November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi meiden, Nog geen uitslagen bij Tipp helaas....

2. Niet meer actief

En weet je wat het ook is? Dan ga ik bellen (ook een x gedaan met 26 weken toen met dat gelul over evt. zwangerschapssuiker) en dan kan ik niet uit mn woorden komen, begin ik zelfs zowat te janken (nou geloof me dat gebeurd echt ZELDEN in het normale leven)

Die HORMONSTERS! :evil:

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Dan stuur je er toch gewoon je moeder op af? Of is die niet zo mondig?

4. Niet meer actief

Hahaha ja dat vind ik dan helemaal zo raar overkomen.. toch..?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn vriendin heeft vrijdag een echo gehad omdat de kleine bij 38 weken nog niet was ingedaald en toen vroeg de gyn wat ze in godsnaam kwam doen. Hij vond het maar raar dat ze een echo kreeg omdat de kleine nog niet was ingedaald. Het was vrij normaal volgens deze man...

6. Niet meer actief

Grrrrr waarom is altijd alles overal ZO verschillend!

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Mwa, je hebt dan in elk geval je antwoorden, je bent jong en single, normaal gesproken zou je partner het gesprek overnemen als jij niet uit je woorden komt.
    Bovendien: binnen een paar weken beval je, en dan zie je ze daarna nog een paar x en dan noooooit meer. Kan jou het nou schelen wat ze van je denken, jij vind hun toch ook maar domme dozen? ;)

Beatrice daar sta je toch ook gek bij te kijken als zo'n man je zo even te kakken zet? Voelde ze zich niet naar daarna?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ja ze was niet echt happy met zo'n antwoord. Helemaal omdat de vk haar eerst naar een echoscopist had gestuurd. Zij gaf aan niets te kunnen doen omdat een arts er naar moest kijken. Toen heeft ze ander half uur gewacht op de gyn en die gaf zo'n reactie en rende daarna naar de OK voor een spoedoperatie. Lekker is dat.... Maar ik zit dus bij dezelfde vk en ook hetzelfde ziekenhuis en hoor dus vrijdag of ze nu eindelijk is ingedaald. Als dat niet zo is moet ik ook naar het ziekenhuis voor dezelfde echo. Ik hoop maar dat ik dan een ander heb!

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, ik zou er toch ff achteraan gaan dan. Neem desnoods je moeder mee?

Tijd voor film.
    Tot morgen
    Sterkte Tipp!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Trouwens ik vind het helemaal niet gek als je moeder of wie dan ook het gesprek even voor je voert. Het is ook allemaal niet niks! Een beetje hulp mag dan best.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel voor jou! Wat was er bij de VK volgens mij heb ik er ergens overheen gelezen :(

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik lees het net sorry :oops:

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Syb Wat een prachtig mannetje hebben jullie! Ik zal duimen dat hij morgen wat is aangekomen. :thumup:

14. 078mama

078mama Niet meer actief

MEGA BUDDY NIEUWS

Tipp krijgt vanavond nog een ks! De bloeduitslagen waren zo slecht dat ze nu het kindje willen halen!

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik kreeg hetzelfde sms-je, schrok er wel van hoor! Hoop dat alles goed gaat.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik had het bericht al ergens anders gelezen. Tipp sterkte meid!

Knuffel van mij!

17. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    ohhh hoever is Tipp heen? Heel veel sterkte!

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Iets meer dan 35weken, ik dacht 35w2d of 35w3d.

Wanneer mag Noah eigenlijk naar huis? Ik heb half iets gelezen maar ik snapte het geloof ik niet helemaal, en ik kon het in al die pagina's niet terugvinden.
    Zal ook wel wennen worden zeg!

19. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Noah mag als het goed is woensdag naar huis. Morgen gaan ze zijn hb prikken om te kijken of hij eerst toch mss een bloedtransfusie moet. Nu blijkt ook dat hij waarschijnlijk een navelbreukje heeft, maar zolang hij er geen last van heeft, hoeft daar niets aan gedaan te worden.

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Spannend hoor! Krijg je iets van begeleiding of hulp? Kan me voorstellen dat je er ook wel tegenop ziet, of niet?

Deel Deze Pagina