Tja of ik Lotte nu om 7 uur of om 10 uur op bed leg, het maakt eigenlijk niet uit. Op hoop van zegen dus maar!
Mijn dochter doet hetzelfde als Lotte! Het maakt niet uit hoelaat ik haar op bed leg ze blijft om dezelfde tijd wakker. Maar Lotte is heel vroeg?
Nee Lotte is meestal heel laat! Alleen wel laat op de avond haha tussen half 6 en 6 is hier heel normaal helaas
Nou hier valt het opzich mee, rond de klok van 7! En daar ben ij heel blij mee, maar omdat het zo donker is voelt het alsof het nog midden in de nacht is
ja dat donkere 's morgens is echt niet fijn. Naar mijn werk rijden door het donker vind ik ook zo erg. half 6-6 uur is ookw el erg vroeg ja. Blijft ze dan nog wel lekker in bed liggen ( of bij jou) of wil ze gelijk spelen?
Even een vraagje aan jullie..Hoe doen jullie de teennageltjes knippen..Hier is het een ramp!!!de vingernageltjes geen probleem mee maar die teennagels:x
hij wil gewoon niet dat we aan zijn voetje komen laat staan aan zijn nageltje..hij huilt dan zijn best
Hallo! Zoonlief van 8 november 2008 Zijn enige vocabulaire bestaat uit 'NEE' tegenwoordig @Nagels, nagels knippen doe ik niet. Dat doen mijn man. Die heeft een betere houtgreep.
teennagels knippen doe ik ook niet meer ... ze slijten wel Hier een echte uitslaper vanmorgen was het 10.15 uur dus wij zijn weer uitgeslapen heerlijk !
Hoi Mama's Hier ook een mama van een knul die is van 6 november 2008 Ik lees gezellig mee!! Ben momenteel druk bezig met een taart, gelukkig gaat me collega een 3D Kabouter Plop taart maken. Nu verzinnen watvoor kado het gaat worden. Aan de Opa's en Oma's hebben we een glijbaan gevraagd. En hier ook een pittig mannetje, achter de katten aan rennen :x Spullen op de grond smijten als iets niet lukt of bevalt, maar verder wel knuffelig naar papa en mama en zelfs vreemde kindjes
met nagels knippen geen problemen eigenlijk, ze mag ook altijd een ander knippertje vasthouden en haar popjes doen. Ik doe het nooit met een schaartje, dat vind ik altijd zo eng.
Dus eigenlijk zijn het allemaal pittige eigenwijze nee-zeggende kinderen! Nou daar zijn we lekker mee
Hey in bad is best slim, dan haat hij me idd toch al! Als hij de kans krijgt bijt hij zn nagels zelfs
Hallo! Hier een meisje van 2 november 2008. Hier ook druk met kado's bedenken, het word een babyborn pop met buggy en een prinsessenkasteel van Little people. En idd een eigenwijze nee zeggende dreumes, het woordje JA heb ik haar nog nooit horen zeggen.
DK, we beginnen altijd als grote vriendinnen in bad maar als ze die tandenborstel ziet is de sfeer zooooooooo weg dat ik net zo goed de rest dan ook maar kan doen haha. Herkenbaar dus! Nog iets gevonden bij RL vandaag? Leuk trouwens dat er toch alweer een aardig clubje is
Ik probeer nu de tactiek om zelf ook geen nee meer te zeggen. Het valt niet mee, maar vandaag was het van haar kant aardig rustig. Je hebt een grote portie zelfbeheersing nodig.