November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Dat was ik: vrijdag en zaterdag om het half uur krampen, gisteren ook regelmatig, bleek door het indalen te komen, baby ligt nu muurvast. Ik begin nu weer een menstruatie-achtige pijn te krijgen, dus blijkbaar kun je dan toch nog voorweeën krijgen.
    Ja of het zet vannacht wel door, dat kan ook natuurlijk :)

Over die klok: ga naar je profiel, daar staat onderin ergens de tijdzone op GTM+1, als je die op GTM zet dan zie je in elk geval alle berichten weer met de normale tijdsweergave.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik kan trouwens wel de hele dag door eten, dat dan weer wel... :)
    Heb sinds het avondeten alweer 2 donuts met glazuur op. Nou aten we wel vroeg, maar toch...
    En eigenlijk heb ik nu alweer trek ergens in. Echt als ik later de foto's terugkijk van nu dan schaam ik me volgens mij diep :)

3. Niet meer actief

Ik wist ook niet dat het CB langskwam? Niks van gehoord...
    Jooze, heeft jullie kindje echte en extra vinger of..? :oops: sorry voor de misschien stomme vraag..

Hier ook snel vol en misselijk.. was, voor mijn doen, ook weer niet heel veel aangekomen.. 9 ons

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Wel sneu voor je tipp!
    Ik hoop dat haar baby dan niet meer in de couveuse moet ? Misschien wel misschien niet ? We hebben vandaag hier nog gespiekt op der banner ze is vandaag 35+1 dus ...

Heel veel sterkte tipp en dadelijk lekker gnieten !

5. Niet meer actief

weltrusten baylee

en volgens mij moeten alle beebjes onder 36 weken wel eventjes in de couveuse?

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD

Ik ga nog niet slapen hoor :oops:
    Maar alvast bedankt :D jij ook alvast welterusten ;)

Ja denk dat het aan het gewicht van de baby ligt als het wel of niet in de couveuse moet denk dat de grens 2,5kg is...
    Althans dat heb ik gehoord... maar verder weet ik het ook niet !

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank je San, voor je hulp! En ik had ook wel verwacht dat je nog voorweeen kan krijgen. Het heeft toch ook te maken met dat je baarmoeder gaat 'oefenen' voor de echte weeen? Dat is dan vast losstaand van de indalings-weeen. Misschien zijn het wel 2 verschillende soorten weeen? Ja, ik weet niet, ben ook een groentje, hihi. Maar in elk geval bedankt voor je reactie, ik heb er wel wat aan...

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook geen idee, 't is voor mij ook nieuw nog. En 't verschilt natuurlijk ook per persoon, dus dat maakt 't allemaal lekker vaag.
    Vind het trouwens wel fijn om hier zo met z'n allen in hetzelfde schuitje te zitten, zelfs mijn man zegt regelmatig "staat daar iets over op 't forum?" als we ergens over praten :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ***BUDDY NIEUWS***

Maxje is vanavond om 18:35 uur bevalllen van een zoon Tygo.
    3500 gram 51 cm. De bevalling was heel heftig schrijft ze!

*** EINDE BUDDY NIEUWS***

Maxje GEFELICITEERD! Geniet ervan ik ben benieuwd naar je verhaal.

10. Niet meer actief

Nog even snel hier lezen voor het slapen gaan en er komt alweer een babytje aan! Wel even extra spannend eng zo met 35 weken.

Jooze: Jij dus ook al deze slechte ervaringen met CB! Vandaag op school vertelde een studiegenootje précies hetzelfde echt waar. Zij heeft een zoontje van 5 jaar en een dochter van 4 maanden. Toen het CB langskwam na de geboorte werd ze helemaal uitgehoord en achteraf kwam ze erachter dat terwijl zij in de keuken was de mevrouw allerlei vragen aan haar zoontje had gesteld! O.a. "Of mama nog wel lief voor hem was nu de baby er was!" :confused:
    Dat kán toch niet?
    Ze heeft trouwens een klacht ingediend (weet niet precies waar) maar ze zijn er nu nog mee bezig, ze laat het er in ieder geval (gelukkig) niet bij zitten.

Heb trouwens net mijn vriend gigantisch op zn donder gegeven. (Hormonen..)
    We liepen nog even snel samen met de hond toen ik me ineens bedacht dat mijn fiets nog op het station staat. Dus dat zei ik krijg ik als antwoord "Nou dan kun je die morgen mooi zelf ophalen"
    :confused: WOEDEBOM! En vervolgens zegt ie:
    "Ja, je hebt toch niets te doen" dus ik nog kwaaier.. (Is dat Nederlands?) en hij sluit af met "Nou, hou er nu maar over op, het is mijn vrije avond ik ben al nooit thuis"
    Ik stond echt op ontploffen..
    Op dat moment snuffelt onze hond aan de bosjes en ineens valt er een gigantisch gedeelte van die bosjes om, dus ik schrok en spring opzij.. Gevolg: pijn.
    Dus ik liep blijkbaar een beetje raar, gaat meneer mij uitlachen..
    Nou toen ben ik kokend van woede naar huis gelopen en nu negeer ik hem al 48 minuten.
    GRRRR!

:D

11. Niet meer actief

Jipppppieeee.. de eerste 'natuurlijke' bevalling!
    Maxje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tygo! Geniet ervan..!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel kleinwonder!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, nou jaaaaaah!

@Tipp, heeeeel veeel sterkte. Bah, zo zou je het niet willen hebben natuurlijk. Ik hoop dat jullen het goed maken!

Maxje en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tygo!!

Gaat snel hier opeens :confused: (niet bij mij trouwens).

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga slapen!
    tot morgen! xxx

15. Niet meer actief

Slaaplekker! xxx

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jaaaa: Maxje :)
    gefeliciteerd met jullie zoon tygo!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jij ook ;)

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Maxje van harte met Tygo! Vervelend dat de bevalling zo heftig was, ik hoop dat je desondanks toch kunt genieten van jullie ventje :D

Kleinwonder wat zijn mannen af en toe vervelend hè? Begripvol ook, om te zeggen dat je toch niets te doen hebt... grrr!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram - ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo, 3500 gram 51 cm

Totaal:
    4 jongens, 4 meisjes

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - :(:
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 50 november mama's!

Totaal:
    13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 :(: (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    30 oktober
    Jootje- afspraak vk
    Chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:45 uur
    1 november
    Ienie en mini met verlof
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Maxje

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon !

Deel Deze Pagina