hier ook een november 2008 mama. Dus schrijf gezellig mee als het mag? Inmiddels hebben we ook een zoon van 9 weken. Vorig jaar was ik nu al met sophie haar verjaardag bezig maar aangezien milan de hele dag huilt heb ik nu nog geen tijd gevonden om wat te bedenken. Het lijkt nog zolang te duren sophie haar verjaardag, maar voor je het weet is het zover.
here i am, een beetje illegaal, maar toch. Wat gaaf die vespa!!! Wij zijn voor een keukentje gegaan. mvliam, ja een voetbaltaart kan eigenlijk niet uitblijven he, alhoewel is bumba ook wel erg gaaf. Hier wordt het dus een hello kitty taart, ze is echt helemaal verzot op dat figuur. Een moeder van ons kdv maakt hem voor mij, ik ben erg benieuwd. Volgende week rond deze tijd zit haar feestje er al weer op... wat gaat het toch snel!!
Gezellig zeg! Leuk dat er al meer meiden dit onderwerp hebben gevonden. Ik ga zelf een taart maken! Ik denk 3 bollen met zilver en roze. Oke voor iedereen die mij nog niet echt kent en nu denkt dat ik een mega creatif kookmiepje ben...dat is fout haha! Ik kan nog geen ei bakken en moet nog even een workshopje of 5 doen voordat ik uberhaubt naar een taart kan kijken!
LieveSophie, jouw dochter is toch ook van 18-11? Wel grappig want wij konden in eerste instantie niet kiezen tussen Lotte en Sophie! Leuk dat je nu een zoontje erbij hebt. Gefeliciteerd! Maar je vertelt ook dat hij zoveel huilt. Enig idee hoe dit komt?
wij willen heel graag weten wat het gaat worden. Ik ben zo toe aan winkelen Jeetje sophie ik begrijp dat je niet kunt denken aan de verjaardag. We gaan een uitje met mijn werk doen en dat is taarten versieren. Ik hoop voor haar verjaardag nog! Ik ben namelijk ook niet zo'n kookwonder Vorig jaar had ik ook een taart zelf gemaakt maar die was zoet.... Mijn vullingen hebben ook feest gevierd haha
Ik ook hihi En weet je wat het leuke is? Ik weet zeker dat iedereen op haar verjaardag wantrouwend naar de taart gaat kijken als ze horen dat ik hem gemaakt heb haha DK: een frietkraam is een geweldig idee! Ga ik ook naar kijken
haha, nou das ook niet erg aardig voor jou Anders zeg je niks, of is het te overduidelijk dat het een zelfbaksel is???
Ik denk dat het wel duidelijk zal zijn! Maar ik ben nogal zelfverzekerd dus ga er nu nog vanuit dat het de mooiste taart ooit zal worden. Cake Boss in de dop!
Oh god dat gaat nooit goedkomen Nou deze 'crea' hier gaat 17dec een workshop taarten maken doen.. helaas te laat voor zijn verjaardag! Iemand nog meer tips voor verjaardagscadeautjes?? Vind t zo moeilijk!!
parkeergarage, little tikes transporter, knutselspullen (ik heb zo'n setje: ik leer knippen", dvd's???
Haha jij dus ook al! Het is wel echt de hype van het moment!! Ik ben totaal inspiratieloos wat een cadeau betreft dus nee helaas...Ik ga nog wel even zoeken
uhmm nee maar hij is van peg perego en ik geloof dat ze hem bij hamatoys verkopen! Bovenstaande heeft hij allemaal al.. pff! Nou moet ik ook wel zeggen dat het hier wel Bart Smit lijkt en ik gewoon echt niet meer weet wat ik hem moet geven...
Moeilijk he! Wij hebben ook niet heel erg veel ruimte thuis dus ik vind het ook erg moeilijk. Ze heeft ook al zoveel..
Het is hier in huis ook echt schaamteloos qua speelgoed! Ik zit er ook echt aan te denken om maar iets voor in de tuin te kopen voor de zomer ofzo. Ze krijgt natuurlijk weer zoveel speelgoed dat het toch allemaal niet meer uitmaakt! En als ik bv een leuk speelhuis koop heeft ze daar in de zomer super veel aan. Ik vind het best praktisch van mezelf! haha
dames, en spelletjes, zoals: mini loco, collorino of lottino, daar hebben ze ook lang wat aan. Of moeilijke puzzels?
ja zo'n huisje in de tuin! Ik zet het gelijk op haar lijstje. Fijn dat jij zo praktisch denkt. Spelletjes hebben ze zeker ook wat aan. Ik heb van mezelf nog een lotto van nijntje van toen ik klein was! Mijn dochter is er gek op!