November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb vandaag heerlijk op de bank gezeten/gelegen/gehangen terwijl mijn moeder alle babywas heeft weggestreken en de gewone was heeft weggestreken. Ze heeft m'n bed nog verschoond ook, héérlijk zo'n moeder.

En nu dus rare krampen in m'n rug en buik. Pfff, wanneer zet het nou door?

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @maxje, heftig hoor. Maar het ging wel snel wat betreft ontsluiting zeg!

@Baylee, doe je ff rustig aan?

@San, heerlijk he zo'n moeder. Dat doet de mijne na de bevalling allemaal haha.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

@San Kan je je moeder niet even doorsturen? hihi

@Baylee gelukkig was er niets aan de hand! Het is ook allemaal heel lastig als je niet weet wat je kan verwachten. Ik ken het...

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Ik voel wel lichte krampen maar dat stelt eigenlijk niets voor....

@Chebu kerstpyjama? Ik zie niets op de hm site... lijkt mij ook wel leuk eigenlijk!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Beatrice, nee die zag ik daar toevallig hangen tussen de andere pyjama's.

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Dan moet ik daar maar even een keertje kijken... Ik vind een kerstpakje sowieso schattig.

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Baylee, toch lekker dat je gebeld hebt, anders had je alleen in de stress gezeten.
    @Maxje, wow wel ineens heftig hoor! Wat betreft de vacuum tycho is ook met vacuum geboren en dat is helemaal goed gekomen dus geen zorgen!
    @San, een "nieuwe" auto en een moeder die lekker aan het werk is!

Jooze

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @San79

Ik ken der nu alles van van krampen en rugpijn :oops:
    Ja ik wacht ook tot wanneer het eens doorzet... maar het kan nog een poosje duren natuurlijk :( al hoop ik van niet

@Beatrice

Ik weet het en dan vragen die vk zoveel uitleg wat je precies voelt en das al zoo moeilijk uit te leggen... ja krampen euhh mss is dat volgens hun weeen weet jij veel... maar goed dadelijk kennen we het verschil denk ik goed genoeg tussen krampen en weeen
    :confused:

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Het is ook echt niet uit te leggen wat je voelt! Het lijkt bij mij op menstruatiepijn maar ook wel op flinke darmkrampen. Jaja, lekker duidelijk! hihi

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Wow weer allemaal babies erbij! Wordt er wel jaloers van hoor...Ikke wil ook! hihi

Pfff probeerde net een beetje bij te lezen, maar hou het allemaal niet bij hoor, het gaat hier allemaal zo snel!

Sinds vanmiddag een zeurende pijn in mijn buik en het gaat maar niet weg en af en toe komt er een harde buik opzetten...wat is dit? Heb nog niet zo lang last van af en toe harde buiken en als ik ze heb is dat meestal vlak voor ik ga slapen. Wat moet ik me voorstellen bij voorweën? Voel me echt zo dom soms omdat ik totaal niet snap wat mijn lichaam allemaal aan het doen is *zucht* wel lastig hoor voor de eerste keer zwanger zijn!

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Dat is ook precies hoe het voelt Bea...dat zijn de typische kenmerken van weeën en in deze matige heftigheid dus voorweeën... Zo kun je het ook het beste aan je man uitleggen: darmkrampen (die kent ie mss nog ;))

De echte weeën schijnen door je hele buik te trekken en komen met regelmaat natuurlijk en doen op een gegeven moment veeeeeeeeeel meer pijn.

Ik moet zeggen dat ik er allemaal maar gewoon niet meer op let met al die krampjes en pijntjes. Dat schijnt sowieso het beste te zijn ook al is het wel begonnen: gewoon doorgaan met je dingetjes zolang het nog kan.
    Als het zover is, merk ik het echt wel. Geloof niet dat ik ongemerkt op 10cm ontsluiting uit zou komen, hihi.

En ik denk idd dat wij nog wel ff een paar weekjes moeten hoor meiden. Gebeurt niet erg veel dat je met 37 weken al gaat bevallen. Maar dat komt goed! Ff nog genieten hoor!

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Babylicious08

Ja idd ik wil ook !
    volgens mij hebben er veel zeurende pijn in de buik vandaag... denk dat het het weer is... en er schijnt ook veel buikgriep te zijn :( dat zei de vk

Ooo wat een stel meiden zijn we toch zeg :p alleen maar klagen, zeuren en jaloers zijn op degenen die hun wondertje al hebben :oops:

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat zou wel lekker zijn als je onopgemerkt naar 10 cm gaat... Mijn schoonzus had dit trouwens wel maar dat was bij de derde!

Je moet inderdaad proberen zo lang mogelijk je dingen te blijven doen. Als je direct bij de eerst wee in bed ga liggen dan krijg je inderdaad de verhalen van bevallingen van 24 uur. Ik geloof dat je bevalling ook pas vanaf 2 cm echt is begonnen en dat je dan pas uren mag tellen. Dat gaf mijn vk in ieder geval aan.

Wel jammer dat er niet zo veel bevallen bij 37 weken. Ik zou toch best graag willen. Het lijkt me zoooo lekker om vanavond op mijn buik te gaan liggen!

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben erg goed in klagen! Dat helpt je de dag door ;)

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Beatrice

Hahahaaaa bea ik klaag ook graag wanneer kunnen we samen klagen we moeten toch onze dagen doorkomen :p

15. Niet meer actief

Nou ik hoor best veel verhalen van vrouwen die bevallen rond 37 weken... bij okt.mama's of sept.mama's waren er ook heel wat... dus zeg nooit nooit ;)

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD

Hihi ik had daar ook al zitten kijken wanneer en met hoeveel weken iedereen daar bevallen is en de meeste zijn bevallen rond de 38 weken dus er is nog hoop voor ons :(

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Maar zijn dat ook allemaal natuurlijke bevallingen... Ik hoop het echt! Ik wil echt graag maandag bevallen ofzo. Dan ben ik precies 38 weken. En als je op een maandag bevalt komt de meeste visite pas na een dag of 5 omdat het dan weekend is. Klinkt voor mezelf logisch, geen idee of dat ook zo is haha

18. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Lekker toch af en toe heerlijk klagen! Heb me de afgelopen maanden super netjes gedragen (lees: manlief noemt mij zelfs niet normaal zwanger, omdat hij alleen de verhalen kent van vrouwen die de hele dag lopen te zeuren of super emotioneel zijn ed. Hij vind mij maar een beetje TE normaal). Vandaag heb ik wel een klaagbui...nationale klaagdag ofzo?

@Baylee voel me wel al sinds vorig week beetje verkouden/grieperig, maar het is steeds 1 dag en dan de volgende dag weer weg en dan de dag daarna voel ik me weer hondsberoerd! Buikgriep zit ik niet echt op te wachten, maar met dit weer kan het eigenlijk ook niet anders he?!?

Ik hoopte overigens ook met 37 weken te bevallen, maar kruip nu al richting 39. Lijkt me zo heerlijk om je hummeltje eindelijk vast te kunnen houden, maar jah dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen...we willen hier allemaal (gelukkig) hetzelfde.

19. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Noah's hb is hetzelfde gebleven, 4,7 en hij hoeft geen bloedtransfusie. Hij heeft vanmiddag zijn inentingen gehad en had er best veel last van. Hij mag morgen iig naar huis. Krijg gewoon geen eten door mijn keel, zo zenuwachtig!

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ beatrice

Gokken de mensen ook bij jou wanneer je gaat bevallen ?
    bij mij zegt er eentje 3 nov en de andere zegt 6 november
    3 november is op een maandag dus als je naast me wil komen liggen :p graag kunnen we gillen en klagen samen.
    6 november lijkt mij ook wel prettig want dan is ie donderdag vrijdag vrij de 2 dagen die je krijgt en dan gelijk weekend !
    Als de kraamzorg dan weg is dan neemt ie lekker vrij...

Deel Deze Pagina