mijn man had het er ook al over om zo een aan te schaffen .....maar ik ben bang dat hij veel ruimte in beslag neemt en dan weet ik niet waar ik hem kwijt moet hier .... neemt hij veel ruimte in beslag ?
oke en zet je die wel makkelijk weg en tot hoeveel kg is die ? jelmer is al dik 5,5 kilo als het geen 6 kilo is ....
@kleinewonder oohh haha geef jij slagroom of chocomelk ? jelmer en liam schelen 1 hele maand ...haha geeft niks hoor , is goed voor ze ! ik vind ze allebei er niet uit zien als een dikkerd jij wel ? ja jelmer misschien op mijn banner maar dat komt omdat hij lacht ....
Liam ook zo'n lekker slagroomkind Tygo zit ook boven de 4,5 kg. Gisteren kerst gevierd met mijn ouders, wij doen dan altijd cadeautjes ipv met sinterklaas en Tygo is schandalig verwend! heeft o.a de my little people kersstal gekregen, zo schattig... als je op het engeltje drukt gaat de kersster branden en hoor je een kerstliedje: Vandaag weer een drukke dag... maar wel gezellig we hebben trouwens een kerstcadeautje van Tygo gehad: een hele goede nacht: 20.30-1.00-6.00-8.30 een klein slokje en nu slaapt hij nog steeds
Sybje: Hihi, ik denk inderdaad dat het chocomelk is! Nee maar Liam is inderdaad geen dikkertje, maar als je hem optilt voel je het wel haha. Hij is kort en compact volgens mijn moeder maar dat zal vast nog wel veranderen! (Mijn vriend is 2 meter) En nee ik vind Jelmer er trouwens ook absoluut niet uitzien als een dikkertje. En op die foto een heerlijk lachebekkie! Liam had ook een kerstcadeautje voor ons: een rampzalige nacht! Hihi, maar dat maakte hij vanochtend weer goed met gigantisch veel bigsmiles! Helemaal geweldig.
Goeiemorgen! Nikolai wil overdag helemaal niet slapen. Hij heeft ook last van zijn buik omdat we ander water gebruiken voor z'n voeding dan in Duitsland. Hoe kan ik 'm overdag laten slapen. (hij wil alleen bij mij op mijn borst slapen, maar dat is toch ook niet de oplossing). Anyway, ik ga nog even wat doen. Nikolai is trouwens nu ook 5,5 kg en 59 cm
Ik denk dat hij trouwens overdag zo slecht slaapt omdat we op vakantie zijn. Als we thuis zijn slaap hij wel een uurtje of 3 in de wieg of box overdag na de fles van 09.00
middag! gisteren kerst bij mijn ouders geviert. heel veel foto's gemaakt om Denise haar eerste kerst vast te leggen vandaag naar andere opa en oma om kerst te vieren!
ik heb heel erg veel geluk gehad met kyano. 2 dagen op de ehbo. de eerste keer hebben ze me naar huis gestuurd wegens de ruimte gebrek en aangezien ik fles voeding geef, kon ik redelijk goed proppen. en in de gaten houden wat hij binnen kreeg. de 2 de dag ben ik weer terug gegaan omdat kyano koorts had 38.5 en konden ze er niet meer onderuit en moesten ze een plek voor kyano zoeken. ik kom uit de buurt van hoorn en ze hebben uiteindlijk na 5 uur te hebben gezeten op de ehbo, een plek kunnen vinden in purmerend. daar hebben wij 3 dagen gelegen. en heeft alleen paracetamol, neusdruppels en een zout oplossing nodig gehad en mochten wij weer naar huis. ze denken dat ik het ergste thuis al heb gehad en dat de koorts inhield dat zijn eigen lichaampje er tegen aan het vechten was. voor de opname had kyano het al een week. kyano drinkt nog niet wat hij moet drinken en zolang hij geen hoestbui krijgt spuugt hij niks meer uit. hij is gelukkig weer levendiger en gaat hij nu eindelijk echt alleen maar stappen vooruit. ik hoop het voor je dat tygo snel van de sonde af mag en snel opknapt. doe rustig aan he met dat kleine ventje als hij naar huis mag, want hij is dan nog lang niet beter. als je iets weten wil of er over praten wil dan mag je ook altijd pb-en hoor, ik type hier natuurlijk niet echt actief mee. vooral omdat ik het niet bij kan houden wat hier allemaal geschreven word. wel lees ik regelmatig mee. groetjes edith
@chebu : en als je hem mee neemt in de kinderwagen slaapt hij dan niet ? @kleinwonder : klein en compact hihi , je voelt het idd hoor als je ze optilt en ik voel echt wel 1,5 kg verschil
nikolai kan wel erg verreist zijn meid. en daardoor alleen veilig bij mama willen liggen, je ziet en hoord het vaker kyano is ook moeilijker als ik bij andere ben. thuis slaapt hij overal en bij andere wil hij alleen maar bij mama. hij is gek op zijn vader maar op een of andere manier kan hij zelfs bij hem geen rust krijgen. niet de ideale oplossing maar wel even het prettigst voor je kleintje. als je weer thuis bent zal hij naar een dag, wel weer gewoon in zijn bedje willen slapen zoals hij gewend is. gr edith
Op marktplaats koop en verkoop je de schommel voor 100 euro. Bij Prenatal is hij 180 en bij een webwinkel in Tilburg is hij 135, incl verzendkosten en batterijen. Ik hem hem daarvandaan, echt een superservice: babyvillage heet die zaak. Luca zal er trouwens ook niet lang in zitten denk ik, maar ach, voor nog 3 maanden elke dag even plezier, het is het me wel waard.
Hi Dames, @Maxje, Heel veel beterschap! @Inie & Minie, heel knap dat je doorgaat met de bv maar als het niet meer lukt lukt het niet! Niet door zetten tegen heug en meug is he. @Boodschappen en toilet, ik probeer vaak het invalide toilet is dat er niet zet ik de wagen gewoon buiten de deur hoor, zou niet weten waarom niet. @Wakker maken, overdag laat ik Sterre niet langer dan 4 uur slapen anders gaat ze de dag en nacht omwisselen, is een beetje jammer om haar wakker te maken, maar ja mama wil ook wat (een ritme) Hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft (gehad!). Ik kon jullie geen lueke dagen meer wensen omdat ik geen comp meer heb (alleen die van mijn vriend als ie er is). Weet niet wanneer ik er weer ben! Groetjes Jooze
hey meiden .... nou wij staan helemaal klaar voor de grote reis .... Jelmer ligt al lekker te snurken naast me in een kinderwagenbak die ik gehuurd heb (kun je vast maken op de achterbank met de gordels ) en mijn man ligt boven lekker te snurken .... Voor iedereen : Een goed uiteinde en een gelukkig , gezond en liefdevol nieuwjaar !!! tot volgend jaar !
@ maxje beterschap met Tygo @ nachten, hier ook een supernacht de laatste 3 dagen, 1.00-7.00-10.30, ze komt alleen heel slecht in slaap na de laatste voeding van 11 uur, gister was dat 1 uur. Die rainforest schommel is leuk, heb hem zelf niet maar zit wel te denken om hem te halen.
Goeiemorgen! Hier alles weer prima. Ik denk dat Nikolai nog even moest wennen aan het andere water in zijn voeding. Hij heeft nu geen last meer van krampjes. Vanmiddag lekker winkelen en morgen is het kraamfeestje. @Sybje, goede reis!
Hey meiden! Goed om te lezen dat jullie een fijne kerst hebben gehad! @Maxje: hoe gaat het met je kleine mannetje nu? Wij zijn bij de overgrootopa van Micky op bezoek geweest. T was ruim 2,5 uur rijden, maar het was het absoluut waard. Er zit 95 jaar verschil tussen, en dat was erg leuk om even vast te leggen. Bovendien knapte opa zienderogen op van de aanwezigheid van de kleine uk, heel fijn om te zien! Nu op naar O&N. Dan zit ik bij mijn ouders en ik denk dat ik daar dan ook blijf slapen, dan kan ik ook een wijntje drinken Mijn vriend moet zeer waarschijnlijk werken, beetje ongezellig, maar hij was dit jaar in ieder geval met Kerst thuis! Maar eerst het kleine hummeltje nog ff weer wat rustiger worden. Denk dat we in een regeldagje zitten vandaag...bij mama hangen, niet in slaap kunnen komen...tis allemaal wat moeilijk vandaag, maar daar komt ze ook wel weer overheen. @chebu: niet de Hema helemaal leeg kopen he? Veel plezier met je kraamfeestje in ieder geval. Wordt het druk denk je?