Tygo drinkt om de 3 a 4 uur, 's nachts heeft hij nu 3 keer 5,5 uur tussen gelaten. Jootje; waarom denk je er over om te stoppen met bv? Wat maakt je onzeker? Op het borstvoedingsforum kun je ook heel veel tips krijgen, zitten mensen van de VBN en LLL Ik ben ook wel eens onzeker hoor, zelfs al is dit mijn 2e. Maar geloof me, na een paar weken gaat alles vanzelf, het begin is gewoon lastig de eerste weken.
Is dat nieteen beetje teveel voeding, 960 ml per dag? Je moet uitgaan van 150 a 200 ml per kg lichaamsgewicht.
Tja dat lijkt mij ook maar het cb was er gister voor de intake en die keek er niet heel erg van op Ze blijft anders ook huilen dus ik geef t haar maar want ze heeft duidelijk nog honger anders. Vind t ook wel moeilijk maar ja we zien t wel...
mmmhh Jelmer drinkt nu zo tussen de 100 en 130 cc per fles .....en dan zo'n 6 a 7 voedingen per dag ... s'nachts slaapt hij nog niet door hoor ...van de week wel even 3 nachtjes maar toen weer 2 nachten niet ... vannacht wel Jelmer is denk ik wat verkouden of zo ....maar goed daar was geen ontkomen aan mijn amn was van de week ziek en nu ik ....tenminste verkouden en keelpijn (lees zit vol met snot )
Nikolai drinkt meestal 100cc maar hij valt ook wel tijdens een fles in slaap en dan drinkt ie maar 70 of 80cc. Vervolgens heeft ie dan na 2,5 uur weer honger
Dames, voor degene die er belangstelling voor hebben, ik heb een nieuwe hyves aangemaakt, voor degene die in nov en okt zijn bevallen. http://geboreninokt-nov08.hyves.nl/
@spotlight : voor de rest gaat het goed hoor , dinsdag word er weer naar de knip gekeken en evt aangestipt ....(pust nog steeds bah) en s'middags moet ik naar de chirurg voor de galstenen ...even babbelen wanneer die krengen er uit kunnen ....hihi hoe is het met noah ? al weer lekker gegroeid ?
Vervelend zeg! Noah woog afgelopen donderdag (op de uitgerekende datum ) 2970 gram. Volgens kinderarts een mooi geboorte gewicht.
hey meiden hebben jullie kleintjes ook van die vieze oogjes ? jelemr heeft het al sinds de geboorte ...echt heel vies ... heb vorige week een zalfje gehad hiervoor ....en toen zei de ha schoonmaken met afgekoeld gekookt water ...nou was ik van de week op het cb en toen zei de arts schoonmaken met gewoon lauwwarm water en verder niks doen ..... ziet er echt niet mooi uit maar het is verder niet vuur rood
Maud heeft daar de eerst week ook vrij veel last van gehad, ik maakte het ook schoon met gekookt water en een watje. Gelukkig heeft ze er nu niet meer zo'n last van. Ik denk dat zolang het niet rood is het niet ontstoken is, gewoon drie keer per dag schoonmaken dan gaat het vanzelf wel over
Halloooo! Ik mag mij hier ook komen melden, onze zoon Liam is geboren op 21 november 2008. Het is echt zo geweldig, zo onwerkelijk.. Ik kan niet stoppen met naar hem te kijken.
Ohw, ik wil me ook graag aanmelden, maar ik heb nog geen baby! Maar ehm, als ik nu toch per ongeluk in december beval, moet ik dan naar de decembermama's of kan/mag ik ook met jullie meepraten? Het lijkt me hier veel gezelliger omdat ik bijna iedereen van jullie al van de bevallingslijst ken. Maar dan zijn de leeftijden van onze uks wel wat variabel, of maakt dat niet uit?
dames hier allemaal van harte met jullie kindjes! november is een mooie maand hoor,mijn oudste is van de 9e en is dit jaar 9 geworden.geniet ervan want de tijd vliegt voorbij.mijn meidje is alweer 6 weken oud.