Ik ga bij mijn volgende menstruatie (dat is dan de 2e natuurlijke) met Cerazet beginnen, die schijnt erg goed te combineren met BV. Ik hoop het, zo niet dan gaat de pil weer de deur uit. Wen wat een popje is het toch! Schattig hoor! Kleinwonder geef jij zelf de fles? Hier niet, flesjes is "papamelk", die geef ik niet. Hier vandaag duidelijk een nog grotere dip in de productie, Luca bleef huilen en dronk vanavond 135cc (120 water, 4 scheppen poeder) in no time op na de borst. Rotcombi van menstruatie met waarschijnlijk spruw
@jstzd; hier ook last van de 'snee' ik voel alles eronder in de buik flink trekken. hier ook paarse strepen met geblubber.. inderdaad ubersexy :S Heb mn broeken geprobeerd, gaan niet dicht. Terwijl ik weer bijna op gewicht zit van voor de bevalling, zit het vet nu lekker ergens anders. GRR! Voor de rest graag nog 20-30 kilo afvallen maja, dat schuif ik even op de lange baan, eerst kersten en oud-en-nieuwen. Koelkast en vriezer liggen al vol mmmm! Eigenwijs klein meisje hier, wil nu niet in dr wiegje slapen, op mn schoot is oke en ik leg haar nu na het lezen even naast me neer op bed om te typen en ze slaapt! Vandaag is ze mee gaan shoppen. Mama heeft niks gekocht, die werd een beetje depressief in de Mango. Ik ga maar ff nog niet winkelen... Jeezus in alles lijk ik wel 4-5 maanden zwanger! In plaats daarvan maar alles er door heen gegooit voor papa, haha ook leuk!
Ik heb ook om Cerazet gevraagd, maar volgens mijn HA is de kans dat de BV terugloopt ook hiermee groot. Ik twijfel dus nog enorm, zou het zo zonde vinden als ik het daardoor ga verpesten.
Ik word echt gek... loop vanaf 2 uur met een huilend kind die niet stil te krijgen is.... borsten zijn leeg.... ik heb waaaaaaanzinnig slaaptekort.... en hij kan alleen maar janken.... zucht
@Noatje wat shit zeg.. toch nog wat kunnen slapen? Kay was vannacht ook een klein draakje.. kreeg er op een gegeven moment onwijs medelijden mee zo erg huilde die! In bed genomen en heeft die van 7 tot half 10 tegen me aan liggen slapen Nu ligt die weer happy in de box te spelen haha
Noatje: Wat ontzettend moeilijk dat hij zo huilde, hoop dat het allemaal goed gekomen is je nog even lekker hebt kunnen slapen? San: Nee mijn vriend gaf het flesje en ik zat er naast haha. Ergens was ik blij dat Liam het flesje zo makkelijk accepteerde maar een paar seconden later kreeg ik ineens een ontzettend verdrietig gevoel hihi. Ach, zal even een kwestie van wennen zijn. JsztD: hier precies hetzelfde: een klein nachtdraakje! Heb hem ook om 6 uur maar uit zijn wiegje gehaald en lekker bij ons neergelegd, vervolgens werden we om 11.00 wakker
Ik vermoed dat Tygo zijn regeldag heeft. leuk hé die bv... hij heeft gehuild tot 7 uur, hij wilde constant drinken maar mijn tepels doen nog zeer van de spruw... dus dat ging niet heel de tijd... om 7 uur ging hij slapen, kwam weer om half 9 en nu weer om half 12... voel me alsof er een vrachtwagen over me heen s gereden, dus we hebben het shoppen naar morgen verplaatst
@Noatje, slim idee.. misschien kan ej nog wat uurtjes pakken vandaag? @Kleinwonder, heerlijk vinden ze dat hé? Bij je in bed.. haha hij lag op zn zij tegen mij aan, zo vertederend! Slaapt Liam nog in die slaapzak trouwens?
Noatje gaat t weer? Rot zijn zulke momenten hè? Ik had vorige keer echt zoiets van "Waarom wilde ik dit ook alweer zo graag". Ik ben trouwens pissed... ik bel de vervanger van mijn huisarts, krijg ik een assistente. ik leg uit dat ik na t voeden helse pijn heb, begint ze dat ze wel vaker hoort dat mensen pijn bij t voeden hebben. Dat is normaal...... maar ze zou kijken of er woensdag plek was. Nee domme doos, deze pijn is niet normaal! En wachten tot woensdag kan ook niet! Grrrr!
terug bellen en zeggen dat je een spruwplekje hebt gezien bij de kleine... mocht er géén zitten ben je toch bij de HA geweest... en grote kans dat er bij hem helemaal achterin de mond wel zitten... anders zou hij niet steeds loslaten...
Ook hier hardnekkige spruw! De kleine lijkt gelukkig nergens last van te hebben en ook ik voel op het moment niets, maar daar ga ik natuurlijk niet weer op zitten wachten! Zie de plekken gewoon in haar mondje zitten, dus we gaan dapper door met behandelen! En ondertussen kolf ik een groot deel van de voeding toch af (deden we al ivm het gewicht dat wat achterbleef) en geven we per fles. De fles drinkt ze heel makkelijk leeg, maar ze gaat gelukkig nog net zo makkelijk aan de borst. De nachten gaan hier echt heel aardig: meestal slaapt ze lief in/door na de voeding, soms huilt ze even maar dat houdt vrij snel op als we haar gewoon rustig laten liggen. Noatje: ja, dat hardnekkig doorhuilen is natuurlijk een drama! Weet niet of jij ook al hebt geprobeerd te kijken of hij niet toch zelf in slaap valt als je hem maar laat liggen? Ik heb het idee dat in sommige gevallen babies juist "wakkerder" worden als je ze oppakt en dan weer probeert neer te leggen. Ik weet dat niet iedereens hart bestand is tegen het gehuil van de baby, maar soms misschien toch de moeite waard om te proberen! Werkt natuurlijk in lang niet alle gevallen... Hoop in ieder geval dat je vandaag een beetje kan bijslapen! San: wat een frustratie kan de huisarts soms zijn he? Heb voor mezelf de (huis)arts de afgelopen 15 jaar niet nodig gehad, maar nu voor Ediah al een paar keer... en wat moeizaam gaat dat soms zeg!... Hoop dat je toch eerder terecht kunt! Goed om te horen dat er al dames zijn (die bv geven) die alweer ongesteld zijn geworden, hoop dat het bij mij ook snel weer op gang komt... want dan kunnen we door voor nummer 2! O Ben nu vast een beetje aan het pakken: overmorgen zitten we om deze tijd in Italie... Hopelijk met alles wat we nodig hebben! Denk dat wij al onze spullen maar in 1 grote reistas stoppen, en dan het 2e stuk bagage vol met babyzooi! Ben benieuwd, heb er in ieder geval erg veel zin in! Ga nu een ENORME smoothie voor mezelf maken als lunch en daarna proberen weer wat in huis te doen!
Ik heb haar nog net geen domme doos genoemd, maar verder heb ik wel gezegd dat ik niet vandaag bel als ik tot woensdag kan wachten, dat ik hier al sinds zaterdag mee loop, dat mijn kind honger heeft omdat ik niet kan voeden van de pijn, en dat dit niet normaal is. Ik was geloof ik niet zo vriendelijk, maar ik heb het echt eerst gewoon aardig gezegd! Ze zou me vanmiddag terugbellen zei ze. Zo niet dan hang ik weer aan de telefoon, en als dat niet helpt ga ik vanavond naar de huisartsenpost. Zoek het uit zeg. Ik kom nooit bij de huisarts, ben er pas sinds ik zwanger ben voor het eerst geweest, en dat was voor een hernia en 2x een blaasontsteking, dus nog nooit voor niets. Pfff
Whabbit: fijne vakantie, geniet ervan. Hier heerlijk geslapen. Tim doet het s'nachts goed, alleen de avonden zijn vaak een ramp. Gister ook weer. Wilde alleen maar bij ons zitten. Maarja beter de avonden dan de nachten. Er komt geluid uit de babyfoon. Manlief is weer werken, dus de kleine kan mama weer lekker gek maken met de hele dag huilen. Gelukkig heeft de week nu maar 3 werkdagen. Maar heb net me lunche op, dus dat ging goed. Het ontbijt was minder met een huilende baby op de arm. Best lastig om dan te eten en rustig je krant te lezen Gelukkig zijn er nog genoeg momenten waarop hij erg lief is en waar ik volop van geniet. groetjes MarielleB
*heb niet bijgelezen hoor * Hier een lekker weekend gehad. Vrijdag nacht verraste christine ons door van 0:00-8:00 te slapen en zaterdagnacht van 0:00-7:30 (met een kleine hik om 5:30, maar toen sliep ze weer verder toen ze haar speen had ) Vannacht besloot ze dat het genoeg was met doorslapern en kwam ze om 3:45 weer Nou ja... Het begin is er... Gisteren hadden we een kerstborrel bij een leverancier van Thomas. Was erg gezellig, en christine heeft zich voorbeeldig gedragen (ze heeft de 2 uur dat we daar waren in de herrie liggen slapen ) Ik heb vrijdag echt een superkado voor mijn moeder voor de kerst gekocht. Een roodleren agenda. Was niet goedkoop, maar ze is wel een supermama, dus dan mag het ook wel
Ja, woensdagochtend heel vroeg zitten wij met Kruimeltje voor het eerst in het vliegtuig! Is gelukkig niet een idioot lange vlucht, dus zelfs als ze het niet leuk vindt is het drama te overzien! Maar optimist als ik ben ga er van uit dat het prima zal verlopen...
Tuurlijk gaat dat goed, juist als ze zo klein zijn vinden ze het minder vervelend dan met een jaar of 2 toch? Nu hoef je nog niet continu te roepen "Nee Ediah, niet doen, kom hier, afblijven, ga eens rustig zitten" (maar ik zou het toch ook erg spannend vinden, haha)
@san, wat rot, heb je al wat gehoord nu? Ik ken de pijn, is echt niet uit te houden! @whabbit, veel plezier in Italy! Hier fijne nacht gehad, zoals alle nachten eigenlijk, fijn hoor!