Oh #%#$%#$ Mijn ouders hebben echt zo'n vreselijke buurman en die heeft net flink de wind van voren gekregen. Er was nog 1 heel klein plekje voor zijn huis maar door het ruimtegebrek lukte het inparkeren niet helemaal netjes. Ik sta een beetje scheef. Iedereen kan er langs, niets aan de hand. (mijn ouders wonen overigens midden in de binnenstad van Groningen, heel vervelend parkeren altijd) Komt hij ineens naar buiten en roept "Zo, jij hebt je rijbewijs duidelijk gekregen en niet gehaald". Nou als ik iets goed kan is het autorijden en hij heeft dus een flinke uitbrander gekregen. Wat denken sommige mensen om zich overal maar altijd mee te bemoeien. Zegt hij daarna ook nog "Ja nou ik dacht, die "gek" rijdt zo mijn tuin in". Ik zei, noem jij mij nou serieus een gek? :x Waarop hij zei nee nee nee ik had het tegen mijn hond. Zoek een baan of een hobby zei ik, ipv de hele dag op andere mensen te letten. Bah, zoiets kan echt een stempel drukken op mijn 'mood' de gehele dag. Iedereen die nu iets op mij aan te merken heeft krijgt de wind van voren hihi.
Ja en het mooie is dat hij zelf werkloos is en geen rijbewijs heeft. En maar commentaar leveren op andere mensen. Daar kan ik zo slecht tegen. Als mijn ouders niet thuis zijn en er loopt iemand richting hun voordeur dan komt hij er meteen aan en zegt iets als "Ja ze zijn er niet hoor, ze zijn nu ongeveer 2 uur weg en ik weet niet waar ze zijn. Ik zal zeggen dat je geweest bent!" Dit leidt dagelijks tot grote frustratie bij mijn ouders hihi. Gelukkig blijven ze hier niet lang wonen anders zouden ze er gek van worden denk ik. Gelukkig heb ik vandaag verder een hele leuke dag, gezellig even naar de Zuidlaardermarkt (markt, feest, lekker eten en paardjes kopen/kijken) met mijn moeder en nichtje. Ik zal bemoeizuchtige mensen vandaag even waarschuwen dat ze mij met rust moeten laten
Wat een sociale controle zeg. Ik zal er gek van worden. Jeetje fijn voor inbrekers als hij zegt dat ze bijv. op vakantie zijn.. Veel plezier op de markt! en iedereen die in de weg loopt schoppen
Hahaha, nee geen enkele! Alhoewel, mijn moeder had bijna een pony voor haar kleinkinderen gekocht Het is zo grappig om te zien hoe dat daar nog gaat op die paardenmarkt. Echt zo ouderwets met al die paardenhandelaren die daar staan te handje-klappen over de prijs. Liam keek zijn ogen uit en riep constant "Amikaaaa" ik had geen flauw idee waar hij het over had maar John vertelde net dat Liam soms een serie ziet op Nederland 3 waar een paard in voor komt en die heet dus Amika. Weer iets geleerd! Toen we naar een "klein paard" wezen en zeiden "Wat is dat voor een paardje?" toen zei hij "Een pony!" En toen wees hij naar een paard en zei "Dat is paard" Waar haalt hij nou ineens de kennis vandaan dat hij het verschil tussen een pony en een paard weet? Hoe is het nu met Kay, ligt hij lekker te slapen?
Ik snapte er ook helemaal niets van. Ik heb geen idee hoe hij dit weet, misschien hebben ze hem dit geleerd op het kdv? Misschien was het ook wel super toeval haha, we waren in ieder geval enorm in shock. Maar ik noemde een pony eigenlijk altijd gewoon een paardje als ik er een aanwees voor Liam (om het niet te ingewikkeld te maken, heel slecht I know ) dus ik stond er versteld van dat hij uberhaubt het woord pony kende Ik zal het morgen nog eens uittesten met wat plaatjes van pony's en paarden haha.
Pff hier een vermoeiende dag. Jesse heeft 40 koorts en is vanavond met Bart naar de ha post geweest. Hij heeft een virus infectie en moet goed uitzieken. Mag 10 dagen duren arm ventje.
veel beterschap wendy. Vanochtend even in de stad geweest en bij LIEF! ontzettende schattige haarbandjes gekocht voor humpie. En mama daar ook een nieuwe portomonnee.