Maxje gefeliciteerd met jullie zoon, mooie naam hoop dat je ondanks de zware bevalling wel kan genieten! Tipp gefeliciteerd met jullie dochter, mooie namen heeft ze.
Maxje gefeliciteerd! Tipp ook jij van harte! @er was nog iemand die vroeg of er een difinitieve datum bekend was dat Noah naar huis mag. Die staat nog steeds op morgen. Ze hebben als het goed is vandaag zijn hb geprikt en ik hoop dat de uitslag bekend is als ik straks naar het ziekenhuis ga. Afhankelijk van de uitslag krijgt hij nog een bloedtransfusie. Als hij daar goed op reageert, verwacht ik dat hij morgen nog steeds gewoon mee mag. Hij heeft trouwens ook een navelbreukje, maar zolang hij er geen last van heeft, hoeft hier eerst niets aan te gebeuren.
Uk, gefeliciteerd met dochter Maud! Conny, gefelicteerd met dochter Lisa! Maxje, gefeliciteerd met zoon Tygo! Tipp, gefeliciteerd met dochter Louise! Erg mooie namen allemaal voor jullie wondertjes! Hier nog niks te merken van een aankomende bevalling. Uk hier blijft voorlopig nog ff zitten waar die zit.
Zou wel erg fijn zijn he spotlight als Noah morgen mee naar huis mag ik zal hard voor jullie duimen dat de uitslapgen goed zijn en jullie ventje meer naar huis mag verwelkomen.
Goeiemorrege! Tipp en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Louise! Niks te vertellen hier. Er gebeurt niks. Dan zijn we snel uitgepraat natuurlijk
@Jooze je schreef of ik misschien niet constant last had van een harde buik. Nee geloof niet dat dat het is want heb eigenlijk nooit harden buiken wordt wel eens harder maar dan druk de kleine zich helemaal naar buiten. Ik zat zelf te denken dat het misschien door me verkoudheid komt en druk op me longen en maag waardoor alles zo vol voelt.
Maxje gefeliciteerd! Jammer dat het zo zwaar is geweest... Tipp ik heb je al een sms gestuurd maar nogmaals gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel hersteld van de ks. Hier niets bijzonders... Ik heb echt een beetje het gevoel dat ik alleen maar zit te wachten totdat er eindelijk niets gebeurd. Maar helaas nog niets!
Hbe nog een lekker druk programma vandaag maar o zo weinig zin om actief te worden ben wel al aangekleed en Damian ook. Maar moet zo nog stofzuigen en dweilen. Dan nog boodschappen en krijg nog visite om 12 uur dus moet optijd terug zijn. Ondertussen wel weer tijd om de was te wisselen. Maar goed als ik alles gedaan heb heb ik het ook wel weer gehad op koken na. Zat ff te kijken naar alle namen van de kleintjes zijn allemaal erg leuke en mooie namen die wij in ons gedachten hebben ben ik nog niet tegen gekomen aleen de 2e naam van als het een jongen wordt. Vind het wel erg leuk hoeveel verschillende namen er gekozen worden ben benieuwd naar de rest wat nog volgt
** Inbraak** Maxje: gefeliciteerd met jullie zoon, Tygo Prachtige naam. Geniet van jullie kraamtijd! De rest van de dames hier die al zijn bevallen, gefeliciteerd, en die allemaal nog moeten, succes allemaal,
Hoeraaaaa, weer twee beebs! @Maxje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TYGO! @Tipp: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LOUISE! (Jij heet zelf ook zo, toch? Leuk hoor!) Ik hoop dat het met jullie beiden goed gaat meiden, en dat jullie ontzettend van jullie kraamtijd kunnen gaan genieten! @Chebu: ik sluit me bij je aan hoor, hier ook echt 0 te melden! Mss kunnen wij over een week/2 weekjes wel de weeëndans gaan beginnen, als we eraan toe zijn? Kunnen we in ieder geval vertellen over hoe dat is
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram - ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Totaal: 4 jongens, 5 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 30 oktober Jootje- afspraak vk Chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:45 uur 1 november Ienie en mini met verlof 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974[/quote]
@Beatrice: jeetje meis, het kan nog zo lang duren...als je nu al in de wacht-modus zit, dan sloopt je dat volgens mij. Zeker als je overtijd gaat lopen. Kun je niet nog wat rommeldingetjes in huis etc doen? Of lukt het met die bekken echt niet zo?
@Kersje, dat is een goed idee. Wat een stelletje saaie pieten zijn wij hihi. Maar ik snap ook wel dat het (constant) hebben van voorweeen en andere ongemakken ook niet tof is
@Jooze, okee dat had ik niet meegekregen... naja wel fijn dat je er nu haast niks meer van ziet en dat die er geen last ofzo van heeft toch Verder hier een rustig nachtje! Al ga ik zo wel de vk praktijk bellen voor uitleg WAT ik nou ECHT moet doen als mn vliezen breken
@chebu: ik ga alvast oefenen op wat pasjes hoor! Nee, we mogen blij zijn dat we (weinig) last van kwaaltjes hebben. Ik voel overigens wel regelmatig 'gerommel' en voorweeën etc, maar daar ben ik zo aan gewend inmiddels, dat is ook echt niet meer interessant En dat ik slecht slaap is ook geen nieuws...vind het pas interessant als iemand een goede nacht heeft gehad, haha! @JsztD: Dat lijkt me een goed plan, ff wat duidelijkheid is toch wel ff wat handiger lijkt me. Is dat je enige vraag? Want als je meerdere hebt moet je ze opschrijven hoor, bij mij ging dat vorige keer ook helemaal fout. Gelukkig was mijn vriend zo alert om alles op te noemen wat ik wilde vragen
**SMS VAN TIPP** Alles is goed gegaan. Ik was alleen uitgedroogd doordat ik te ziek was om te drinken. Uiteindelijk bleek ik Hellp te hebben....Cristine maakt het goed. doet alles al zelf, maar zeker tot zaterdag moet ze in de couveuse blijven.
Hahaha dat is inderdaad ook echt wat voor mij nou het meest hoog zit dit gewoon, wil gewoon graag wat meer uitleg over het indalen, de kansen dat er dan wat anders aan de hand is etc. Waarschijnlijk zit ik me weer eens op te vreten om niks.. maar toch...
Nu Tipp haar dochtertje Christine noemt, zou het niet zo kunnen zijn dat de baby zo heet? Ipv Louise? Omdat dat ook haar eigen naam is? Hihi...