November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door LovelyDK, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Worden jullie nooit gek van de drukte bij al die outlets? Ik kan daar echt slecht tegen... Maar ja, ze hebben vaak wel leuk dingen natuurlijk! RL staat Lotte altijd wel erg leuk. Sportief maar wel netjes!

Ik ben echt een beetje inspiratieloos voor Lotte d'r verjaaardag! Geen idee wat ik moet kopen voor haar, wie ik ga uitnodigen, wanneer ik het ga doen en vanaf hoe laat! Heel fijn allemaal haha

2. tulip

tulip Niet meer actief

oef, bij ons in rosada kun je soms echt over de koppen lopen, toch kopen de meeste mensen niks denk, want volgens mij ging het niet zo goed met rosada, ik vind er ook niet zoveel aan. Ik vind roermond wel echt te gek!

Sommige dingen van z8 zijn idd wel heel stoer. Ik hou er wel van, maar mijn dochter staat er dus helemaal niet mee.

Je hebt ook van die leuke baggy broeken met een sweater ofzo, maar dat staat haar echt niet. Ze heeft dus echt van die leggings met dingetjes eraan, plooi-en ballonrokjes, tuttige bloesjes en van die, tja hoe noem je dat eigenlijk??? Zo'n soort kort vestje wat je dan over een longsleeve doet. Het is niet echt een bolero, tenminste, echt van die zachte wollen stof. Ook zo lekker tuttig, maar dat staat haar gewoon het leukste.

3. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    De echo was goed! We krijgen een jongen!

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Wow wat geweldig! Leuk ook een jongen na een meid!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Gefeliciteerd! Super!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Mickey, wat leuk!! Gefeliciteerd!

7. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd mickey!!

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mickey: Gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was en jullie dochter krijgt dus een broertje. Leuk hoor!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben aan het werk en heb echt totaal geen zin meer!! Het is ook al een beetje donker aan het worden. Dus ben ik al een uur online aan het shoppen voor Lotte en ook dat lukt niet echt! Stomme nutteloze dag dus!

10. tulip

tulip Niet meer actief

wat heb je dan allemaal gekocht??? Of heb je helemaal niks kunnen vinden??

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik hèb helemaal niks gevonden! Dat is ook zo jammer...

Mickey80 jij zat toch ook bij ons eerdere forum? Even checken of ik de juiste voor me heb!

12. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Haha op je werk online winkelen. Maak je het toch nog nuttig.

Ja ik ben het. maar nadat mijn comp het begaf had ik niet meer de link om er te komen toen dacht ik laat maar :) schrijf toch niet zoveel.

13. LovelyDK

Ik dacht het ook al maar wist t niet 100% zeker :)

14. 078mama

078mama Niet meer actief

OOO vandaar! Grappig om elkaar hier weer tegen te komen.

En tja mijn werk is heel heftig en intensief als het nodig is maar als het rustig is dan gaan ook de benen op tafel en doen we allemaal helemaal niks! Heerlijke dagen haha

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik dacht het ook al :D haha.

Nou ik weet nu officieel écht niet wat ik voor Liam zijn verjaardag moet kopen. Heb alle speelgoedboeken doorgebladerd, internet afgespeurd maar ik heb echt geen flauw idee.

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Daar houd ik van! 8)

17. LovelyDK

Oke meneer is wakker... kanne nie slapeee !

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Je wilt echt niet weten wat er op die dagen allemaal gebeurd! Ik kijk rustig Gossip Girl, Grey's Anatomy, The Hills en The City! Daarna web ik heel wat rond, poker met een collega en winkel in het centrum haha

19. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Tja, het is natuurlijk ook wel gezellig om met mama op de bank te zitten hé! ;)

078mama: It's a tough job but someone's got to do it.. :D

20. LovelyDK

yup, vooral aangezien meneer zelf een bakje gepakt heeft en een zakje nibbit en zichzelf geinstalleerd heeft op de bank

Deel Deze Pagina