbedje zijn op vakantie) Hij had vanmorgen alleen last van krampjes, krijgt hier in oostenrijk flesjes met barleduc ipv kraanwater misschien even wennen.

afvallen: ik moet nog 4 kilo voor mijn begin gewicht moet wel even wat buikspieroefeningen doen deze is nog lekker slap en ook met striae :(

16. Niet meer actief

Ooh zo oke.. hier nog geen bloeding gezien!

Trouwens wel last van mn ks ineens :( nauwelijks last van gehad maar nu doet mn buik soms echt zeer... trouwens ook weer flink dizzy af en toe, misschien toch maar weer met ijzertabletten beginnen? :(

17. Niet meer actief

Jaa Kay doet het goed 's nachts.. heerlijk :) En Tygo ook dus? Lekker zeg... Wel stoer van je dat jullie op vakantie zijn gegaan, lijkt me best eng met zo;n kleintje! Kay krijgt altijd Barleduc.. denk niet dat hij daar krampjes van krijgt aangezien daar minder in zit als in kraanwater..

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd vond het ook erg eng met zo'n klein mannetje vooral de reis maar heen ging heel goed hoop dat het terug ook zo gaat.
    Ja Tygo doet het ook goed snachts soms nog even bij ons slapen maar begint wat langer in zijn eigen bedje te slapen vannacht van na de fles van half 1 tot half 7.

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mooie foto's allemaal!

Laura was gisteren al weer 2 maanden, wat gaat de tijd snel!
    Hier nog geen menstruatie. Ik wilde weer starten met de pil, maar de HA adviseerde mij dit te heroverwegen aangezien de kans dat de BV hierdoor terug loopt erg groot is. Ik zou dat erg zonde vinden, heb zo mijn best gedaan (en doe dat nog steeds).

Tot nu toe vrijen we "voorzichtig" maar geloof niet dat we dat willen volhouden.

Is bij de dames die al met de pil gestart zijn de BV ook terug gelopen?

20. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Tim krijgt gemiddeld 7 x 120cc.

gr marielleB

Deel Deze Pagina