November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door LovelyDK, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Jeetje wat gaat het hier hard! Gezellig hoor.
    Ik heb niet alles gelezen dat was even te veel. Net milan op bed gelegd lekker rozig van badje en eten. gelukkig gaat het nu al 3 dagen wat beter ipv 12 tot 22 uur wakker zijn en huilen zodra hij weg gelegd wordt doet hij dit nu tussen 20 en 02 uur maar goed er zit verbetering in. Wij denken zelf dat het komt doordat ik de eerste 4 weken na de bevalling dag en nacht bij hem ben geweest ivm bekkeninstabiliteit en verzakking van baarmoeder. Daarna heeft hij nog tot vorige week bij ons op de kamer gelegen en daar was ik dan ook vanaf 20 uur. Nu dus op eigen kamer en proberen een beetje een ritme te creeeren voor het mannetje maar moet zeggen dat is best zwaar als je man werkt en je het idee heb dat je baarmoeder ergens tussen je knieen hangt en een peuter met een zeer eigen willetje heb rondlopen :D

Sophie is echt een heel lief meisje met een eigen wil als mevrouw het niet wil dan gebeurt het ook niet. Dan smijt ze alles wat ze tegen komt in de lucht en gaat ze staan stamp voeten. Je ligt in een deuk als je het ziet. Ze is erg lief voor haar broertje en helpt vaak met wassen etc. Verder is ze gek van poetsen en loopt de hele dag met een poetsdoek in haar handen. Dat heeft ze niet van mij ;):D

2. tulip

tulip Niet meer actief

wendy gaat het al weer beter met Jesse??

Morgen viert ons meisje haar verjaardag op het kdv, ben benieuwd. :D

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb verjaardagstress!!! Ik weet echt niet wat ik moet doen en wat ik moet kopen. En manlief roept heel de tijd dat we het er morgen wel over hebben. Mañana Mañana! Wie is hier verdomme nou Spaans? Hij of ik?? FYI Het antwoord is IK al is het maar voor 50%!! haha

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    JAAAA!
    Gevonden!

Hier gisteravond precies hetzelfde!
    Ik had het over het feestje en hij zei 'oh, daar ga ik even over nadenken', zooo irritant! Want ik wil het NU weten, het NU plannen en opschrijven en lijstjes maken.
    Vandaag maar bij de Bruna kaartjes, inpakpapier en slingers gekocht. Haha, stap 1 is gezet!

Deel Deze Pagina