Wel leuk dat t al druk wordt hier ja Be ja heb onwijs leuk geshopt vandaag, zelfs zijn verjaardags outfit! Ik had een polo en een trui bij RL, een shirt bij Airforce en voor zijn verjaardag een wit / lichtblauw gestreepte blouse van Tommy met een babyrose trui van Tommy erop! Leuke donkere jeans en klaaaaar! Heb jij al wat voor Lot dr b-day?
So dat klinkt goed D! Leuk zijn die roze truien van Tommy he! Dat staat hem vast super. Hier zal het wel weer een Jottum jurkje worden of een Burberry Jurk. Dat staat toch het leukste bij onze diva.
Het enige waar JA word op gezegd is van "wil je een koekje" of " zal ik lekker wat drinken inschenken voor je", Hier is trouwens geen strijd hoor met eten, eet netjes zijn bordje leeg en toetje erbij, oke er zijn soms wel es wat dagen erbij dat ie niks eet daar maak ik me geen zorgen om, maar ik denk dat zijn laatste kiezen eraan komen, want hij kwijlt weer enorm teennageltjes knippen beginnen wij ook niet aan, mits er een nageltje los zit trek ik m er gewoon vanaf, vind ie niet erg 8) anders gaat ie zelf eraan lopen pielen
Teennagels: Dat lukt hier eigenlijk best aardig. Gewoon even rustig met hem gaan zitten, hem iets lekkers geven en dan voorzichtig zijn nageltjes knippen. Hier ook een heerlijke shopdag! Ik heb eindelijk een lekkere winterjas gekocht van Airforce, hij zit zoooo heerlijk. En John en L. hebben bijna dezelfde jas, wederom van Airforce haha. Ik zei al dat we wel even moeten afspreken wie op welke dag zijn jas aan doet, het ziet er zo stom uit als je allemaal dezelfde soort jas aan hebt haha. Ik heb trouwens voor L. bij Airforce ook een super mooie blouse gekocht en nog twee truitjes. Volgende week gaan we in Eindhoven zoeken naar kleding voor zijn verjaardag en voor de aanstaande bruiloft.
Ooohh Veer in Roermond hadden ze ook leuke dingetjes!! En Airforce is leuk hé.. wat voor jas heb je voor Liam?? Kay heeft er ook 1 van airforce, een zwart glimmende met bont uiteraard haha en ik had een rose shirtje bij airforce vandaag!
Roermond is leuk he? Daar kun je inderdaad super goed shoppen. Dus allemaal leuks voor Kay gekocht? Leuk hoor. Voor mijzelf heb ik deze gekocht: https://www.air-force.nl/3/women/120/all/317/airforce-jacket Voor Liam: https://www.air-force.nl/2/boys/125/jackets/468/airforce-jacket
Ja! Toen ik hem zag dacht ik eerst "mwaah" maar toen ik hem aan deed stond hij echt super gaaf. En die van Liam staat ook ZO stoer, John zei meteen: die krijgt hij! Haha.
Leuke jassen Veer! Welke heeft John? Daan hadden ze ook een beetje leuke meidendingen? Of heb je niet gekeken?
Ik vind het hele stoere jassen, maar ben zelf niet zo van de glim. Die van Liam vind ik echt te gek!!! Straks nog een foto met ventje erin he??? Ik heb o.a. een jasje van bfc voor ons meisje, echt zo'n net jasje, het is een echt dametje erin.
Ik hou zelf ook niet van glim dingen dus kies daar ook niet voor maar vind het vaak bij andere wel leuk. Ik kleed mijn dochter altijd in vrij rustige kleuren en zonder prints. Mjjn eigen kleding is ook zo. Hier dus geen bloementjesgordijn
dat is waar, als iemand anders hem aanheeft denk ik, dat staat leuk. Maar bij slaat het weer nergens op... Hier ook geen bloemetjesgordijnen voor mijzelf, meestal in de winter grijs, zwart, donkerpaars, soms roze. In de zomer veel wit en roze. Voor meisje combineer ik wel wat feller. Z8 is echt mn favo stijl. En dan ook echt de streepjes met de stippen enz.
Z8 vind ik ook altijd heel erg leuk maar daar heb ik nog nooit iets van gekocht omdat het net niet bij mij past. Misschien toch maar weer eens kijken! MvLiam: Heb je nog dat setje besteld van RL wat ik liet zien laatst?
En glim staat mij leuk hihi. Maar ik moet wel zeggen dat hij niet zo glim glim is als dat hij op de foto lijkt. Ik zal binnenkort ook even wat foto's showen. 078mama: John heeft een best wel basic jas gekocht, die houdt niet zo van poespas als bontjes enzovoort. Ik kan de jas alleen niet vinden op de website, volgens mij is het een ouder model. Ik heb bij de RL store bij Bataviastad gekeken maar daar hadden ze niet echt iets leuks. We gaan nu volgend weekend naar Maas Mechelen Village (na een tip van Lovely). En anders zoek ik iets leuks in Eindhoven zelf, het scheelt dat ze in het zuiden veel meer nette kinderkleding hebben dan hier in het noorden. Komt denk ik door het hele communiegebeuren van de katholieke kerk, dat heb je hier in het noorden niet zoveel. Z8 vind ik erg leuk, maar ik weet niet of ik de meisjescollectie leuk vind. Ik zie soms wel meisjes op het kdv met setjes aan en sommige dingen vind ik leuk maar soms vind ik het ook net té stoer. Ik hou bij meisjes wel van echt meisjes-meisje kleding hihi. Voor Liam vind ik het erg leuk, het past ook echt bij hem. Stoer en sportief. Toch vind ik de shirtjes van deze collectie niet zo leuk, heb alleen het dikke gevoerde vest gekocht en nog een normaal vest. Wil er nog wel zo'n lekkere joggingbroek bij kopen, ideaal voor op het kdv. Nou wat een geklets over kleding zo op de vroege ochtend. Ik heb zometeen weer een presentatie en moet mij nog even voorbereiden. Bah, geen zin in!
Ik vind z8 voor meisjes ook erg leuk, ook al ben ik ook van de tut spulletjes denk ik haha! Kay heeft er nu dat dikke vest van, de joggingbroek en een shirt maar ik ben er niet weg van! Be ze hadden bij RL onwijs mooi meidenspul en bij Tommy ook!