Tadaaaaa... aangezien de Nov.mama's 2008 de ALLERALLERLEUKSTE mama's zijn kon dit topic niet uitblijven
Ik zag hier ook altijd zoveel dames met een november 2008 kindje dat dit topic toch eigenlijk niet mag ontbreken? Weet jij trouwens al wat je met K. zijn verjaardag gaat doen? Wij moeten alles nog regelen en ben nu druk opzoek naar een mooie taart.
NICEEEEE Nee ik heb nog geen idee eigenlijk... ben wel aan het rondkijken voor een leuke taart, maar eigenlijk kan ik net zo goed een foto taart doen! Ach twijfels twijfels... verder vier ik het gewoon op de dag zelf (13nov) en dan vanaf 15:00 ofzo? En jullie?
Ik vier het de zaterdag na 18 november en vanaf een uur of 4 denk ik. Dan maak ik ook gelijk een lekker buffetje voor iedereen aangezien iedereen toch altijd blijft hangen hier! Het is toch alleen maar een hoop drank en eten haha Maar het cadeau blijft lastig! Ik ben vandaag nog even bij Intertoys geweest maar heb nog niet HET cadeau gevonden
Ja een driewieler heeft Kay al... is wel die van 'plastic' die hij voor zijn doop toendertijd gehad heeft (met zo'n stang) maar daar doet hij nu nog maar ff mee... haha
Ik heb echt nog geen flauw idee. Wij vieren het gewoon zondag 21 november en dan vanaf 14 uur denk ik. Er zullen een hoop mensen blijven eten dus we moeten ook nog even kijken wat we 's avonds gaan doen. Bij ons is het altijd de gewoonte om te blijven eten bij een verjaardag en als je in de zomer jarig bent is dat makkelijk: barbecue! Ik zat er aan te denken om eens ouderwets te gaan gourmetten of steengrillen. Drie van die gourmetstellen, een hoop vlees, groente en dan gewoon wat friet voor de kinderen erbij. En natuurlijk een voorraad wijn en bier Maar dan komt het cadeau Ik zou zo niets kunnen bedenken. En dan te bedenken dat Sinterklaas en Kerst ook nog komt! Ik denk dat ik volgende week een groot gedeelte van zijn speelgoed weg ga doen (misschien naar een goed doel ofzo?) en dan krijgt hij wel allemaal nieuw speelgoed. Hij speelt toch nooit meer met het speelgoed dat hij nu heeft. Qua taart gaan wij wel iets laten maken. Ik zat te denken aan een Bumbataart of een voetbaltaart. En dan moeten er nog Bossche bolen komen van bakkerij De Groot in Den Bosch. Dat wordt ook nog een hele opgave.. 8) (Wij hadden in mijn kraamweek Bossche Bollen voor iedereen en op Liam zijn eerste verjaardag ook, die traditie willen we voort zetten maar het moeten wel verplicht bollen van De Groot zijn want die zijn het lekkerst!) Oftewel, nog een hoop te regelen!
Oh de Groot is inderdaad wel de beste (ik haat chocoladebollen en alles wat op taart lijkt maar goed ) Ze hebben de Groot trouwens laatst overvallen geloof ik! Verder moet er hier uiteraard ook gegeten worden en ik zit eraan te denken om een frietkraam te laten komen OF om gewoon maar friet te halen... gourmetten vind ikz o'n gedoe met zoveel man!
hallo ik zag de oproep in de lounge! Aan haar verjaardag heb ik eigenlijk nog niet zo gedacht eerst maandag mijn 20 weken echo! maar zo krijg ik wel leuke ideeen!
Mickey: Hoi! Ook een november 2008 mama dus! Leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap, en wat spannend dat je maandag de 20 weken echo hebt. Ik vond dat destijds echt enorm spannend. Willen jullie ook weten wat het wordt?
Ik was in november uitgeteld maar onze dame kwam iets eerder, toch schrijf ik hier graag mee, akkoord dames?