Goede middag! Hier gaat alles goed. Jesse heeft goed geslapen van 00:00 uur tot 5:00 en daarna tot 9:00 uur. Nu ligt hij weer heerlijk te slapen. Gisteren overdag was hij minder gezellig hij huilde veel en was helemaal van slag. Maar ik denk dat dat kwam door de drukte. We waren met 13 man bij mijn schoonouders. Zelfs ik vond het erg druk
Halloo.. He wen, wat een goede slaper die Jesse! Dat moet hij Liam ook maar leren Liam komt 's nachts altijd netjes om de 3 uur voor een voeding.. Maar ik ben er eigenlijk al aan gewend en slaap tijdens het voeden gewoon verder. We hebben net bij de prenatal de rainforestschommel gekocht: kregen volgens mij een dikke korting ofzo? Want we hoefden ipv 179 maar 120 te betalen! 8)
middag! wat een nacht hier! Denise is alweer snip verkouden, haar neusje zit verstopt. hierdoor kan ze niet goed slapen, huilt veel en knort als een varkentje. zo zielig! als ze nou alleen haar neus even kon snuiten.... zitten dus alweer aan de luuf, neusspray en halve uien...
Super! die schommels zijn geweldig. Jesse is er gek op We hebben ook die wipstoel en het 123 speelkleed ben benieuwd hoe hij dat vind!
Tygo mocht vandaag van de monitor af smile Zijn waardes bleven goed! Alleen de sonde kon er nog niet uit, hij drinkt nog te weinig aan de borst, maar ja, is ook niet gek als je op vaste tijden MOET eten. Heb al een paar keer gezegd dat ik op verzoek voed, en dat er de ene keer meer rijd tussen zit dan de andere keer. Maar ja het moet nu eenmaal zo, soms zit er maar 2 uur tussen, niet gek dus dat hij dan niet wil drinken. Gelukkig zijn de kerstdagen weer voorbij, niet leuk zo Sad Kreeg ook niet eens een kerstontbijt in het ziekenhuis! Barrie kwam dus maar wat lekkers brengen, kerstbrood en croisantjes, lekker smile.Kwamen er 1e kerstdag 2 meiden kerstliedjes spelen op de gang, niet leuk, kon wel janken... Ilana is ook helemaal van slag, wordt natuurlijk al de hele week heen en weer gezeuld naar de beide opa's en oma's. Hoop dat het allemaal straks weer snel rustig is!
Gelukkig dat het nu beter gaat, ze zijn er toch echt behoorlijk ziek van. Ik dacht, na 2 dagen mag hij wel weer naar huis, maar dit is al dag 5
So Kleinwonder dat is wel een goede korting! Voor dat bedrag wil ik dat ding ook wel...misschien morgen even bij Prenatal kijken! Maxje het kan inderdaad best lang duren voordat ze weer mee naar huis mogen. En ik kan me zo goed voorstellen dat je daar behoefte aan hebt! Veel succes. Hier gaat alles goed! Ik ben nog steeds hard aan het zoeken naar een ritme maar deze is nog ver te zoeken... Komt vanzelf wel hoop ik! Het enige wat ik vervelend vind is dat Lotte haar ontlastig iedere keer zo hard is. In mijn ogen zijn de plakken poep normaal maar zij heeft echt al drollen... Hebben jullie dit ook? Kus
meiden ik heb het idee dat Jesse vrij regelmatig buikkrampen heeft. Dan ligt hij zo te schoppen..... wt kan ik hieraan doen? iemand ideeen? @ Beatrice ik weet ook niet wat normaal is qua ontlasting. Jesse heeft zachte ontlasting. Gisteren de kleur van cement normaal geel/groen
Wendy ik heb tegen de krampen Cinababy van VSM en speciale flessen van DR Browns (www.babycase.nl). Deze combo helpt goed, al zou je dat de afgelopen 2 dagen niet zeggen. Kerstavond en 1e kerstdag waren een drama en gisteren was ze weer super rustig en lief... Ik heb wel het idee dat je alles kan proberen maar dat het er soms ook gewoon bij hoort en dat je het alleen kan verzachten door te fietsen met de beentjes en rond te lopen maar wegnemen lukt dan niet. HELAAS!
@Wendy, bij buikkrampen kun je: - fietsen met de beentjes - buikje masseren met de klok mee - sab simplex toedienen (via internet te koop) - meer water bij de voeding (als je fles geeft) - venkelwater geven - kruikje Niet met de thermometer porren om 'm te laten poepen want dan maak je de boel kapot vanbinnen. @Beatrice, Nikolai had in het begin ook van die harde drollen maar nu zitten we op andere voeding en nu is het lekker zacht en vloeibaar. Zo vloeibaar dat het tot aan z'n nek zit af en toe.
chebu ook bedankt voor de tips meid! Hier ook een ventje die af en toe tot aan zijn oren onder de poep zit
Oke poep tot aan haar nek is ook weer niet nodig natuurlijk. Niet zo leuk voor mamma. Ik vind het aankleden al geen feestje dus 1 keer per dag vind ik prima. hihi Ik lees trouwens altijd dat moeders precies weten welk huiltje waarbij hoort. Hebben jullie dit ook allemaal? Ik weet het soms echt niet hoor. Het lijkt behoorlijk op elkaar... Nu moet ik wel bekennen dat ik na 5 jaar ook nog steeds het verschil op mijn werk nog steeds niet hoor tussen een binnen en een buiten lijn haha.
Luca heeft pas 1 keer last van krampjes gehad, geen ervaring mee dus. Ook poepen doet hij gewoon netjes: dun, gelig, en vaak Maar ehm... mijn lieve schatje was vandaag weer terrorbeeb `t Is echt net Jeckyll & Hyde! Normaal is hij echt heel rustig en lief, huilt alleen als hij honger heeft of aandacht wil en is dan na het drinken weer rustig en lief. Maar vandaag... niets was goed! Op schoot was niet goed, de wipstoel niet, de schommel niet, de box niet, zijn bedje natuurlijk al helemaal niet. Wel zeuren om de tiet, er op aanvallen alsof hij uitgehongerd is en dan na 3 slokken verder huilen. Hij heeft vanmiddag even geslapen en daarna ook niet meer, ja af en toe 10 minuten, maar ondertussen rode oogjes van de slaap en maar gapen. Hij wilde niet drinken niet knuffelen niet slapen... eigenlijk gewoon niets. Pff, kon op een gegeven moment wel meejanken van frustratie. Wat heb ik intens medelijden met en bewondering voor moeders van huilbaby´s. Ik geloof dat ik na 2 dagen gillend gek zou worden. Nou ja, ik heb hem net gewassen, pyama aangedaan, laten drinken en daarna nog even geknuffeld en toen toch echt in z´n wieg gemikt. Hij ligt nu nog steeds te kletsen (ligt er al 25 minuten in!) maar huilt in elk geval (nog?) niet. Ik hoop dat dit zo´n befaamd `oei ik groei´ sprongetje is, dan heb ik morgen of overmorgen mijn leuke lieve baby terug. Dit jongetje is nl minder goed gelukt dan die ik eerst had
Maxje is er al wel zicht op wanneer hij naar huis zou mogen, of dat ook niets? Vind het echt erg voor jullie Beatrice ik herken hier 2 huiltjes: Als Luca honger heeft en ik kan hem niet pakken voor hij huilt dan slaakt hij tussen het huilen door rare hoge gilletjes. En die worden steeds iets harder, die herken ik wel. En als hij in slaap gaat vallen kan hij soms een beetje jengelen, maar dat is ook echt een ander geluid. Dat is heel rustig eigenlijk, geen verdrietig huiltje. Verder vind ik al het huilen 1 pot nat, ik herken het niet hoor. Zo heb ik vandaag tussen al het huilen door niets gehoord waarbij ik dacht `oooh, jij wilt dit of dat´.
Hi mamma's! Hier nog niet echt regelmaat, geen doorslapertje en ook ik herken de huiltjes niet! Hooguit het honger huiltje, maar dan houdt het op eigenlijk.. Verder 'rek' ik kay wel steeds meer met zijn voeding snachts.. maar dan ligt dei wel altijd bij mij in bed! niet echt de bedoeling, maarja.. het scheelt dat ik alleen ben Nieuwe foto van Kay in mn album.. in zijn kerstoutfit (zijn overhemd en sneakers haha)
@Jzstd: wat superschattig! @huiltjes: hongerhuiltje en de krampjeshuiltje kan ik uit elkaar houden... de overige jammers niet... pffff ik lijk opeens een terugslag in mijn eigen herstel te hebben, was zo vlug opgeknapt maar blijf nu sukkelen... heb nu opeens last van maagpijn (2e keer al deze week) en zit zso vaak met verstopping echt balen!