November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja lekker he geld uitgeven :)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje zelfs ik ben er blij mee :)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Die had Jesse Gisteren haha :)

4. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad. Hier wel, ondanks dat Tim veel huilde. Denk dat hij moest wennen aan een nieuw voedingsschema. We mochten nu per flesje 130 geven.
    De avonden gingen wel goed.

gr MarielleB

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    even spammen ;)

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik had even een vraagje. Bart heeft sinds een paar dagen hele harde onlasting. Hij huilt en schreeuwt het uit als hij moet poepen.
    Wij doen al water bij de fles. Maar wat kun je nog meer doen om het dunner te krijgen? Ik vind het zo zielig als hij er zo'n moeite mee heeft. :(

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @wen: mooi menneke hoor :)

@schildje: ik zou morgen even overleggen met de HA of je Lactulose kunt krijgen.

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ schildje: ik weet dat ze vroeger een lepel olijfolie of zonnebloem olie gaven...

Nou het is wel duidelijk waar de problemen vandaan kwamen... ik heb last van aambeien... denk dat het door de bevalling komt (1,5 persweeën die erg heftig waren) even afwachten hoe het nu gaat lopen... anders ga ik naar de HA ermee

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoe ben je daar nu achter gekomen? Ik heb ook veel buikpijn en kan ook moeilijk poepen :oops: sorry voor de details

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Mensen met zwakke maag lees maar niet mee ;)

Ik heb na gister zo'n pijn bij het zitten, en ging eens googlen... syptomen van aambeien kloppen heel erg. jeuk, pijn, bloed bij ontlasting.

Ga nu Sperti zetpillen gebruiken en laxeermiddel om te zorgen dat het niet te veel moeite kost...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pfff wat klote :( Ik hoop niet dat ik dat ook heb. He kom je er vanaf weet je dat?

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Poepen: ik heb een darmontsteking die maar niet weg wil gaan. Ook veel bloed erbij. Door de bevalling is nog meer kapot gegaan.
    Ik zou even naar de HA gaan, vooral als er bloed bij de ontlasting zit.

@Wendy, lekker he geld uitgeven. Die mobiel hebben wij ook. Alleen als de batterijen bijna op zijn, dan gaan de scharnieren van de blaadjes kraken en piepen.

@Kleding: Nikolai past ook nog maar net in 56. Ga denk ik al bijna over op 62.

Hier alles prima. Vandaag kraamfeestje gehad. Lekker druk. Nikolai is nu zo uitgeput dat ie nu eindelijk slaapt.

@Huiltjes, ik herken ze bijna allemaal: de hongerbrul, het vervelingsknerpje, de buikkrampjeshuil, de boosheidsknerp, de ik-moet-een-boer-laten-maar-het-lukt-niet-schreeuw, het moeheidsknerpje etc.
    Luister eens een dag heel aandachtig en goed en je zult echt snel alle huiltjes merken.

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Weet niet meer wie de foto postte, maar wat een schatje!

Wat een kleine hummeltjes hebben we nog in onze maand! Luca paste bij zijn geboorte al niet in maat 50, alleen groot vallende broekjes wel.
    Hij zat direct in 56, en draagt nu een week of 3 56/62, steeds vaker 62.
    Hebben jullie kindjes ook een andere maat trui dan broek, of is Luca gek gebouwd? :)

Vandaag was weer een jammerdag, helaas. Wel minder erg dan gisteren, maar nog steeds niet gezellig. :(

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai was maar 50 cm bij de geboorte, maar gisteren (met een meetlint) was hij al 59! Dus er komt definitief een einde aan maat 56 hihi.
    Ik heb echt hopen maat 62. Ben benieuwd hoe lang hij er in blijft.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wij zijn weer terug in Nederland heerlijk weer thuis. Tygo krijgt sinds gister 2 schepjes friso comfort door zijn voeding en 3 schepjes friso standaard dit ivm met veel slikken en het idee dat hij last heeft van maagzuur mochten we dit proberen van het cb hoop dat het helpt.

Vanmiddag was hij niet zo in zijn doen, huilen en dan in slaap vallen op schoot en in zijn slaap soms nog verdriet, zo zielig. hij is soms ook onrustig in zijn slaap denk ik dat hij wakker is huilt hij in zijn slaap hoe zou dat komen.....?

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lot, door het reizen misschien

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @lot: wij gebruiken ook comfort, weliswaar om een andere reden, maar wij zijn er erg blij mee...tis wel ff goed roeren he, om het zonder klonten te krijgen?! ;)
    En mss dat ie een regeldagje heeft of zo? Ze slapen sowieso maar heel licht he...ze komen soms haast niet in een diepere slaap, dus maak je er geen zorgen om lijkt mij. Micky heeft dat vooral overdag ook heel veel. Maar waarschijnlijk gaat het morgen weer wat beter joh!

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@san79, Megan heeft ook andere maten, ze heeft korte beentjes en draagt soms nog maat 50 van broekjes, terwijl ze van truitjes van de week maat 62 heeft aangehad (wel Noppies).

Over het algemeen draagt ze maatje 56 nu.

@ lot23, kan het geen krampje zijn. Mijn meisje heeft dat af en toe wel, dat ze huilt van een krampje terwijl ze slaapt.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    kersje, nog geen last gehad van klonten.
    Hopelijk gaat het morgen beter. hij ligt nu op bed maar kan de slaap niet zo vatten, dan is hij stil en dan hoor ik hem weer.

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft ook weleens een huiltje in haar slaap. Ik vind dat altijd zoooo zielig om te zien.

Ik merk wel heel erg dat ze op kerstavond en eerste kerstdag een regelperiode heeft gehad. Ze bleef maar huilen en nu merk ik dat ze ineens veel bewuster van alles is. Echt leuk om te zien hoe ze je nu ineens kan volgen met haar ogen enzo. Sinds een half uurtje is ze ineens weer helemaal over haar toeren dus mijn man loopt nu rondjes door het huis. Meestal is het bij ons voor de laatste fles even drama maar na de laatste fles slaapt ze behoorlijk tot heeel goed! Ik ben sowieso nog niet 1 keer meer dan 1 keer mijn bed uit gegaan voor een fles omdat ze dit simpelweg niet vraagt. Ze komt maar 1 keer en dat is 4,5 uur na de laatste en dan weer 4,5 uur later. Heerlijk toch!

Volgens mij kan je trouwens ook een keer ipv 10 cc extra water door het eten gewoon 10 cc bronwater geven. Dit moet je dan wel een beetje verwarmen maar dat deden ze in het ziekenhuis bij Lotte...

Deel Deze Pagina