November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door LovelyDK, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier ook een november mama, romy is op 6 november 2008 geboren en wordt straks alweer 2, gaat zo snel..
    Dus kom ook gezellig meekletsen..

Ik laat voor haar verjaardag een hello kitty taart maken.
    Met haar naam en leeftijd erop, ze vind hello kitty helemaal geweldig.
    Met de cadeautjes vind ik ook zo moeilijk, ze heeft al zoveel..
    Ik weet niet eens waar ik alle spul kwijt moet heb vorige week al veel opgeruimd, voor de lading voor de verjaardag sint en kerst..
    alles achter elkaar.

Romy krijgt een keukentje, een pop met grote wandelwagen.
    een laptop, boek met muziek, poppenhuis.

Ik heb zelf voor haar gekocht een mooi stel kleding die ze aankrijgt op haar verjaardag, en wat kleine speelgoeddingen.
    En nog een pyjama ondergoed setje en knipjes voor in de haar.
    Wil nog ff verder kijken.

2. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hier ook weer november 2008 mamma terug van weggeweest, mijn zoon is 18 november geboren, en wordt dus ook al bijna weer 2.
    Ik heb voor zijn verjaardag een loopfietsje staan, en duplo ben ik aan het verzamelen, maar t'is lastig, omdat sinterklaas er aan komt.
    Maar hoe is het met jullie bijna 2 jarigen, ben benieuwd hoe jullie kids zijn? Hier een pittig mannetje, maar wel met veel humor, die niets doet wat hij niet wil, of juist wel doet wat hij wel wil. Ligt regelmatig te dweilen in de supermarkt (met een hele harde stem:D)
    Hij loopt pas vanaf 3 juli, maar praat als brugman. en eet 's avonds niet. Is gek op auto's, poppen:D, kleuren, en peutergym.
    En kiest sinds een paar dagen zijn eigen outfit uit de kast, dan schudt hij nee, als ik iets pak en wijst iets anders aan, en zegt dan DIE!

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

God het lijkt gewoon alsof je mijn kind beschrijft! Behalve dat hij wel vroeg liep, maar voor de rest! Haha

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb dan een zoontje en nu krijgen we een dochter !
    Weten jullie het geslacht al of willen jullie het niet weten ??
    Ja ik vind de 20 weken echo ook weer spannend hoor !

5. tulip

tulip Niet meer actief

ook een zeer pittig dametje, wat grof motorisch ook niet al te handig is, qua klimmen enz, (zitten nu ook op peutergym) maar praat zinnetjes met 3 a 4 woorden. Ze doet vooral niet wat ik wil!!!;) Is ook wel een ontzettende kroelkont en speelt de hele dag met poppen, serviesje en alles waar hello kitty op staat.

6. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Haha, zeker ook een jongetje? ben ik blij dat ik niet de enige ben met zo'n eigenwijs (lief) mannetje! Is die van jou toevallig ook roodharig?

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja Lotte, hoe omschrijf ik haar? Doet wat ze zelf wilt, pittig karakter maar toch wel heel rustig. Ze kan bv gewoon 1,5 uur aan tafel zitten in een restaurant maar geen 2 minuten in de bugaboo! Maar mijn onderschrift staat er niet voor niets...ze is de uber diva!

8. LovelyDK

Nee mijn zoon is hoogblond haha! Maar voor de rest... superveel pit zit erin, eten is een no-no, hij is wild (écht een jongen) maar ook wel een onwijze knuffel en kuskont! Verder is hij wild van auto's, motors, scooters, en alles van de brandweer/politie/ambulance maaaaaaaar... hij heeft 2 poppen en een keukentje :D wat hij ook leuk vindt haha!

9. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hoi lieve mama's...Ik ben sinds 24 November 2008 mama, dus kom lekker mee lezen..
    Ons Keano is een lief maar ook zeker een eigenwijs mannetje:DHij is volop bezig met zinnetjes te maken en lig soms helemaal dubbel:)Pas geleden zat ik nog te denken 2 jaar geleden zat je nog in mijn buik te schoppen en nu ben je al een eigen persoontje waar ik heel trots op ben..Wij moeten ook nog gaan kijken voor een verjaardagstaart en cadeau's..Voor cadeaus voor zijn verjaardag willen we een werkbankje geven en wat bouwblokken..want kort daarna is het ook alweer sinterklaas en kerst..Leuk dat er weer iets nieuws is geopend voor November mama's...Hoop dat we veel ideeen met elkaar kunnen delen!!Ik heb er een foto van ons keano erbij gedaan zodat jullie kunnen zien om welk boefje het gaat hahaha:D

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat een stoere vent!

11. LovelyDK

Stoertje! Miin zoon heeft ook zo'n quad van cars en ook de motor ervan... vaak rijden we (incl debiele bob de bouwer helm) als 2 debielen achter elkaar aan! En een lol dat hij dan heeft hahahaha geweldig!!

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Haha dat wil ik wel zien!!

So hier is het bedtijd! Draakje is morgen weer heel vroeg wakker gok ik.

13. LovelyDK

En?
    Weer doorgeslapen met haar lampje? Hier gaat het slapen erg goed de laatste tijd maar hij is wel vroeg op! Leuk als de klok verzet wordt ;)

14. 078mama

078mama Niet meer actief

7uur was het! Nou dat is echt uitslapen hier... En dat lampje was leuk voor 2 nachten maar madame ligt nu alweer bij ons. Je ziet er gewoon denken: Nice try!

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Liam slaapt sinds hij buisjes heeft nog beter dan dat hij al deed, ook logisch je ligt vast niet lekker te slapen als je constant oorontstekingen hebt.

Ik wilde gisteravond de Vespa scooter ook bestellen voor Liam zijn verjaardag maar John vind het geen goed idee omdat Liam er in de winter toch niets mee kan. Dus nu maar weer opzoek naar iets anders.

Keano: Wat een stoere vent zeg!

Hier ook een stoer en pittig mannetje, maar ook heel lief en rustig. Slaapt goed, eet iedere dag alsof hij al dagen niets gegeten heeft (heel erg goed en veel dus haha) en hij lust alles behalve gebakken ei.

Het enige wat mij de laatste tijd opvalt is dat Liam de neiging heeft om te duwen/knijpen als hem iets niet bevalt of als hij iets niet mag. Ik ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe ik hem het beste kan corrigeren. Op dit moment til ik hem direct op en zeg hem heel duidelijk dat het niet mag, niet lief is en dat het pijn doet. Dan zegt hij sorry en geeft een kusje maar doet het vervolgens een minuut later weer. *zucht*
    Dus als iemand hier nog tips heeft! :D

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    078mama: Ah das balen! Tja je bent een Diva of je bent het niet hé.. Overdag een Diva, 's nachts een Diva! ;)
    Maar als ze bij jullie slaapt dan slaapt ze wel goed?

17. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Jeetje wat veel gekletst! welkom andere nov mamma's.

Hier ook een dochter die redelijk vroeg wakker is. Ben ook bang voor de klokverzetting ;)

Mijn dochter is ook een dame die redelijk makkelijk is maar een eigen wil.... haha Wat ik leuk vind is dat ze al grapjes kan maken.

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Als ze bij ons ligt hoor ik haar niet meer! Dan ligt ze ook echt heerlijk op haar buik met 1 zij tegen Jaap aan. Dat is dan wel weer mega schattig!

19. tulip

tulip Niet meer actief

stoere foto!!!

lovely, heb je geen filmpje dan??? Dat zou ik wel eens willen zien.;)

Hier is ze op het moment ook steeds vroeg wakker. Normaal tussen 7 en half 8, soms 8 uur. Maar nu is het steeds half 7. Dan komt ze nog even bij ons hoor, want ik ga er dan echt nog niet uit. Hier zijn het meestal fases, met een week of 2 is dat weer over....ik hoop het maar;)

20. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Dank je wel dames hij is zeker een stoere vent hahaha;)..Gelukkig is keano altijd iets later wakker zo rond 8 uur (maar kan ook weleens eerder zijn)Met de klok verzetten hebben we nooit geen problemen gehad..Ik zit te denken hoe we dat dan ook alweer doen8)Oja als de klok een uur vooruit gaat dan leggen we keano ipv half 8 om 7 uur te bed en als de klok een uur terug gaat dan leggen we keano om 8 uur te bed..en eigenlijk gaat dit perfect..maar het zal niet voor iedereen werken zo want elk kindje is toch weer anders..Nu ga ik weer met mijn mannetje spelen hij is de vrachtwagen aan het maken met een speelhamer:D

Deel Deze Pagina