Goede middag meiden! Hier alles goed lekker druk zo voor de kerst Ik ben heerlijk met Jesse kerst kadootjes wezen kopen heerlijk was dat. Heb trouwens het idee dat hij een beetje neus verkouden aan het worden is. Wat kan ik daar het beste tegen doen?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vind dat ook zielig. Ik heb jessen vanmiddag wakker moeten maken voor de voeding van twaalf uur want om kwart voor 1 sliep hij nog haha.....Toch maar wakker gemaakt maar wel zielig
ik maak overdag wel wakker na meer dan 4 uren slapen. ons meisje kan vandaag de slaap niet vatten. heeft de hele dag nog niet geslapen vanaf vanmorgen 9 uur.... ze is huilerig en drinkt veel. Denk dat ze een regeldagje heeft of het zijn de naweeen van de prikjes die ze heeft gehad gisteren. kan toch niet anders dan dat ze vanacht slaapt? morgen maar weer even kijken hoe het gaat.
Tygo ligt in het ziekenhuis heeft het rs virus, soort griep, baby's hebben daar erg last van doordat ze kleine longen hebben. Hij ligt voorlopig op neonatologie. Ik mag er bij slapen op een stretcher. Hij drinkt niet bij mij dus heeft een sonde, hij is erg benauwd en veel hoesten en snotteren. ik houd jullie op de hoogte
@jootje zo reageerde jelmer ook op de prikjes hoor , die heeft een hele dag liggen jengelen en maar niet slapen de 2e dag ook nog .... @tipp : hoe lang krijgt ze nu de omneo ? kan wel 2 tot 3 weken duren voordat et werkt hoor . heb je al eens extra water bij de voeding geprobeerd ? en als dat niet werkt wat lactulose aan de ha vragen
He Meiden Ik maak Lotte ook na 4 uur wakker. Dit doe ik meestal door haar luier te verschonen. Dan schieten haar armpjes en beentjes de lucht in en word ik boos aangekeken maar ja, anders komt er nooit een ritme! Voor de rest gaat het goed hier. Het eten gaat steeds iets beter en ik heb het idee dat de darmkrampjes nu echt minder aan het worden zijn. Voor de rest is het gewoon druk met alles wat we voor kerst nog moeten doen. Ik heb de afgelopen week niet echt effectief besteed en ben alleen maar gaan shoppen. Ik moest echt nieuwe dingen hebben... Ik kan gelukkig wel mijn oude broeken weer aan! Daar ben ik echt blij mee.
Shit Maxje, heel veel sterkte en beterschap! Doodeng lijkt t me.. Even wat anders.. SORRY heb niet bijgelezen, want had geen mailtje gehad denk al heeft nou niemand wat getypt vandaag Maar... Kay heeft dus vandaag al 7 poepluiers gehad.. lichtgeel, waterig/slijmerig.. bizar toch? Hij poept altijd wel veel (zeker 3-4 per dag) maar nu dus dubbelop. Hij drinkt wel goed.. wat te doen?
ja hier is het helemaal goed ! we zijn druk aan het inpakken voor de wintersport , hoop zo dat het goed gaat met het kleine mannetje in oostenrijk hihi heb er heel veel zin in maar vind het stiekum ook wel weer eng
Ooh jaa wat onwijs spannend! Wij gaan normaal ook altijd rond deze tijd op vakantie maar durfde het nu nog niet aan
@Maxje, wat rot voor Tygo en jullie, nu net voor kers.. Sterkte! Dat hij maar snel naar huis mag! Esmee heeft hele harde poep vandaag, echt heel erg zielig want ze huilt zo hard dan, ze heeft echt pijn. Weet iemand wat daarvoor?
@ Maxje: beterschap met Tygo! Over werken: ik start per 27 januari weer voor 32 uur per week (werkte hiervoor 36 uur per week). Vanaf 5 januari ga ik af en toe al weer werken om op te starten en mijn collega te helpen met de jaarafsluiting.
Jeetje Maxje beterschap meid! Hoe ben je erachter gekomen? Had hij ook koorts? Dikke knuffel voor jullie!
Maxje wat akelig! Hopen maar dat het snel weer beter gaat en jullie weer naar huis kunnen. Ik geloof dat we hier bijna klaar zijn voor vertrek morgen. We vliegen om 6.55, dus dat wordt lekker vroeg opstaan. Gelukkig ben ik toch al gewend aan korte nachten... Ok, ga nog even de laatste dingetjes pakken, over een uur de laatste voeding en dan proberen nog een paar uurtjes slaap te pakken! Hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal! Ik ben maandag weer van de partij als het goed is.
Jeetje Maxje wat verschrikkelijk! Mijn nichtje heeft het ook gehad en dat was ook zo zielig. Veel succes de komende tijd.
@Maxje, jeetje, beterschap voor Tygo! Hoop dat ie er snel bovenop komt. @JsztD, 7 poepluiers? Weet je zeker dat het geen diarree is?
oww ok! weet ik in ieder geval waar het aan ligt. gisteren had ze namelijk nergens last van nadat ze de prikken had gekregen Drinken doet ze dan vast uit troost! normaal krijgt ze 5 a 6 voedingen, ze heeft er nu al 8 op! maaarrr ze slaapt nu eindelijk @maxje: jeetje meid, wat erg zeg! hopelijk komt er snel wat verbetering in zijn situatie. Is zo ontzettend zielig voor die kleintjes, je staat zo machteloos. en dan ook nog net voor kerst... *knuff*