Paps heeft foto's gemaakt, mama het kaartje gephotoshopt... lachen tijdens de laatste foto's plaste Tygo hihihihi
Maxje ik wil je ff heel veel sterkte wensen met Tygo. ik weet hoe kl*** jij je nu voelt. ik heb zelf vorrige week met Kyano in het ziekenhuis gelegen. ook rs. hij begind nu pas een beetje op te knappen en drinkt nog steeds niet wat hij hoord te drinken en ik ben inmiddels al 2 weken verder. ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen. verder wil ik jullie allemaal fijne dagen wensen en een heel goed mooi gezond en vooral liefdevol 2009 gr edith
Maxje: ontzettend veel sterkte met Tygo, hoop dat hij snel weer de oude is. De rest: Wat een mooie kerstkaartjes zeg! Wauw! Wij hebben vandaag een hoogtepuntje gehad, vanochtend op eerste kerstdag heeft Liam voor het eerst echt goed gelachen. Hij lag in een deuk om mijn moeder (oma).
@kleinwonder : aah wat cute ! ik wou mijn kerstkaart ook komen showen maar er staan me net iets te veel persoonlijk gegevens op
Thnx lot jullie ook heeeeele fijne kerstdagen ! EN natuuuuurlijk voor de rest ook FIJNE DAGEN! Met al die kleintjes hihi
edith, sneu he voor die kleintjes! Hoop dat kyano ook snel opknapt! hoe lang hebben jullie in het zh gelegen? Ik hoop dat Tygo zondag naar huis mag. Hij krijgt nog steeds bv via de sonde. Verder is hij wel wat rustiger en slaapt de hele dag. Hij hoest nog wel af en toe flink, hij wordt dan helemaal blauw, zoooo eng.
Aaaaah Wen, wat een schatje is Jesse! Trouwens, tot welke leeftijd/aantal maanden heb je iets aan die rainforest schommelstoel? (Dus niet de wip-variant, maar echt de schommel) Want we zitten eraan te denken om nog een te kopen maar als we er nog maar een paar weken iets aan hebben dan vind ik het een beetje zonde..
Ik dacht 10 hihi maar het is in ieder geval zoiets... je hebt er dus nog lang wat aan en het is écht een superding.. Kay vindt het geweldig!